Mitsubishi Pajero to jeden z niewielu samochodów dostępnych na rynku, który oparto na ramie zintegrowanej z nadwoziem. Pod maską terenówki skrywa się jednostka wysokoprężna o pojemności 3,2 litra i mocy 190 KM.
Auto oferuje napęd na cztery koła Super Select 4WD z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego. Z silnikiem współpracuje automatyczna, 5-biegowa skrzynia INVECS-II oferująca tryb "Sport Mode". Przekładnia analizuje styl prowadzenia kierowcy i dobiera odpowiednie przełożenia.
Auto oferuje bardzo dobre właściwości terenowe. Głębokość brodzenia to 700 mm, a przy okazji samochód poradzi sobie ze zjazdem o nachyleniu 45 stopni. Duży kąt natarcia - 34,5 stopnia - pozwoli wspinać się na wzgórza pod kątem 35 stopni. Przy okazji duży silnik pozwala holować przyczepę o masie do 3,5 tony.
Już standardowe wyposażenie Mitsubishi Pajero jest bogate. Znajdziemy tam światła dzienne LED, automatyczna klimatyzacja, skórzana tapicerka, tempomat i zestaw Bluetooth ze sterowaniem w kierownicy, podgrzewane siedzenia, kamera cofania, elektrycznie sterowane okno dachowe oraz zestaw audio Rockford Fosgate.
Limitowaną wersję poznamy po emblematach na masce i tylnej klapie oraz nakładkach progowych z przodu i tyłu auta. Wersja Limited Edition Tech ma na pokładzie stację multimedialną Alpne ILX-702D. Specjalne wersje będą kosztować kolejno 229 990 zł i 234 990 zł.