Crossover nie tylko do miasta. Zjedziesz nim z utwardzonych szlaków

Redakcja
04.12.2018 08:49
A A A
SEAT Arona

SEAT Arona (SEAT)

autor
open-image
To najmniejszy crossover w gamie SEAT-a, ale wbrew pozorom, całkiem przestronny. Ma też doładowane silniki benzynowe i zwiększony prześwit. Dzięki temu poradzi sobie nie tylko w miejskich korkach, lecz również poza asfaltem. Sprawdzamy, jakimi argumentami kusi SEAT Arona.
    • Nie taka mała

      Mimo że to przedstawiciel klasy crossoverów w segmencie B, Arona może pochwalić się całkiem sporymi gabarytami. Nadwozie mierzy 414 centymetrów długości, 178 szerokości i 154 wysokości. Rozstaw osi wynosi 257 cm. Zgrabne, dwubryłowe nadwozie wygląda ciekawie na opcjonalnych 18-calowych obręczach z aluminium i z LED-owymi reflektorami. Atrakcyjność podnoszą też czarne i srebrne dodatki dodające autu off-roadowego pazura.
      SPRAWDŹ CENĘ
    • Przestronna kabina

      Wnętrze Arony zmontowano z solidnych tworzyw. Całość dobrze spasowano, a górna część kokpitu jest miękka i przyjemna w dotyku. Ponadto, w dwóch rzędach wygospodarowano odpowiednią ilość miejsca nawet dla wysokich pasażerów. Fotele z wszechstronną regulacją manualną okazują się wygodne i nieźle podpierają ciało w zakrętach. Bagażnik w standardowej konfiguracji mieści 400 litrów. Złożenie asymetrycznego oparcia powiększa przestrzeń do 1280 litrów.
      SPRAWDŹ CENĘ
    • Niezłe wyposażenie w standardzie

      Nie trzeba decydować się na topową specyfikację, by cieszyć się z dobrego wyposażenia. Cennik Arony skalkulowano rozsądnie, dzięki czemu już wersja Reference zadowoli wielu użytkowników. Na liście standardowych opcji znajdziemy między innymi manualną klimatyzację, wielofunkcyjną kierownicę, centralny zamek i cztery szyby sterowane elektrycznie. Zestaw uzupełnia system multimedialny z 6,5-calowym dotykowym ekranem. Podłączysz się do niego za pomocą Bluetooth i USB.
      SPRAWDŹ CENĘ
    • Tylko silniki benzynowe

      SEAT nie przewidział do napędu Arony jednostek wysokoprężnych. Wszystkie silniki benzynowe mają doładowanie i mogą współpracować z ręczną lub automatyczną, dwusprzęgłową skrzynią. 1.0 TSI generuje 95 lub 115 KM. Na szczycie gamy znajduje się 1.5 TSI o mocy 150 koni. To propozycja dla najbardziej wymagających klientów. Auto z manualną przekładnią przyspiesza w 8,2 sekundy do setki i rozpędza się do 210 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi 5,7-6,3 litra/100km w cyklu mieszanym (WLTP).
      SPRAWDŹ CENĘ
    • Nie tylko do miasta

      Dzięki dość mocnym silnikom i prześwitowi na poziomie 19 cm, Aroną można z powodzeniem zjechać z asfaltu. Pokona głębokie koleiny, a w mieście wysokie krawężniki. Sprawdzi się też na autostradzie, zwłaszcza z najmocniejszą jednostką napędową. Przy okazji wyprzedaży, hiszpańskiego crossovera można kupić ze sporym rabatem (5 tysięcy zł). Dodatkowo, producent przewidział elastyczny leasing. Wersja Style dostępna jest za 521 zł netto miesięcznie.
      SPRAWDŹ CENĘ
autor

*** ***

Prezentowane powyżej treści i produkty są niezależnym wyborem redakcji serwisu. W powyższym tekście umieszczone zostały linki promocyjne naszych Partnerów. Klikając w nie, wspierasz naszą działalność.

Sprawdź dane o zużyciu paliwa oraz emisji CO2 na stronie www.seat.pl

Więcej o: