Klasyczne nadwozie, ale utrzymane w nowoczesnej stylistyce skutecznie trafia w gusta kierowców na całym świecie. Z drugiej strony, doskonała funkcjonalność oferowana w atrakcyjnej cenie sprawia, że jest to także model chętnie wybierany przez firmy. Co jeszcze sprawia, że Corolla jest hitem sprzedaży?
Toyota Corolla to model już wręcz kultowy, który na rynku pojawił się w 1966 roku. 12 generacja przyniosła zdecydowanie odświeżoną stylistkę, która po upływie kilku lat od debiutu zdaje się być ponadczasowa. Nadwozie wersji sedan mierzy 4 metry i 63 centymetry długości przy niewielkiej wysokości wynoszącej zaledwie 143,5 cm. Dzięki tym wymiarom auto wygląda elegancko i proporcjonalnie. Spory rozstaw osi i wygodne fotele to przepis na wygodne podróżowanie, zarówno w przedni, jak i tylnym rzędzie siedzeń. Prezentowana wersja wyposażeniowa STYLE to środkowa opcja, która doskonale balansuje bogactwo opcji wyposażenia i cenę. Oferuje m.in. chromowane wykończenie nadwozia, 17-calowe aluminiowe felgi, światła wykonane w technologii LED czy przyciemniane tylne szyby. W środku natomiast znajdziemy nastrojowe oświetlenie. Pod maską znalazł się wydajny silnik benzynowy o pojemności 1,5 litra i mocy 125 KM, współpracujący z 6-stopniową manualną skrzynią biegów.
Tak, to możliwe. W promocyjnej ofercie możemy wybrać Corollę w wersjach wyposażeniowych COMFORT z pakietem TECH lub z pakietami TECH oraz STYLE, oraz ze wspomnianym już silnikiem benzynowym o mocy 125 KM. Warto się pospieszyć, gdyż pula samochodów z atrakcyjnym rabatem jest ograniczona. Promocyjne modele dostępne są od ręki w cenach od 92 900 zł. Tak więc w cenie hybrydowego Yarisa, możemy kupić funkcjonalnego sedana.
Materiał promocyjny marki Toyota