Nissan "elektryfikuje" dealerów w Polsce

Japońska marka jest obecnie lidem w segmencie samochodów elektrycznych nad Wisłą. Dlatego w ostatnich tygodniach kolejni dealerzy wprowadzili do swojej oferty bezemisyjne modele, a także uzyskali niezbędne certyfikaty do sprzedaży i serwisowania takich samochodów.

W tej chwili klienci zainteresowani zakupem elektrycznego Nissana Leaf i e-NV200 mogą skorzystać z oferty 41 punktów dealerskich marki, zlokalizowanych we wszystkich województwach. Rozwój sieci serwisowej dla aut elektrycznych ma znaczenie przy corocznych przeglądach takich pojazdów.

Oprócz tego Nissan oprowadzi działania mające zmodernizować wszystkie obiekty marki zgodnie z nowa Koncepcją Sprzedaży Detalicznej. Klienci odwiedzający salony japońskiego producenta będą mogli zapoznać się z ofertą w nowoczesnych salonach wyposażonych w multimedia.

„Wprowadzając zmiany w salonach zależało nam, żeby klienci planujący zakup samochodu wyposażonego w szereg innowacyjnych rozwiązań technologicznych dokonywali tego w nowoczesnym, przyjaznym wnętrzu. W ten sposób zyskaliśmy efekt spójności, w który doskonale wpisują się pojazdy zeroemisyjne” – mówi Robert Prusiński, dyrektor polskiego oddziału Nissana.

Klienci odwiedzający salon będą mogli samodzielnie zadecydować o tempie wizyty, a rozmowy z doradcą handlowym lub serwisowym będą prowadzone przy kameralnych stolikach.