Toyota C-HR dostała mocniejszą, 184-konną hybrydę. To nie wszystkie nowości w lubianym crossoverze

W Toyocie C-HR największą nowością jest napęd hybrydowy Hybrid Dynamic Force, ale crossover został też lekko odświeżony z wyglądu, a system multimedialny znacznie bardziej polubił się z telefonami.

Nowa Toyota C-HR to przede wszystkim hybrydowy układ napędowy Hybrid Dynamic Force z silnikiem 2,0 l o łącznej mocy 184 KM. Producent nie podaje jeszcze oficjalnych osiągów mocniejszej wersji C-HR, chwali się tylko bardzo niską emisją CO2, która ma wynieść od 118 g/km (wg WLTP). Mocną hybrydę wykorzystano już w nowej Corolli, gdzie dostarcza kierowcy 180 KM i rozpędza hatchbacka do 100 km/h w niecałe 8 sekund.

Toyota podkreśla, że wspomaganie kierownicy zostało zoptymalizowane, aby zapewnić lepsze wrażenia podczas prowadzenia. Toyota C-HR z napędem hybrydowym 2.0 ma zmodyfikowane zawieszenie, które zwiększa komfort jazdy przy zachowaniu dotychczasowych właściwości jezdnych

W ofercie pozostanie także słabsza hybryda 1.8 122 KM. We wszystkich wersjach wyposażenia kabina została jeszcze lepiej wytłumiona.

Toyota C-HR 2020Toyota C-HR 2020 fot. Toyota

Co zmieniło się w kabinie? Tutaj trzeba wymienić przede wszystkim nowy system multimedialny, który zapewnia łączność z telefonami za pomocą Apple CarPlay oraz Android Auto. Nowością jest także nawigacja ze zdalnie aktualizowanymi mapami. Nowa wersja multimediów będzie dostępna we wszystkich wersjach wyposażenia.

Lekki lifting to oczywiście okazja do odświeżenia wyglądu. Projektanci skupili się na przeprojektowaniu pasów przedniego i tylnego. Reflektory zostały wykonane w technologii LED klasy premium. Światła do jazdy dziennej i kierunkowskazy połączono w jeden projektor tworzący płynną linię powyżej głównego reflektora. Z tyłu nowe lampy zespolone są połączone lśniącym czarnym spojlerem, z którym tworzą spójną całość.

Toyota C-HR 2020Toyota C-HR 2020 fot. Toyota

Cennik aktualnej Toyoty C-HR otwiera 83 900 zł za wersję benzynową 1.2 116 KM oraz 108 900 zł (w aktualnej promocji 105 900 zł), jeżeli zdecydujemy się na hybrydę 1.8 122 KM.

Na ceny nowej Toyoty C-HR oraz mocniejszej hybrydy musimy jeszcze chwilę poczekać. Polska jest jednak bardzo ważnym rynkiem dla tego modelu, a C-HR cieszy się u nas ogromnym zainteresowaniem. Toyota z pewnością nie będzie zwlekać z podaniem wszystkich szczegółów odświeżonego crossovera.

>>> "Samochód tankuje się wodorem w ciągu 2,5 minuty. Może przejechać 600 km, a Polska ma tego gazu pod dostatkiem.":

Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.