Punkty sprzedaży zamiast internetu

Ponad połowa Czytelników Moto.pl informacji przed zakupem opon szuka w punktach sprzedaży ogumienia. Do internetu zagląda w tej sprawie tylko co piąty z Was - tak wynika z ostatniego sondażu, który przeprowadziliśmy na łamach serwisu

W ankiecie pytaliśmy Was, gdzie szukacie informacji o oponach przed ich zakupem. Aż 60%, czyli 1 552 z 2 608 głosujących, posiłkuje się wtedy wiedzą uzyskaną w punktach sprzedaży ogumienia. Co piąty Czytelnik Moto.pl zagląda w tym celu do sieci (509 głosów), 12% szuka informacji w materiałach promocyjnych (312 głosów), a tylko 9% - w prasie (235 głosów).

Dlaczego informacji szukacie akurat w sklepach? Czy wpisy na internetowych forach są niewiarygodne? Zapraszamy do komentowania i dziękujemy za Wasze głosy.

Zdążyć przed zimą z Pirelli - WEJDŹ DO SEKCJI

Siedem grzechów głównych polskich kierowców - WIĘCEJ

Audi A4 - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.