Na początek włoski producent wprowadzi na rynek Giulię Coupe. Co ciekawe samochód będzie dostępny w dwóch wersjach: dwu- i pięciodrzwiowej. Przy okazji pod maską zadebiutuje system odzyskiwania energii ERS opracowany na bazie układu HY-KERS wykorzystywanego w supersamochodzie LaFerrari. Producent zapewnia, że nowe rozwiązanie będzie bardziej zaawansowane niż technologia wykorzystywana od kilku lat w Formule 1.
W ofercie Alfa Romeo pojawią się dwa warianty hybrydowe. Pierwszy powstaje na bazie 280-konnego silnika 2.0 turbo wykorzystanego w modelu Giulia. Drugi będzie wykorzystywać silnik 2.9 V6 znany z wersji Quadrifoglio. Mniejsza jednostka w połączeniu z silnikiem elektrycznym będzie generować co najmniej 345 KM, natomiast większa jednostka dostarczy nawet 640 KM - tym samym będzie to najszybsze Alfa Romeo w historii.
Alfa Romeo chce wzmocnić swoją obecność w lukratywnym segmencie SUV, a w szczególności w Stanach Zjednoczonych. W ofercie pojawi się większy brat Stelvio, ale powstanie na tej samej płycie podłogowej. Pod maskę trafi "łagodna" hybryda, elektryczna turbosprężarka i 48-woltowy układ elektryczny. Takie rozwiązanie zapewni bardzo dobrą dynamikę, a przy okazji niskie zużycie paliwa i emisję szkodliwych substancji.
Oficjalne ogłoszenie planów Alfa Romeo odbędzie się 1 czerwca podczas konferencji prasowej koncernu FCA. Szefowie koncernu ogłoszą 5-letni plan rozwoju dla takich marek jak Jeep, Chrysler, Dodge, Ram, Fiat, Maserati czy Abarth.