Wynik, Dane techniczne

Wynik, Dane techniczne

WYNIKI, DANE TECHNICZNE - VW POLO 1.4 TDi plusy + jakość materiałów + solidność wykonania + dynamiczna jednostka napędowa minusy - niska kultura pracy silnika - krótka lista wyposażenia podstawowego Dane techniczne Silnik: rzędowy, 3-cylindrowy, 12-zaworowy z pompowtryskiwaczami i turbosprężarką, o pojemności 1422 cm3 Moc maksymalna: 75 KM (55 kW) przy 5400 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 195 Nm przy 2200 obr./min Prędkość maksymalna: 170 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 13,6 s Skrzynia biegów: 5-stopniowa, ręczna Napęd: na koła przednie Wymiary: 3897x1650x1465 mm Rozstaw osi: 2460 mm Masa własna: 1135 kg Pojemność bagażnika: 270/1030 l Ładowność: 285 kg Pojemność zbiornika paliwa: 45 l Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył - bębny Ogumienie: 165/70 R 14 e k o n o m i a Zużycie paliwa: 5,6/4,0/4,5 l/100 km Testowe zużycie paliwa: 7,4 l/ 100 km Cena: 49 860 zł (z 21.07.2002 r.) Gwarancja: 1 rok bez limitu km Konkurencja: Citroen C3, Fiat Punto, Ford Fiesta, Opel Corsa, Peugeot 206, Renault Clio, Seat Ibiza, Skoda Fabia, Toyota Yaris OCENA KOŃCOWA Miejskie Polo to solidne auto, jednak z niezbyt bogatym wyposażeniem podstawowym.

Copyright © Agora SA