Renault w segmencie pojazdów dostawczych ma bardzo mocną pozycję. Zarówno Trafic jak i Master przeszły ostatni gruntowny lifting. Oba auta dostępne są z nowymi opcjami wyposażeniowymi, nowymi, oszczędnymi silnikami, a także w atrakcyjnej cenie. Prześwietlamy ofertę.
-
-
Renault Trafic
Ambulanse, izotermy, chłodnie, samochody warsztatowe, adaptacje na mikrobus lub transport osób niepełnosprawnych i wiele innych. To tylko niektóre propozycje spośród kilkudziesięciu możliwości dopasowania Trafica do własnych potrzeb. Producent współpracuje z wieloma firmami zdolnymi sprostać każdemu wyzwaniu. Poza tym, Renault może też służyć w charakterze biznesowym.SPRAWDŹ OFERTĘ
-
-
-
Przedmioty o długości nawet 4,15 metra
Możliwości transportowe Trafica ogranicza jedynie wyobraźnia. Auto występuje w dwóch wersjach długości. L2 potrafi przewozić przedmioty o długości 415 cm. To zasługa innowacyjnej klapy w ścianie grodziowej oraz klapie pod kanapą pasażera w pierwszym rzędzie. Użyteczna objętość auta wynosi 7,2 m3 dla odmiany L1 i 8,6 m3 dla L2. Całość można wzbogacić licznymi uchwytami i zaczepami. Regularne kształty pozwalają na umieszczenie w luku bagażowym 3 europalet.SPRAWDŹ OFERTĘ
-
-
-
Tylko 6 litrów w cyklu mieszanym
Szukasz oszczędnego źródła napędu? Dobrze trafiłeś. Renault montuje pod maską Trafica 1.6 dCi występujący w wersji 95 KM (2.0 dCi występujący w wersjach 120, 145 i 170 KM). W połączeniu z manualną skrzynią biegów okazuje się bardzo oszczędny. Producent deklaruje zużycie w cyklu średnim na poziomie 5,9 L. W najmocniejszej specyfikacji potrafi być również dynamiczny. Podróż z 8 pasażerami na pokładzie gwarantuje zastrzyk momentu obrotowego w każdej sytuacji.SPRAWDŹ OFERTĘ
-
-
-
Długa lista pokładowych udogodnień
Pokład można wzbogacić wieloma udogodnieniami z zakresu komfortu i bezpieczeństwa. To między innymi: manualna klimatyzacja, tempomat, czy Karta Hands-Free.SPRAWDŹ OFERTĘ
Wybór jednego z 9 lakierów nadwozia stanowi dopiero początek konfiguracji. Setki możliwości personalizacyji sprawiają, że możecie skompletować jedynego w swoim rodzaju Trafica. Do dyspozycji oddano również kilka rodzajów finansowania. Każdy dopasowany do możliwości klienta.
-
-
-
Renault Master
Master nie ma sobie równych w kwestii praktycznych schowków pokładowych. Ich łączna pojemność wynosi aż 105 litrów. Na liście wyposażenia pojawiła się kamera cofania, czujniki wspomagające parkowanie, a także niespotykany dotąd w segmencie Rear View Assist. Side Wind Assist to stabilizator toru jazdy przy silnym, bocznym wietrze. System aktywuje się przy prędkości przekraczającej 70 km/h i pozwala skorygować do 50 procent znoszenia auta na boki w skrajnych warunkach.SPRAWDŹ OFERTĘ
-
-
-
Nowa gama silników
Pod maską debiutuje nowa gama silników 2.3 dCi. Spełnia wyśrubowaną normę emisji Euro 6d-temp. Wysokoprężny motor w najmocniejszej odmianie Twin Turbo rozwija 180 KM i 400 Nm. Jednostkę można sparować z manualną, 6-stopniową skrzynią lub zautomatyzowanym wariantem.SPRAWDŹ OFERTĘ
-
-
-
Renault
Master oferuje ponad 240 wersji, trzy wysokości i cztery długości nadwozia. W zależności od odmiany, dopuszczalna masa całkowita wynosi od 2,8 do 4,5 tony, a użyteczna objętość od 8 do 22 metrów sześciennych. Zróżnicowana gama obejmuje m.in. 7-miejscową wersję brygadową, wywrotkę, skrzynię, kontener, a także platformę z kabiną. Polski oddział Renault współpracuje z siecią 24 autoryzowanych firm nadwoziowych, więc każdy dopasuje kształt Mastera do własnych potrzeb.SPRAWDŹ OFERTĘ
-
-
-
Wersja Z.E.
Należy jeszcze wspomnieć o wersji Z.E. Została wyposażona w akumulator trakcyjny o pojemności 33 kWh z elektronicznym, zoptymalizowanym układem sterowania. Gwarantuje rzeczywisty zasięg na poziomie 120 kilometrów, czym wpisuje się w potrzeby miejskich firm transportowych.SPRAWDŹ OFERTĘ
-
*** ***
Prezentowane powyżej treści i produkty są niezależnym wyborem redakcji serwisu. W powyższym tekście umieszczone zostały linki promocyjne naszych Partnerów. Klikając w nie, wspierasz naszą działalność.