Automobilista nr 9/2011

We wrześniowym numerze m.in. Polski Fiat 508, Warszawa 210, Sokół 125, historia meksykańskiego Garbusa, Pontiac Star Chief z 1954 r., czy Ford GT40 Roadster

Fiat 508 JunakFiat 508 Junak Automobilista 06 - AKTUALNOŚCI

10 - POLSKI FIAT 508 - najliczniej produkowany samochód II Rzeczpospolitej

20 - SOKÓŁ 125 - przedwojenna nazwa i pierwsza powojenna konstrukcja

28 - FORD GT 40 ROADSTER - relacja z jazdy niezwykłym prototypem legendarnego auta

38 - WARSZAWA 210 - koniec długiej drogi do własnego projektu

Ford GT40 RoadsterFord GT40 Roadster Automobilista 44 - TOPACZ - I ZLOT POJAZDÓW II RZECZPOSPOLITEJ wydarzenie niezwykłe

48 - SAMOCHODY W KONSPIRACJI - 2. odcinek fascynującej, a mało znanej historii

56 - PORADY - DORABIANIE ZAWORÓW - wbrew pozorom to nieduży problem

58 - OGŁOSZENIA

70 - KALENDARZ IMPREZ 2011

Meksykański GarbusMeksykański Garbus Automobilista 71 - TEST AUTOMOBILISTY - rewitalizanty Xado

72 - MEKSYKAŃSKIE VOLKSWAGENY - 50 lat produkcji garbusów (i nie tylko) za oceanem

76 - REITWAGEN  - pierwsze doświadczenie Daimlera i Maybacha

78 - PONTIAC STAR CHIEF - piękny reprezentant stylistyki lat 50.

86 - AMERYKAŃSKI STYL - uwaga zaczynają rosnąć ogony! - cz. 9

opr. Marcin Lewandowski

ZOBACZ TAKŻE:

Maserati - kryzysowe super-auto

Więcej o:
Copyright © Agora SA