Nowa wersja Opla Combo Electric została wyposażona w adaptacyjne, nieoślepiające reflektory matrycowe Intelli-Lux LED. Ponadto w podstawie na pokładzie znaleźć można cyfrowy 10-calowy wyświetlacz informacyjny dla kierowcy, multimedialny system informacyjno-rozrywkowy z 10-calowym kolorowym ekranem dotykowym oraz bezprzewodowe połączenie ze smartfonem. Liczne rozwiązania wspomagania jazdy zawierają nawet 18 elektronicznych systemów wsparcia kierowcy.
Klienci mogą wybierać spośród dwóch długości nadwozia: wersji standardowej (4,41 m) z miejscem dla maksymalnie pięciu osób oraz wersji wydłużonej Combo XL (4,76 m), która może opcjonalnie pomieścić do siedmiu pasażerów w trzech rzędach. W razie potrzeby Combo Electric oferuje dodatkową elastyczność dzięki trzem pojedynczym fotelom w drugim rzędzie. W zależności od konfiguracji siedzeń, Combo XL oferuje do 4000 litrów (do dachu i przy złożonym przednim siedzeniu pasażera) przestrzeni bagażowej. Otwierana szyba tylnej klapy daje szybki dostęp do górnej części bagażnika. 27 schowków w kabinie oraz dostępny jako opcja panoramiczny dach z praktycznymi schowkami nad głową oferują do 186 litrów miejsca na przedmioty codziennego użytku.
Zasilane akumulatorem elektryczne Combo Electric umożliwia cichą i lokalnie bezemisyjną jazdę na dystansie do 345 km (według WLTP1), co jest zasięgiem wyższym o około 60 kilometrów w porównaniu z wersją auta sprzed modernizacji. Poprawa zasięgu jest zasługą dalszego rozwoju całkowicie elektrycznego układu napędowego i wysoce wydajnej pompy ciepła, która pomaga oszczędzać zasięg akumulatora podczas pracy w niskich temperaturach. Pokładowa ładowarka o mocy 7,4 kW pozwala szybko naładować akumulator prądem zmiennym. Na publicznej stacji ładowania o mocy 100 kW można naładować akumulator do 80 proc. pojemności w mniej niż 30 minut.
Silnik elektryczny o mocy 100 kW (136 KM) i momencie obrotowym 270 Nm, pozwala osiągnąć prędkość maksymalną 135 km/h, która została ograniczona elektronicznie. W zależności od osobistych preferencji kierowcy mogą wybierać między trybami jazdy Eco, Normal i Power. Nowy system hamowania rekuperacyjnego można regulować na trzech poziomach odzysku za pomocą łopatek do zmiany biegów na kierownicy. Opcjonalnie auto można wyposażyć w inteligentny system kontroli trakcji "Intelli-Grip". W materiale wykorzystano zdjęcia producenta.