Nowa OCTAVIA debiutuje na rynku. Sprawdzamy co oferuje nowość SKODY

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe
03.07.2020 17:06
autor
open-image
Zaskakuje stylistyką, przestrzenią i nowoczesnym wyposażeniem. Pod maską ma mocne i oszczędne silniki. Sprawdzamy co oferuje nowa SKODA OCTAVIA - jeden z najważniejszych modeli dla tej marki.
    • Zerwać z klasyką

      SKODA jeszcze bardziej pobudziła kreatywność i odeszła od zachowawczych linii poprzedniej generacji. Nowa SKODA OCTAVIA wyróżnia się z tłumu za sprawą dynamicznej i eleganckiej linii, która może wpaść w oko. Tutaj zarówno wersja liftback jak i kombi wyglądają dobrze i przyciągają uwagę. Atrakcyjne przednie światła oraz nowe poziome tylne lampy poszerzają optycznie samochód. Całości dopełniają ciekawe felgi i dobrze dobrane lakiery.
      SPRAWDĆ CENĘ
    • Nowoczesne otoczenie

      SKODA OCTAVIA nie tylko zmieniła się z zewnątrz. Wnętrze również zyskało całkowicie nowy charakter, głównie za sprawą minimalistycznego wyglądu i nietypowej dwuramiennej kierownicy. Zrezygnowano tutaj z klasycznego panelu klimatyzacji, stawiając na cyfrową obsługę z poziomu systemu multimedialnego. Liczbę fizycznych przycisków także ograniczono, pozostawiając jednak te najważniejsze, które ułatwiają dostęp do poszczególnych funkcji. Dzięki temu nasza uwaga nie będzie rozproszona podczas jazdy.
      SPRAWDĆ CENĘ
    • Przestrzeń to podstawa

      Pierwsze skojarzenie ze SKODĄ OCTAVIĄ? Oczywiście przestrzeń! Każda generacja oferowała ogromny bagażnik, a kolejne wcielenia uzupełniały to niespotykaną ilością miejsca na nogi na tylnej kanapie. Najnowszy model pokazuje możliwości marki. Kufer w wersji liftback ma 600 litrów pojemności, zaś kombi aż 640. Pasażerowie jadący z tyłu będą z kolei delektować się nie tylko dobrze ukształtowaną kanapą, ale także rekordową odległością dzielącą ich od przednich foteli. A to oznacza wysoki komfort podróżowania.
      SPRAWDĆ CENĘ
    • Przemyślane rozwiązania

      SKODA OCTAVIA zaskakuje także mnogością schowków i skrytek. Kierowca może z łatwością pochować wszystkie podręczne przedmioty, tak aby nie leżały na wierzchu. Mamy tutaj również dużą półkę na smartfona, którą wyposażono w indukcyjną ładowarkę. W kabinie znajdziemy dużo gniazd USB-C. Pozwalają one na ładowanie urządzeń mobilnych bez ciągnięcia kabli przez pół samochodu. Ciekawym rozwiązaniem jest gniazdo przy lusterku wstecznym, pozwalające na podpięcie wideorejestratora.
      SPRAWDĆ CENĘ
    • Dobre silniki

      Aktualnie gama jednostek napędowych w OCTAVII ogranicza się do trzech konstrukcji, jednak jest ona stopniowo rozszerzana. Ofertę otwiera 1.5 TSI o mocy 150 KM, spięty z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Oferuje on funkcję odłączania dwóch cylindrów, co wpływa na zużycie paliwa. Diesle? Znana jednostka 2.0 TDI oferowana jest w 115 i 150-konnym wariancie, przy czym ten drugi standardowo posiada przekładnię DSG o siedmiu przełożeniach. To propozycja szczególnie atrakcyjna dla osób, które podróżują głównie w trasie.
      SPRAWDĆ CENĘ
    • Bezpieczeństwo to podstawa

      SKODA OCTAVIA po raz pierwszy zyskała tak bogate wyposażenie, zarówno z zakresu komfortu, jak i bezpieczeństwa. Debiutują tutaj między innymi światła LED MATRIX. Mamy także komplet systemów wspierających kierowcę, takich jak adaptacyjny tempomat z funkcją czytania znaków drogowych, czy układ Front Assist (w standardzie każdej wersji), który może zainicjować awaryjne hamowanie w krytycznej sytuacji. OCTAVIA zdobyła też 5 gwiazdek w testach zderzeniowych EuroNCAP.
      SPRAWDĆ CENĘ
    • Od 948 zł miesięcznie

      Miesięczna rata za ten model może być niższa niż 1000 zł. Co więcej, za takie pieniądze nie dostaniemy bazowo wyposażonego auta, a rozsądną wersję Ambition ze 150-konnym silnikiem 1.5 TSI. Wszystko to sprawia, że SKODA OCTAVIA staje się naprawdę atrakcyjną propozycją. Co więcej, podnosząc ratę o zaledwie 40 zł miesięcznie, możemy wyjechać z salonu pakowniejszą wersją kombi, którą szczególnie docenią Ci, którzy często ładują bagażnik do granic jego możliwości.
      SPRAWDĆ CENĘ
autor

*** ***

REDAKCJA