MINI w trzech odsłonach - klasyczne, elektryczne i terenowe. Które najlepiej wybrać?

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe
09.10.2018 07:59
A A A
MINI Hatch

MINI Hatch (MINI)

autor
open-image
Budowanie legendy to karkołomny proces, ale MINI się udało. Pierwsze egzemplarze zadomowiły się z powodzeniem nie tylko na szklanym ekranie, lecz również w tysiącach europejskich rodzin. Zmotoryzowały wiele społeczeństw, a także święciły triumfy na rajdowych trasach. Obecnie w portfolio marki znajdziemy modele na każdą okazję. Sprawdzamy, czy warto na nie postawić.
    • MINI Hatch

      Trzecia generacja MINI urosła, o czym świadczą wymiary 5-drzwiowego hatchbacka. 4-metrowe auto może pochwalić się rozstawem osi na poziomie 2567 mm. Nadwozie można swobodnie personalizować, a także wyposażyć w matrycowe reflektory LED-owe. Kolejnym smaczkiem są wstawki z własnym imieniem i nazwiskiem. W kabinie MINI zmieści cztery dorosłe osoby i spory bagaż. Kufer pochłonie od 278 do 941 litrów. Ambientowe oświetlenie diodowe tworzy ciekawy nastrój.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
    • 3 lub 4 cylindry

      Każda z oferowanych w MINI jednostek ma doładowanie. 1.5-litrowy silnik (R3) występuje w dwóch wersjach mocy – 102 i 136 KM. Dla bardziej wymagający przygotowano jednostkę 2.0 generującą 192 KM i 280 Nm. Do setki przyspiesza w 6,7 sekundy i rozpędza się do 225 km/h. W sam raz dla kierowcy ze sportową smykałką. Ponadto, w ramach bieżącej kampanii promocyjnej, auto dostępne jest na preferencyjnych warunkach finansowych. Ceny startują od 83 600 zł.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
    • MINI Countryman

      Zwiększony prześwit, szereg systemów bezpieczeństwa i pewne właściwości jezdne sprawiają, że Countryman staje się pojazdem wielozadaniowym. 165 mm odległości od podłoża wraz z wydajnym napędem na cztery koła pozwalają pokonywać nieutwardzone szlaki lub wysokie krawężniki. Pośród licznych napędów ciekawostkę stanowi hybryda ładowana z gniazdka i wersja JCW o mocy 306 koni mechanicznych. Najmocniejsza wersja przyspiesza do setki w 5,1 sekundy.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
    • Długa lista dodatków

      Auto ma 430 centymetrów długości, a w bagażniku zmieści 450-1390 l. Wysoko poprowadzona linia dachu istotnie zwiększa wygodę podróżowania pasażerów o koszykarskim wzroście. Do tego dochodzi kilkadziesiąt konfiguracji kolorystycznych i wykończeniowych. System multimedialny łączy się z internetem, a przed oczami kierowcy może funkcjonować przezierny wyświetlacz. W ramach obecnej akcji promocyjnej, Countryman dostępny jest od 990 zł netto miesięcznie.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
    • MINI Hatch SE

      To pierwsze w historii elektryczne MINI. Ma akumulatory o pojemności 32,6 kWh pozwalające na przejechanie w trybie bezemisyjnym 232 km (WLTP). Wyrazista karoseria ma prześwit zwiększony o 18 mm i cechuje się szeroką możliwością barwnej personalizacji. Auto może też pochwalić się dobrymi osiągami. Maksymalny moment obrotowy dostępny od startu sprawia, że pierwsza setka pojawia się na liczniku po 7,3 sekundy. 184 KM zapewnia sportowe wrażenia.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
    • Ile trwa ładowanie MINI?

      Kierowca ma do wyboru kilka trybów jazdy. W zielonym ogranicza energię przekazywaną do klimatyzacji, ogrzewania kabiny i siedzeń. Stopień rekuperacji można regulować, co wpływa na dynamikę i styl jazdy. MINI można „tankować” w domu, a także na stacjach szybkiego ładowania. Korzystając z ładowarek o mocy 50 kW (CCS), zaledwie w 35 minut uzupełnimy energię do 80 procent. Wallbox wydłuży ten proces do 2,5 godziny. Ceny zaczynają się od 139 200 zł.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
autor

*** ***

REDAKCJA