Jaguar I-Pace na minuty. W innogy go! zapłacisz za godzinę jazdy 99 zł

Jaguar I-Pace, elektryczny SUV i zdobywco tytuły Samochodu Roku 2019, to jeden z najciekawszych samochodów ostatnich lat. Niedługo będzie mógł go przetestować każdy.

Kto będzie mógł wypożyczyć Jaguara I-Pace?

Elektryczny Jaguar I-Pace dołącza do carsharingowej floty innogy go!. Wypożyczyć go będzie mógł każdy, a jedynym warunkiem jest przejechanie 300 minut innymi autami. SUV ma być dostępny w pakietach minutowych. Ceny?

  • 60 minut - 99 zł
  • 120 minut - 169,99 zł
  • 180 minut - 229,99 zł
  • 300 minut - 359,99 zł

Jaguarem będzie można wyjechać poza Warszawę, ale zaparkować na końcu najmu tylko w specjalnej strefie w centrum miasta, która będzie w aplikacji oznaczano innym kolorem.

Zobacz wideo

Jaguar I-Pace, czyli co?

- Współpraca z innogy go! to idealna okazja, aby pokazać wyjątkowe właściwości jezdne luksusowego Jaguara I-PACE. Zależy nam, aby polski odbiorca przetestował to w pełni elektryczne auto i docenił jego atuty, takie jak elegancki design, komfortowe wnętrze, osiągi oraz możliwość pokonania dystansu aż 470 km na jednym ładowaniu. Dzięki zerowej emisji spalin, przemieszczanie się nim nie szkodzi środowisku. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej współpracy

- podkreśla Marcin Marcinowski, Dyrektor Zarządzający British Automotive Polska S.A. Jaguar I-Pace w 2019 roku wygrał najbardziej prestiżowy europejski konkurs Car of the Year, w którym w dogrywce pokonał Alpine A110. Za nimi uplasowały się wtedy: Kia Ceed, Ford Focus, Citroen C5 Aircross, Peugeot 508 oraz Mercedes Klasy A. W telegraficznym skrócie, Jaguar I-Pace to w pełni elektryczny SUV z dwoma silnikami (każdy z nich odpowiada za napęd jednej osi) o łącznej mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 696 Nm. I-Pace osiąga pierwsze 100 km/h po upływie 4,5 s. Elektryczny Jaguar na jednym ładowaniu może przejechać 475 km. 

Ile kosztuje? Polski cennik otwiera teraz 359 500 zł. Wszystkim polecamy świetny test I-Pace'a, który na Moto.pl opublikował Artur Włodarski:

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.