Wyniki, dane techniczne

Wyniki, dane techniczne

dane techniczne Silnik: R-4, 16-zaworowy, o pojemności 1999 cm3 [R-4, 16-zaworowy turbodiesel z wtryskiem bezpośrednim, o pojemności 1998 cm3] Moc maksymalna: 145 KM (107 kW) przy 6000 obr./min [115 KM (85 kW) przy 4000 obr./min] Maksymalny moment obrotowy: 190 Nm przy 4500 obr./min [280 Nm przy 1900 obr./min] Napęd: na koła przednie Skrzynia biegów: 5-stopniowa, ręczna Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył N tarcze, ABS Ogumienie: 205/55 R 16 Średnica skrętu: 11,1 m Masa własna: 1301 kg [1416 kg] Rozstaw osi: 2754 mm Wymiary: 4731x1812x1429 mm [4731x1812x1459 mm] Pojemność bagażnika: 500 l Pojemność zbiornika paliwa: 58,5 l [56 l] Prędkość maksymalna: 215 km/h [195 km/h] Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,8 s [10,6 s] Zużycie paliwa (EC/93/116): miejskie - 11,6 l/100 km [8,2 l/100 km]; pozamiejskie - 5,9 l/100 km [4,6 l/100 km]; połączone - 8,0 l/100 km [5,9 l/100 km] Konkurencja: Renault Laguna II, VW Passat MOIM ZDANIEM Ford Mondeo to bardzo dojrzały samochód. Ceny poszczególnych modeli są atrakcyjne (od około 67 tys. do ponad 100 tys. zł), chociaż troszkę wyższe, niż się spodziewałem. Czy będzie się dobrze sprzedawał na naszym rynku? Poczekam z tymi prognozami, aż zobaczę cenniki nowej Laguny i poprawionego Passata.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.