Dane techniczne

Dane techniczne

WYNIKI - FIAT PALIO WEEKEND 1,2 16V HL plusy + zmiany, które wyszły Palio na dobre minusy - zawieszenie - układ hamulcowy Dane techniczne Silnik: rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, o pojemności 1242 cm3 Moc maksymalna: 80 KM (59 kW) przy 5000 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 118 Nm przy 4000 obr./min Prędkość maksymalna: 167 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 13,2 s Skrzynia biegów: 5-stopniowa, ręczna Napęd: na koła przednie Wymiary: 4430x1630x1490 mm Rozstaw osi: 2425 mm Masa własna: 1065 kg Pojemność bagażnika: 460/1540 l Ładowność: 400 kg Pojemność zbiornika paliwa: 51 l Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył - bębny Ogumienie: 175/70 R 14 ekonomia Testowe zużycie paliwa: 8,5 l/100 km; Zużycie paliwa: 9,2/5,4/6,8 l/100 km Cena: 44 500 zł (z 25.04.2002 r.) Gwarancja: 2 lata bez limitu km Konkurencja: Seat Cordoba Vario, Skoda Fabia Kombi MOIM ZDANIEM Palio Weekend HL wyposażono nieźle, jednak rozsądek (i spora różnica w cenie - 3800 zł) nakazuje mi uznać wersję 1.2 16V EL za optymalną, jeśli w tym wypadku można w ogóle mówić o optimum. Będzie ona tak samo użyteczna i dynamiczna, a tylko nieco mniej wygodna.

Copyright © Agora SA