Ile kosztuje Lexus UX? To ostatnia szansa, żeby kupić go w niższej cenie

Lexus przygotował specjalną ofertę, dzięki której mamy ostatnią szansę na nabycie bogato wyposażonego modelu UX 250h. Atrakcyjne ceny dotyczą samochodów z rocznika 2023 z szybkim terminem odbioru.

Lexus UX to miejski crossover, który cieszy się dużym uznaniem na europejskim rynku. W 2023 roku był to drugi najchętniej kupowany model marki na Starym Kontynencie. Zainteresowanie autem jest duże, ale, choć liczba aut objętych ofertą specjalną jest ograniczona, wciąż jest szansa na zakup w atrakcyjnej cenie modeli z rocznika 2023.

Ile kosztuje Lexus UX? Takich cen już nie będzie 

W salonach Lexusa dostępne są ostatnie egzemplarze auta z oszczędnym i dynamicznym napędem hybrydowym. UX 250h dysponuje mocą 184 KM i zużywa bardzo rozsądne ilości paliwa. Średnio od 5,3 l/100 km (wg WLTP). Wersja Business + Techno kosztuje teraz od 168 900 zł, a wybierając najem KINTO ONE, zapłacimy miesięcznie od 1090 zł netto. UX 250h w wersji F SPORT Design kosztuje 171 900 zł, a miejski crossover Lexusa w wariancie F SPORT Design + możemy kupić za 175 000 zł. Tutaj rabat jest rekordowy i wynosi aż 47 900 zł względem ceny katalogowej.

Lexus UXLexus UX Materiał promocyjny Lexus

Którą wersję wyposażeniową wybrać?

Lexus UX przekonał do siebie dziesiątki tysięcy klientów bardzo bogatym wyposażeniem. Każdy model ma w standardzie nowoczesne systemy bezpieczeństwa Lexus Safety System + 2.5, a także 8-calowy ekran systemu multimedialnego z nawigacją w chmurze i inteligentnym asystentem głosowym, czy dwustrefową klimatyzację. Jeśli zdecydujemy się na wersję Business z pakietem Techno, to na pokładzie naszego auta znajdą się dodatkowo podgrzewane przednie fotele i kierownica, ładowarka indukcyjna oraz elektrycznie otwierana i zamykana klapa bagażnika. UX w tej wersji wyjeżdża z fabryki na 18-calowych felgach, a dodatkowo otrzymamy także inteligentny kluczyk.

Lexus UX z hybrydowym napędem w wersji F SPORT Design przypadnie do gustu tym, którzy lubią bardziej usportowiony wygląd aut. Wizualnie zmienia się tutaj atrapa chłodnicy, 18-calowe felgi mają bardziej sportowy wzór, na nadwoziu znajdziemy dodatkowe emblematy Fuji Speedway, a światła przeciwmgielne zyskują funkcję doświetlania zakrętów. Wewnątrz natomiast znajdziemy tapicerkę ze skóry syntetycznej Tahara ze szwami Sashiko. Z kolei wersja F SPORT Design + oznacza dodatkowo także system multimedialny Lexus Link Pro z większym wyświetlaczem (12,3 cala) oraz zestawem audio z 10 głośnikami, a kierownica ma regulację elektryczną.

Lexus UXLexus UX Materiał promocyjny Lexus

Lexus UXLexus UX Materiał promocyjny Lexus

4 powody, dla których warto wybrać UX  

Wejście do segmentu aut premium zwykle ma wyższą poprzeczkę cenową. W przypadku modelu UX możemy dołączyć do tego świata za bardzo przystępną cenę i cieszyć się autem z górnej półki, w którym docenimy jakość materiałów wykończeniowych i bogate wyposażenie.

Kolejny powód to niezawodny napęd hybrydowy, który został przez japońskiego giganta motoryzacyjnego dopracowany niemal do perfekcji pod względem dynamiki, oszczędności i płynnej jazdy. Lexus UX 250h wykorzystuje 2-litrowy silnik benzynowy, który jest wspomagany silnikiem elektrycznym. Łączna moc układu wynosi 184 KM, a auto rozpędza się od 0 do 100 km/h w 8,5 s.

Trzeci powód, dla którego warto wybrać Lexusa UX to jego wyjątkowy design. Nadwozie jest wyraziste, ma dynamiczne i atletyczne kształty, ale pozostaje przy tym eleganckie. Nie da się ukryć, że elementem, który przyciąga spojrzenia jest odważnie wyeksponowana atrapa chłodnicy. Świetnie współgra ona z reflektorami LED o dynamicznych liniach. UX ma cechy crossovera - wyższy prześwit czy solidne nadkola, które podkreślają charakter samochodu, ale ma także opływowe kształty dachu i tylnych szyb inspirowane sportowymi sylwetkami coupé. Jego dodatkowym atutem jest bardzo ciekawa paleta odcieni lakierów.

Lexus UXLexus UX Materiał promocyjny Lexus

Czwarty powód to zwinność i komfortowa jazda. Lexus UX został zbudowany w oparciu o nową, mocną platformę GA-C. Dzięki zastosowaniu stali o wysokiej wytrzymałości, klejenia strukturalnego oraz spawania metodą Laser Screw Welding uzyskano strukturę o bardzo dużej sztywności, zapewniającą dynamiczne własności jezdne i znakomity komfort. Wykorzystanie lekkich materiałów w konstrukcji drzwi, błotników i pokrywy silnika oraz wykonanie pokrywy bagażnika z materiałów kompozytowych umożliwiło uzyskanie najniższego położenia środka masy w swojej klasie (594 mm), co bardzo pozytywnie przekłada się na stabilność w zakrętach.

Materiał promocyjny marki Lexus

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.