Rozsądne auta na abonament - jakie teraz wybrać? Każde dostarczą ci pod dom

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe
02.05.2020 09:46
A A A
Toyota C-HR

Toyota C-HR (Toyota)

autor
open-image
Chciałbyś kupić auto i odebrać kluczyki pod domem? To łatwiejsze, niż mogłoby się wydawać. Istnieją już platformy, które pozwalają na takie przedsięwzięcia. Do tego oferują leasing lub najem skierowany do osób prywatnych i przedsiębiorców. Podpowiadamy, jak to zrobić w pięciu krokach nie ruszając się sprzed komputera.
    • Jak to działa?

      Mechanizm działania platformy Carsmile jest bardzo prosty. Wchodzimy na stronę i określamy swoje preferencje. Wybór samochodów jest ogromny i do tego różnych marek. Wybieramy producenta, model, formę użytkowania i finansowania. Oferta obejmuje auta popularne, premium, a także użytkowe. Po ustaleniu konkretnego modelu samochodu, należy wybrać silnik, rodzaj skrzyni biegów, wersję wyposażeniową, a także napęd na przednią, tylną oś, bądź 4x4.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
    • Auto zostanie dostarczone pod dom

      Algorytm jest przejrzysty i łatwy do opanowania. Kolejny krok dotyczy ustalenia czasu trwania umowy, wysokości miesięcznej raty i stawki kilometrowej. Weryfikacja zdolności finansowych klienta odbywa się online. Dopięcie szczegółów w taki sposób jest bardzo wygodne, bowiem po pomyślnym przejściu przez formularz i załatwieniu formalności z przedstawicielem serwisu, można zdecydować się na dostarczenie auta pod wskazany adres. Całość to tylko 5 kroków.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
    • Toyota C-HR

      Żeby przedstawić zasadność tego mechanizmu, postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej dostępnym ofertom. Na pierwszy ogień idzie japoński bestseller w segmencie kompaktowych crossoverów. C-HR po niedawnym liftingu zyskał nowe elementy wyposażeniowe i bardziej wydajne jednostki napędowe. Auto z przednim napędem w wersji Style można użytkować już za 908 złotych netto miesięcznie. Uwzględniamy wkład własny na poziomie 10 tysięcy zł i 3-letni okres trwania umowy.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
    • Opel Corsa 1.4

      Jeden z najważniejszych modeli Opla. Auta z segmentu B wciąż sprzedają się świetnie i takim też modelem jest Corsa. Najnowsze wcielenie z wolnossącym silnikiem benzynowym 1.4 ma 90 KM i rozpędza się do 175 km/h. W 402-centymetrowym samochodzie bez trudu zmieścimy 4-osobową rodzinę wraz z bagażem. Tym razem sprawdziliśmy ofertę dla osób prywatnych. W 3-letnim najmie, niemiecki pojazd dostępny jest za 710 zł brutto miesięcznie. Wkład własny – 5 tys. zł.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
    • Skoda Octavia 1.5 TSI

      Octavia szturmem podbiła europejski rynek. Właśnie do salonów wjeżdża czwarte wcielenie. W wersji kombi zmieści w bagażniku do 1740 litrów. 150-konny silnik benzynowy 1.5 TSI pozwala na sprint do setki w 8,4 sekundy. Automatyczna, 7-stopniowa skrzynia biegów poprawia komfort codziennej eksploatacji. Przebój Skody dostępny jest też na korzystnych warunkach. W leasingu dla firm, 5-letniej umowie i wkładzie własnym równym 10 tysięcy – 1208 zł miesięcznie.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
    • Fiat Fiorino 1.4 8V

      Prowadzisz firmę i szukasz niewielkiego auta dostawczego prowadzącego się jak osobówka? Dobrym wyborem będzie Fiat Fiorino o długości niespełna 4 metrów. Włoskie auto napędza wolnossący, 1,4-litrowy silnik o mocy 77 KM. Tani w eksploatacji i pancerny. To niezbyt duże auto zmieści w przedziale ładunkowym aż 2500 litrów bagażu. W 4-letnim leasingu, wkładzie własnym na poziomie 3 tysięcy, możemy je użytkować za 577 złotych netto miesięcznie.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
    • Peugeot Boxer 333 BlueHDi L2H2 Pro

      Auto do zadań specjalnych. W wersji L2H2 ma 541 cm długości, 205 szerokości i 252 wysokości. Rozstaw osi wynosi 3450 mm. W przedziale ładunkowym zmieści 11500 litrów bagażu. 140-konny diesel okazuje się oszczędny i całkiem dynamiczny, także pod sporym obciążeniem. Boxer sprawdzi się zarówno w mieście, jak i w międzynarodowej trasie. W 5-letniej ofercie leasingowej dla firm dostępny jest za 1163 zł netto miesięcznie, przy wkładzie własnym w wysokości 10 tysięcy.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
autor

*** ***

REDAKCJA

Więcej o: