Volkswagen e-Golf | Z dużo większym zasięgiem

Koncern z Wolfsburga postanowił przy okazji faceliftingu wymienić baterię w elektrycznym e-Golfie. Samochód jest już dostępny w niemieckich salonach, kosztuje 35 900 euro i oferuje zasięg lepszy o 50 procent

Facelifting e-Golfa nie przyniósł rewolucji w wyglądzie. Pojawiły się nowe reflektory oraz światła do jazdy dziennej LED. Charakterystyczna niebieska poświata na pokrywie chłodnicy oraz lampy w kształcie litery "C" wbudowane w zderzak sugerują już z daleka, że mamy do czynienia z wersją elektryczną.

Najwięcej zmian trafiło pod maskę. Silnik elektryczny oferuje 136 KM maksymalnej mocy, dzięki czemu samochód rozpędza się od 0 do 100 km/h w 9,6 sekundy. Jednak najbardziej klienci ucieszą się z większego zasięgu, dzięki zastosowaniu baterii o pojemności 35,8 kWh. Producent podaje, że zgodnie z normą NEDC samochód przejedzie nawet 300 km na pełnej baterii.

Kilka zmian pojawiło się także we wnętrzu samochodu. W centralnej części kokpitu znajdziemy nowy system multimedialny o przekątnej 9,2 cala oferujący obsługę najnowszych technologii. Do tego na liście wyposażenia pojawiły się takie systemy bezpieczeństwa jak Front Assist, City Emergency Braking oraz Pedestrian Monitoring.

Volkswagen e-Golf 2017Volkswagen e-Golf 2017 fot. Volkswagen

Auto jest już dostępne w niemieckich salonach, gdzie kosztuje 35 900 euro w podstawowym wydaniu. Na liście opcji znajdziemy cyfrowe zegary (510 euro), system automatycznego parkowania (1700 euro), system dźwiękowy Dynaudio Excite (680 euro). Za skórzane fotele dopłacimy 2100 euro.

300 km zasięgu według normy NEDC. Czy Twoim zdaniem to wystarczająco w kompaktowym elektryku?
Więcej o: