Samochody dostawcze mają różne oblicza. Jaki model wybrać?

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe
15.06.2020 15:36
autor
open-image
Auta dostawcze to jeden z najważniejszych segmentów rynku motoryzacyjnego. Od lat w czołówce europejskich rankingów sprzedaży znajdują się samochody Renault z oferty Pro+. Pojazdy skierowane do przedsiębiorców można swobodnie konfigurować, by w efekcie uzyskać optymalną specyfikację precyzyjnie spełniającą potrzeby danego biznesu. Sprawdzamy, co wyróżnia paletę modelową francuskiego producenta.
    • Renault Trafic

      Ambulanse, izotermy, chłodnie, samochody warsztatowe, adaptacje na mikrobus lub transport osób niepełnosprawnych, to tylko niektóre spośród kilkudziesięciu możliwości dopasowania Trafica do własnych potrzeb. Producent współpracuje z wieloma firmami zdolnymi sprostać każdemu wyzwaniu. Co więcej, Renault po liftingu wygląda nowocześnie i oferuje rozmaite rozwiązania podnoszące komfort i bezpieczeństwo w codziennej eksploatacji.
      SPRAWDŹ CENĘ
    • Osobowy charakter

      Łączna pojemność schowków w kabinie wynosi 105 l. Na liście wyposażenia pojawiły się m.in. kamera cofania, czujniki parkowania oraz niespotykany dotąd w segmencie Rear View Assist. Z kolei Side Wind Assist to stabilizator toru jazdy przy silnym, bocznym wietrze. System aktywuje się przy prędkości przekraczającej 70 km/h i pozwala skorygować do 50 procent znoszenia auta na boki w skrajnych warunkach. Kierowca ma też do dyspozycji układ monitorowania martwego pola.
      SPRAWDŹ CENĘ
    • Dwie długości i wysokości

      Auto występuje w dwóch wersjach długości – 500 i 540 cm. Większa, czyli L2, potrafi przewozić przedmioty o długości 415 centymetrów. To zasługa innowacyjnej klapy zamontowanej pod kanapą pasażera w pierwszym rzędzie. Użyteczna objętość auta wynosi 7,2 m3 dla mniejszej odmiany L1 i 8,6 m3 dla L2. Przestrzeń bagażową można wzbogacić licznymi uchwytami, hakami, zaczepami i wzmocnieniami zabezpieczającymi ładunek. Regularne kształty pozwalają na umieszczenie w niej trzech europalet.
      SPRAWDŹ CENĘ
    • Oszczędne diesle

      Renault dostępny jest z kilkoma silnikami Diesla. Dostępna jest m.in. odmiana 2-litrowa. 2.0 dCi ma 120, 146 lub 170 KM. Mocniejsze wersje można połączyć z automatyczną, dwusprzęgłową przekładnią EDC. Trafic w najmocniejszej specyfikacji jest również dynamiczny. Podróż z 8 pasażerami na pokładzie nie obniża za bardzo osiągów.
      SPRAWDŹ CENĘ
    • Renault Master

      Jeszcze większe możliwości oferuje Master. Największy z dostawczych Renault oferuje niemal 350 wersji, trzy wysokości i cztery długości nadwozia. Ciekawostką jest odmiana w pełni elektryczna. W zależności od odmiany, dopuszczalna masa całkowita wynosi od 2,8 do 4,5 tony, a użyteczna objętność od 8 do 22 metrów sześciennych.
      SPRAWDŹ CENĘ
    • Do wyboru, do koloru

      Zróżnicowana gama obejmuje między innymi klasyczne podwozie i furgon, ale także 7-miejscową kabinę, wywrotkę, skrzynię, kontener, a także platformę z kabiną. Polski oddział Renault współpracuje z siecią 28 autoryzowanych firm nadwoziowych, więc każdy dopasuje finalny kształt Mastera do własnych potrzeb w zależności, czy dysponuje prawem jazdy kategorii B lub C.
      SPRAWDŹ CENĘ
    • Diesel lub elektryk

      Diesel w najmocniejszej odmianie Twin Turbo rozwija moc maksymalną 180 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Motor łączy się z manualną, 6-stopniową skrzynią lub z przekładnią zautomatyzowaną. Jest jeszcze wersja Z.E, czyli elektryczna. Została wyposażona w akumulator trakcyjny o pojemności 33 kWh z elektronicznym, zoptymalizowanym układem sterowania. Gwarantuje rzeczywisty zasięg na poziomie 120 kilometrów, czym wpisuje się w potrzeby miejskich firm transportowych.
      SPRAWDŹ CENĘ
    • Renault Kangoo Z.E.

      Ten model Renault jest liderem w segmencie elektrycznych furgonetek w Europie. Oferuje klientowi dwie długości nadwozia. W odmianie Maxi zmieści na pokładzie aż 4,6 metra sześciennego bagażu. Może pochwalić się podobnymi parametrami do wersji spalinowych i równie wygodnym przedziałem osobowym z ładownością na poziomie 650 kilogramów. Wygodny dostęp do wnętrza zapewniają nie tylko dwie pary przesuwnych drzwi bocznych, lecz również pokrywa dachowa o wymiarach 47x100 cm.
      SPRAWDŹ CENĘ
    • 200 km zasięgu

      Baterie o pojemności 33 kWh pozwalają na przejechanie 200 km. Korzystanie ze stacji szybkiego ładowania umożliwia „zatankowanie” auta do 80% w pół godziny. Co ciekawe, litowo-jonowy akumulator waży akceptowalne 255 kilogramów. Warto też wiedzieć, że w Polsce funkcjonuje coraz więcej bezpłatnych ładowarek. To sprawia, że wydatki na prąd mogą tylko w znikomym stopniu obciążać firmowy budżet. Silnik o mocy 60 KM rozpędza pojazd do prędkości 130 km/h.
      SPRAWDŹ CENĘ
    • Elastyczne finansowanie

      Renault sukcesywnie wprowadzania nowe rozwiązania sprzedażowe. To przede wszystkim wirtualny salon, gdzie bez wychodzenia z domu poznamy wszelkie szczegóły pożądanego pojazdu. Ponadto, możemy korzystać z elastycznego leasingu 103% ze zwolnieniem z trzech pierwszych rat. Odpowiednie serwisowanie zapewni program Easy Service Pro gwarantujący opiekę na 5 lat lub 200 tysięcy kilometrów. Gama aut dostępna jest w 160 wersjach i milionie rozmaitych konfiguracji.
      SPRAWDŹ CENĘ
autor

*** ***

REDAKCJA