SUV-y to już nie tylko moda, ale i wygoda na co dzień. Są wszechstronne i sprawdzą się nie tylko na utwardzonych drogach. Spory prześwit i wydajny napęd na cztery koła sprawia, że jazda nimi po bezdrożach daje sporo przyjemności. Zwłaszcza, jeśli skrót polną drogą pozwoli ominąć korek i zaoszczędzić kilkanaście minut. Jeśli akurat mamy we władaniu auto z metką premium, komfort będzie na wysokim poziomie.
-
-
Mercedes GLC - gruntowny lifting
W 2015 roku GLC zastąpił popularnego GLK. Auto szybko zdobyło uznanie klientów, co przełożyło się na spore zainteresowanie na Starym Kontynencie. Kilka miesięcy temu w salonach pojawiła się jego zmodernizowana wersja. Auto zyskało wiele nowoczesnych technologii. Najpopularniejszy w Polsce Mercedes ma 465,5 cm długości, 189 szerokości i 164 wysokości. W standardzie dostajemy LED-owe reflektory, a na liście opcji znajdziemy ich bardziej zaawansowany odpowiednik MULTIBEAM LED.SPRAWDŹ OFERTĘ
-
-
-
Spore zmiany w kabinie
Konstruktorzy przyłożyli się do jakości przedziału pasażerskiego. Przy okazji liftingu zmieniono kierownicę oraz panel dotykowy na konsoli centralnej. Najnowsze technologie pozwalają natomiast tworzyć odpowiednią atmosferę. Pakiet Energizing wpływa na wewnętrzne oświetlenie, ścieżkę dźwiękową, klimatyzację, a także obejmuje fotele wyposażone w masaż. Właściwe dobranie intensywności pracy poszczególnych mechanizmów istotnie przyczynia się do wyższego komfortu.SPRAWDŹ OFERTĘ
-
-
-
Nowoczesne multimedia
Kolejną nowość stanowi MBUX - system multimedialny oparty na rozszerzonej rzeczywistości wpisanej między innymi w nawigację wyświetlającą na ekranie zdjęcia pomagające odnaleźć się na drodze. Układ pozwala również komunikować się kierowcy za sprawą dotyku ekranu, kierownicy i paneli Touch Control, a także gestami i głosowo po wprowadzeniu formuły "Hej Mercedes". Kierowca ma też do dyspozycji wirtualny zestaw wskaźników, aktywny tempomat i układ kamer 360 stopni.SPRAWDŹ OFERTĘ
-
-
-
Tylko automatyczna skrzynia biegów
Wszystkie silniki w GLC mają w standardzie automatyczną skrzynię biegów. Benzynowa gama już w standardzie dysponuje systemem Mild Hybrid ograniczającym emisję CO2 i zużycie paliwa. Jednostki osiągają moc maksymalną 197 KM i 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz 258 KM i 370 Nm. Są też wspomagane elektrycznym rozrusznikiem generującym dodatkowe pokłady momentu obrotowego - EQ Boost.SPRAWDŹ OFERTĘ
-
-
-
Diesel w czterech wersjach
Diesel występuje w czterech wersjach mocy. Wszystkie z napędem na cztery koła. 2-litrowe dysponują mocą od 163 do 245 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 360, 400 i 500 Nm. Najmocniejszy ma trzy litry pojemności i oznaczenie 400 d. W tym przypadku seryjny jest napęd na obie osie, a moc wynosi 330 KM. Sprint do setki trwa zaledwie 5,1 sekundy.SPRAWDŹ OFERTĘ
-
-
-
AMG na szczycie gamy
Szczyt gamy został zarezerwowany dla AMG GLC 63 4MATIC+. Pod jego maską pracuje podwójnie doładowane V8 o pojemności 4 litrów. Rozwija 476 KM i 650 Nm, natomiast we wzmocnionej wersji AMG GLC 63 S 4MATIC+ aż 510 KM i 700 Nm. Zużycie paliwa w cyklu średnim wynosi zaledwie 12,9 l/100 km.SPRAWDŹ OFERTĘ
-
-
-
Nowoczesny i wygodny
GLC wpisuje się w aktualne trendy rynkowe. Jako klasyczny SUV sprawdzi się w rozmaitych warunkach. Jeśli wybierzemy odmianę Coupe, stracimy nieco miejsca nad głowami z tyłu z uwagi na niżej poprowadzoną linię dachu, ale zyskamy bardziej sportowy charakter. Ponadto, auto całkiem rozsądnie wyceniono. W programie leasingowym przewidzianym na 24 miesiące, niemieckiego SUV-a można użytkować od 1750 złotych netto miesięcznie. Wpłata własna wynosi 0 procent.SPRAWDŹ OFERTĘ
-
*** ***
REDAKCJA