Serwisowanie auta w czasach pandemii. Tak Mercedes-Benz dba o klientów

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe
27.05.2020 12:17
A A A
Mercedes serwis

Mercedes serwis (Mercedes)

autor
open-image
Nowe realia sprawiły, że wszyscy zachowujemy wzmożoną ostrożność i troskę o najbliższych. By jednak zachować resztki normalności, także i przedsiębiorcy dostosowują się do obostrzeń i zaleceń publikowanych przez rząd oraz Światową Organizację Zdrowia. Dzięki nowym standardom, możemy wciąż bezpiecznie korzystać z usług między innymi salonów samochodowych.
    • Nie wychodź z domu, jeśli nie musisz

      Mercedes-Benz powołał specjalny zespół, który dba o dostosowanie standardów kontaktu z klientem do aktualnych wytycznych rządu i służb sanitarnych. Chcąc skorzystać z usługi serwisowej lub doradztwa w zakresie zakupu samochodu, wystarczy skontaktować się z lokalnym dealerem. Narzędziem komunikacyjnym stały się wideokonferencje, rozmowy telefoniczne i poczta elektroniczna. Przydatne okazują się też aplikacje do konfiguracji czy wyszukiwania samochodów.
      SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY
    • Serwisy do dyspozycji klientów

      Sytuacja epidemiologiczna wymusiła wdrożenie standardów umożliwiających bezpieczną pracę serwisów mechanicznych i blacharsko-lakierniczych. Dla wielu auto jest narzędziem pracy, zatem opieka specjalistów jest niezbędna. Autoryzowane serwisy są dostępne, a wszelkie zlecenia realizowane na bieżąco. Wizytę można umówić online lub telefonicznie. Sporym ułatwieniem jest również skorzystanie z aplikacji Mercedes me.
      SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY
    • Utrzymujemy zdrowy dystans

      Nie trzeba obawiać się wizyty w serwisie, bowiem wdrożono nowe zasady obsługi klienta. To przede wszystkim zastosowanie dystansu –m.in. wykorzystanie przegród. Pracownicy autoryzowanych serwisów i doradcy używają maseczek oraz rękawiczek. Przekazanie kluczyka z dokumentami następuje poprzez dedykowaną skrzynkę lub torebki foliowe. Informacje na temat postępu naprawy czy rutynowych czynności serwisowych są przekazywane kanałami telefonicznymi oraz elektronicznymi.
      SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY
    • Dezynfekcja na pierwszym planie

      Przyjęcie samochodu do serwisu wiąże się z dezynfekcją miejsc kontaktu we wnętrzu, a także założeniem pokrowców ochronnych wykluczających kontakt przedstawiciela marki z często używanymi elementami. Po zakończonym procesie serwisowym następuje ozonowanie pojazdu (na życzenie) i ponowna dezynfekcja. Istotnym jest również fakt zachowywania odstępów na poziomie dwóch metrów i unikania bezpośredniego kontaktu z klientem.
      SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY
    • Od drzwi do drzwi

      Ułatwieniem jest coraz popularniejsza usługa door-to-door. Wystarczy skontaktować się z przedstawicielem marki i umówić godzinę odbioru auta spod naszych drzwi. Nie trzeba się obawiać, bowiem kierowca został wyposażony w maseczki i rękawiczki. Po wykonaniu czynności serwisowych, zdezynfekowany Mercedes ponownie zawita pod naszym adresem. Warto też zastanowić się nad opcją rozszerzonego czyszczenia pojazdu (dezynfekcja klimatyzacji, ozonowanie).
      SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY
    • Przeglądaj w bujanym fotelu

      Mercedes stworzył platformę, na której znajdziemy szereg samochodów dostępnych od ręki. Przejrzysta wyszukiwarka pomaga wyselekcjonować pożądane pojazdy i sprawdzić ich lokalizację. Zyskujemy też dostęp do elastycznego programu leasingowego i możliwości załatwienia większości formalności z pozycji domowego fotela. Warto też pamiętać, że w razie potrzeby całodobowo funkcjonuje infolinia serwisowa Customer Assistance Center – 00800 – 1 777 77 77.
      SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY
autor

*** ***

REDAKCJA