Zdaniem mistrza

Wojtek Cołoszyński, wielokrotny mistrz Polski w wyścigach torowych, współprowadzący Akademię Jazdy na terenie Automobilklubu Polski.

Ten olbrzym dzięki swojemu napędowi na cztery koła bez problemu rusza nawet na ośnieżonej nawierzchni. Elektroniczne systemy (zwłaszcza ESP i ABS) baczą, by kierowca nie zrobił sobie krzywdy w czasie ostrzejszej jazdy. Wystarczy jednak zblokować centralny i tylny mechanizm różnicowy, a otrzymujemy samochód jeżdżący jak tylnonapędówka. Elektronika odcina wówczas działanie ESP i ABS, a kierowca ma pełne ręce roboty, tym bardziej że układ kierowniczy wymaga sporej siły. Dobra ergonomia i wykonanie, choć po przebiegu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów pojawiło się irytujące zgrzytanie z okolic drzwi. Pedał hamulca ulokowano znacznie wyżej od gazu, co utrudnia szybką reakcję w czasie jazdy.

Copyright © Agora SA