Rodzina MINI w komplecie. Który model najlepiej wybrać?

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe
01.06.2020 09:37
A A A
MINI Cooper SE

MINI Cooper SE (fot. MINI)

autor
open-image
Historia MINI sięga końca lat 50. Auto szybko stałem się przebojem w Europie i na rajdowych trasach. Współczesne modele nawiązują do pierwowzoru lekkością i frajdą prowadzenia. Są też wyraźnie większe i bardziej wszechstronne. W ofercie znajdziemy nie tylko klasycznego hatchbacka, lecz również kabriolet, crossovera i MINI w pełni elektryczne.
    • MINI hatchback

      4-metrowe auto może pochwalić się rozstawem osi na poziomie 2567 mm. Nadwozie można swobodnie personalizować, a także wyposażyć w matrycowe reflektory LED-owe. Bagażnik MINI pochłonie od 278 do 941 litrów. Pośród jednostek napędowych znajdziemy benzynowe konstrukcje o mocy 102, 136 i 192 KM. Najszybszy wariant przyspiesza do setki w 6,7 sekundy i rozpędza się do 225 km/h. Sprężyste zawieszenie i precyzyjny układ kierowniczy dają mnóstwo frajdy z jazdy.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
    • MINI CABRIO

      To kabriolet na cały rok z dobrymi właściwościami jezdnymi i bogatą listą dodatków z zakresu komfortu i bezpieczeństwa. Materiałowy dach opuszcza się automatycznie, a operacja trwa przyzwoite 18 sekund. Ważne, że można ją wykonywać podczas jazdy z prędkością 30 km/h. W kabinie znajdziemy kombajn multimedialny z nawigacją i kamerą cofania, a także mocno wyprofilowane fotele i wysokiej klasy tworzywa. Benzynowe silniki mają od 136 do 231 KM.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
    • MINI Cooper SE

      To pierwsze w historii elektryczne MINI. Ma akumulatory o pojemności 32,6 kWh pozwalające na przejechanie w trybie bezemisyjnym 232 km (WLTP). Wyrazista karoseria ma prześwit zwiększony o 18 mm. Korzystnie przedstawiają się osiągi 184-konnego silnika. Sprint do setki trwa 7,3 s. MINI można „tankować” w domu, a także na stacjach szybkiego ładowania. Korzystając z ładowarek o mocy 50 kW (CCS), zaledwie w 35 minut uzupełnimy energię do 80 procent.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
    • MINI Clubman JCW

      Clubman jest jedynym przedstawicielem segmentu kombi premium, w którym mamy do czynienia z trzema parami drzwi. Producent przewidział 13 lakierów nadwozia i różne kolory dachu. Do tego dochodzą felgi w rozmiarze 15-18 cali. Przestronna kabina zmieści czwórkę rosłych pasażerów, a kufer pochłonie od 360 do 1250 l. Paleta silnikowa jest tożsama z hatchbackiem, choć na jej szczycie znajduje się John Cooper Works. Ma 306 KM i przyspiesza do setki w 4,9 s.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
    • MINI Countryman

      Trudno o lepszą definicję uterenowionego auta kompaktowego. Auto sprawdzi się nie tylko na asfalcie, lecz również na bezdrożach. Countryman ma napęd na obie osie, 16,5 cm prześwitu, nakładki ochronne na karoserii. MINI prowadzi się pewnie i z lekkością filtruje wszelkie nierówności, choć w 306-konnej wersji potrafi przyspieszyć puls. Ciekawostkę stanowi odmiana hybrydowa, która na prądzie przejedzie nawet 52 km i emituje zaledwie 39-44 g/km CO2.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
autor

*** ***

REDAKCJA