SUV zasilany z gniazdka? Napęd PHEV to przyszłość motoryzacji. Sprawdzamy Outlandera PHEV

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe
06.04.2020 08:53
A A A
Mitsubishi Outlander PHEV

Mitsubishi Outlander PHEV (Mitsubishi)

autor
open-image
To jeden z motorów napędowych japońskiego koncernu. Hybrydowa odmiana trafiła na świecie do ponad 230 tysięcy klientów. Teraz wjeżdża na rynek zmodernizowana wersja z wydajniejszymi akumulatorami i 8-letnią gwarancją. Czy to wystarczy, aby utrzymać dobre wyniki sprzedaży?
    • Największy w rodzinie

      W Polsce Outlander jest największym modelem japońskiego producenta. Ma 469,5 centymetra długości, 180 szerokości i 171 wysokości. Przy okazji liftingu, zmieniły się zderzaki, a w reflektorach zagościły wydajne, w pełni LED-owe światła. Popracowano też nad poprawą sztywności nadwozia i dołożeniem wielu akcentów chromowanych. Istotny parametr stanowi też gwarancja mechaniczna – 5 lat lub 100 tysięcy kilometrów. O 3 lata więcej na układ hybrydowy.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
    • Przestrzeń dla dużej rodziny

      Miejsca w dwóch rzędach jest naprawdę sporo. Fotele gwarantują wysoki poziom komfortu podczas długich podróży. Opcjonalnie, można je wyposażyć w elektryczną regulacją.Z tyłu przestrzeni nie zabraknie nawet rosłym osobom. Do ich dyspozycji przewidziano gniazda USB i 230 V do zasilania chociażby laptopa. W standardowej konfiguracji bagażnik ma pojemność 463 l. Po złożeniu asymetrycznego oparcia, przestrzeń bagażowa rośnie do 1602 l.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
    • Dłuższa lista wyposażenia

      Przy okazji liftingu, producent rozszerzył listę wyposażenia opcjonalnego z zakresu bezpieczeństwa i komfortu. W centralnej części umieszczono kombajn multimedialny z 8-calowym ekranem dotykowym. Współpracuje z systemem kamer 360 stopni, a także oprogramowaniem Android Audi i Apple Car Play. Cieszy obecność podgrzewanych kierownicy i czołowej szyby. Nowość stanowi pikowana, skórzana tapicerka, adaptacyjny tempomat, a także wydajne nagłośnienie Power Sound System.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
    • Nowa jednostka napędowa

      W hybrydowym Outlanderze debiutuje nowy silnik benzynowy o pojemności 2,4 litra i mocy 135 KM. Pracuje w trybie Atkinsona i współpracuje z dwoma motorami elektrycznymi. Ten przy przedniej osi rozwija 82 KM, natomiast przy tylnej 95 KM. Pojemność akumulatora to 13,8 kWh. Standardowo auto jest wyposażone w napęd na cztery koła, co w połączeniu z 19-centymetrowym prześwitem pozwala z powodzeniem użytkować je na bezdrożach. Zasięg na prądzie to 46 km (WLTP).
      SPRAWDŹ OFERTĘ
    • Dobre osiągi

      Z uwagi na spory akumulator, masa własna Outlandera przekracza 1950 kilogramów. Poprawiono zatem wydajność hamulców i nieco usztywniono zawieszenie. To sprawia, że wykorzystanie pełnej mocy daje sporo radości. 224-konny SUV (moc systemowa) przyspiesza do setki w 9,9 s i rozpędza się do 170 km/h. Według producenta, w cyklu mieszanym zużywa 2 litry na 100 km. Korzystając ze stacji szybkiego ładowania, energię w baterii uzupełnimy w 25 minut (88 procent).
      SPRAWDŹ OFERTĘ
    • Już w salonach

      Hybrydowego Outlandera można już zamawiać. Mitsubishi odrobiło lekcję i wystawiło mocnego zawodnika w segmencie, w którym ładowanych z gniazdka SUV-ów wciąż nie ma zbyt wiele. Pojazd przekonuje bogatym wyposażeniem, komfortowym układem jezdnym i przestronnym wnętrzem. Na autostradzie nieźle spisuje się adaptacyjny tempomat, a w mieście elektryczno-spalinowy tandem. Auto można użytkować w programie leasingowym za 1908 zł netto miesięcznie.
      SPRAWDŹ OFERTĘ
autor

*** ***

REDAKCJA

Więcej o: