Hybrydowe VW Golfy 8 już w Polsce. Znamy ceny Golfa eHybrid oraz GTE
Volkswagen Golf eHybrid od 144 090 zł
Słabszą propozycją jest Volkswagen Golf eHybrid. Choć w tym przypadku słowo "słabsza" nie do końca pasuje, bo mówimy o samochodzie, który oferuje kierowcy w sumie 204 KM, a to jak na kompakt bardzo dobry wynik. W tej odmianie na pierwszym planie stoją jednak nie osiągi, a oszczędność i zasięg w trybie EV. Producent deklaruje, że na samym prądzie Golf eHybrid przejedzie nawet 80 km. Bardzo dużo, biorąc pod uwagę, że przyzwyczailiśmy się, że w pluginach to zwykle około 50 km.
VW Golfa eHybrid wyceniono na 144 090 zł. W standardzie zaoferuje choćby pełne oświetlenie LED, automatyczną klimatyzację, czujniki parkowania, aktywny tempomat, system Front Assist, cyfrowe wskaźniki, multimedia z nawigacją satelitarną, tapicerkę z Alcantary czy 16-calowe felgi aluminiowe.
Volkswagen Golf GTE od 169 890 zł
Układ hybrydowy bardziej sportowej propozycji składa się z silnika 1.4 TSI o mocy 150 KM, silnika elektrycznego o mocy 115 KM, 6-biegowej przekładni dwusprzęgłowej i litowo-jonowego akumulatora. Moc systemowa układu napędowego wynosi 180 kW (245 KM), a maksymalny moment obrotowy – 400 Nm. VW Golf GTE m teraz dwukrotnie większy akumulator (13 kWh) i w trybie elektrycznym ma przejechać do 60 km i rozpędzić się do 130 km/h. Kosztuje 169 890 zł.
Na wyposażeniu znajdziemy m.in.: reflektory LED Plus, kierownicę multifunkcyjną obszytą skórą, proaktywny tempomat ACC do 210 km/h z automatyczną regulacją odległości, sportowe zawieszenie, sportowe fotele z przodu, cyfrowy zestaw wskaźników, system nawigacji satelitarnej Discover Media, 17-calowe obręcze kół Richmond.
A ile kosztuje bazowy VW Golf 8?
W ofercie nowego Golfa znajdziemy także bardziej przystępne propozycje - na liście silników wciąż znajdziemy jednostki TSI i TDI. Najtańszą propozycją jest trzycylindrowy motor 1.0 TSI, który dostępny jest w wersji 90- i 110-konnej. Kosztują odpowiednio 75 490 i 78 890 zł.
Co ważne, VW kusi teraz sporym rabatem, który wynosi 6 000 zł - najtańsze Golfy ósmej generacji będą więc kosztować odpowiednio 69 490 i 72 890 zł. Co oferuje Golf już w podstawowej wersji wyposażenia, która teraz nazywa się po prostu "Golf"? M.in.:
- diodowe reflektory i diodowe tylne lampy,
- system Keyless Start,
- cyfrowy zestaw wskaźników,
- wielofunkcyjna kierownica,
- dzielone oparcie tylnej kanapy,
- dostęp do usług mobilnych oraz funkcji We Connect i We Connect Plus,
- automatyczna klimatyzacja,
- system Lane Assist utrzymujący auto na wybranym pasie ruchu,
- monitorujący przestrzeń przed autem system Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście oraz funkcją prewencyjnej ochrony pieszych,
- a także system komunikacji między pojazdami Car2X.
-
Koniec prac na obwodnicy Marek. Od weekendu otwarty jest nowy odcinek na trasie S8
-
Wielki pojedynek na S8, bmw x5 vs. skoda fabia, zakończy się w sądzie. Mandat to za mało
-
Renault Arkana już prawie w Europie. Najtańszy SUV coupe trafi również do Polski
-
Od 1 czerwca czeka nas rewolucja na drogach w Polsce. Prezydent podpisał nowelizację
-
Byli sprytni i parkowali na niemieckich tablicach-widmo. Kontrolerzy okazali się sprytniejsi
- Limuzyna w stylu coupe. Takiego Hyundaia jeszcze nie było!
- Bazowa Skoda Enyaq już w ofercie. Ale nie w Polsce - w Niemczech będzie taniej
- 192 razy w Piotrkowie. 50-latek nie może zdać egzaminu na prawo jazdy
- Jechał na czołowe z radiowozem. Miał 3 promile i proponował 40 tys. zł łapówki
- Kabel ma (ogromne) znaczenie, czyli jak w prosty sposób naprawiłem Android Auto
Forum
- Qashqai 3 za 130k ! (17)
- Zmiany od 01.06 faktem (60)
- Tym razem policja dała radę. (12)
- OT - Sputnik V - ja mowie pass (71)
- Bogaci powinni korzystać z tanich pojazdów? (13)
- OTRok pandemii:co zrobili media,politycy,eksperci? (30)
- Co jaki czas należy wymienić opony? (34)
- O/T piliscie czterdziestoletnie wino? (18)
- Trochę drogo... (17)
- Diesel... (55)