Volkswagen e-Golf z nową ceną w Polsce. Jest teraz tańszy o 14 proc.
Volkswagen e-Golf z nową ceną w Polsce. Jest teraz tańszy o 14 proc.
REKLAMA
Filip Trusz
Niecałe 142 tysiące złotych kosztuje teraz w Polsce Volkswagen e-Golf. To oznacza całkiem poważną obniżkę ceny. VW e-Golf powoli się z nami żegna.
5
fot. VW
Otwórz galerięNa Gazeta.pl
REKLAMA
REKLAMA
Volkswagen e-Golf otrzymał nowy cennik. Teraz elektrycznego Golfa możemy kupić w Polsce za 141 800 złotych, a to oznacza obniżkę ceny o prawie 14 proc. Co ważne, nic nie zmienia się w kwestii wyposażenia. Co e-Golf ma w standardzie? M.in.:
REKLAMA
LED-owe reflektory z przodu i z tyłu,
Kierownicę 3-ramienną, multifunkcyjną, obszytą skórą oraz dźwignię zmiany biegów obszytą skórą,
Asystenta podjazdu i zjazdu,
System rozpoznający zmęczenie kierowcy,
Aktywny system ochrony pasażerów "PreCrash",
Klimatyzacja z regulacją automatyczną "Climatronic",
Komputer pokładowy "Premium" z kolorowym wyświetlaczem TFT,
Lusterka boczne regulowane elektrycznie, podgrzewane, lusterko po stronie kierowcy asferyczne,
Aktywny tempomat ACC do 210 km/h z automatyczną regulacją odległości i Front Assist,
Wybór profilu jazdy,
Car-Net: Security & Service,
System nawigacji satelitarnej Discover Media z 8-calowym ekranem, 8 głośnikami, obsługą Apple CarPlay, Bluetooth, czytnikiem kart SD, mapą Europy oraz Car-Net: Guide & Inform Plus (bezpłatnie przez 3 lata): komunikaty drogowe online, wyszukiwanie celów specjalnych online, import import celów online,stacje benzynowe, wiadomości, parkingi, moje cele specjalne (POI), pogoda, raport o stanie samochodu, wyszukiwanie celów specjalnych online (głosowe).
Volkswagen e-Golf po faceliftingu ma 136-konny silnik elektryczny (290 Nm maksymalnego momentu obrotowego), który pozwala rozpędzić kompakt od 0 do 100 km/h w 9,6 sekundy. Aktualizacja modelu to także większe akumulatory o pojemności 35,8 kWh. Zgodnie z normą NEDC e-Golf na jednym ładowaniu przejedzie 300 km. To jednak mocno nieżyciowe pomiary, więc trzeba wziąć pod uwagę, że taki wynik w realnym życiu będzie ekstremalnie trudny do osiągnięcia.
Znacznie realniejsze pomiary WLTP w przypadku Volkswagena e-Golfa podają 231 km na jednym ładowaniu.
Jeszcze w tym roku zobaczymy ósmą generację Volkswagena Golfa, ale producent nie przewiduje wprowadzenia w niej wprowadzenia odmiany "e". Rolę kompaktowego elektryka będzie teraz pełnił VW ID.3, który ma być prawdziwą rewolucją na europejskich drogach.