Tesla Model 3 w polskiej ofercie na abonament. Dostępne będą dwie wersje
Tesla Model 3 w abonamencie Qarson
W ofercie Qarsona dostępne będą dwie wersje modelu Tesla 3: Standard Range Plus oraz Long Range AWD. Pierwsza oferuje zasięg ponad 400 km oraz prędkość maksymalną wynoszącą 225 km/h, natomiast w przypadku drugiej zasięg przekracza 500 km, a prędkość maksymalna wzrasta do 233 km/h. Ładowanie baterii jest możliwe w domu, na stacjach ładowania samochodów elektrycznych zlokalizowanych na terenie całej Polski oraz w punktach Tesla Supercharger.
Ile kosztuje Tesla Model 3 na abonament?
Koszt miesięcznego abonamentu dla Tesli 3 w wersji Standard Range Plus wynosi 3 999 zł brutto przy umowie abonamentowej podpisywanej na 36 miesięcy lub 4 599 zł brutto przy umowie zawartej na 24 miesiące. W obu przypadkach opłata startowa wynosi 5 999 zł brutto. W przypadku wersji Long Range AWD opłata abonamentowa w ramach umowy podpisywanej na 24 miesiące wynosi 4 999 zł brutto przy opłacie startowej 9 999 zł brutto.
W ramach umowy abonamentowej możemy przez 24 lub 36 miesięcy jeździć nowym samochodem, którego nabycie w Polsce związane było z wieloma trudnościami, a czas oczekiwania przekraczał kilkanaście miesięcy. Standardowo wszelkie przeglądy i naprawy są w cenie. Do abonamentu można opcjonalnie dokupić ubezpieczenie, opony zimowe lub całoroczne i zwiększony pakiet kilometrów.
Elektromobilność to przyszłość motoryzacji, ale w porównaniu z Francją, rynek samochodów elektrycznych w Polsce rozwija się dość wolno. Chcemy to zmienić i zaoferować coś, czego jeszcze nikt w naszym kraju nie zrobił. W naszej ofercie znajdują się najpopularniejsze auta w Europie, więc to była tylko kwestia czasu, by znalazła się w niej również Tesla. Od dziś jest to marka dostępna dla każdego, kto ceni sobie cichą i dynamiczną jazdę, pełną automatykę oraz dbałość o środowisko. Korzystając z możliwości, jakie daje ustawa o elektromobilności, niewątpliwie jego dodatkową zaletą, którą docenią szczególnie kierowcy w dużych miastach,jest pozwolenie na korzystanie z buspasów i przestrzeni w strefach płatnego parkowania
– mówi Damian Ciesielczyk, CEO Qarsona.
-
Bezterminowe prawo jazdy 2021 - wymiana, przepisy, kiedy. Wymienić musi każdy, ale spokojnie
-
Tysiące samochodów niszczeje na dawnym torze wyścigowym w Wielkiej Brytanii. Brakuje na nie chętnych
-
To wąskie gardło S7. W końcu jest plan na wyjazd z Warszawy w stronę Grójca
-
Peugeot ma nowe-stare logo. Teraz trzeba będzie je zmieniać we wszystkich salonach
-
Zielona strzałka - przepisy, mandat. Tylko 10 proc. kierowców korzysta z niej prawidłowo
- Hyundai coraz bliżej klasy premium. Takiego SUV-a się nie spodziewaliśmy
- Opinie Moto.pl: BMW Z1 zamiast motocykla. Na prezentacji szef BMW Technik skakał po jego masce
- Ford pokazuje film o problemie z kołem. Dzięki nowym usługom kierowca nie musi się przejmować
- Na stacji benzynowej wymieniacie jego nazwisko. Patent Rudolfa Diesla ma niemal 130 lat [MOTO 2030]
- Po co Hummer, jeśli można mieć Bowlera. Jedyny problem: nie wolno nim jeździć po drogach
Forum
- Trypel co ten Obajtek do Ciebie ma? :) (20)
- brak komentarzy pod tekstami o elektrykach (13)
- Twój następny, polski SUV? (12)
- Ciekawe Manual vs. Automat (50)
- OT - TVPinfo tylko w małych dawkach ? (18)
- Chcesz mieć kłopoty płać Orlen Pay (5)
- Najdziwniejsze pozycje... (16)
- Pojade nostalgicznie, radio samochodowe:) (20)
- Szkoda samochodu (14)
- Z kapiszonów w oponki (21)