Luc Donckerwolke to człowiek, który kieruje Hyundai Design Center. W jednym z ostatnich wywiadów zapowiedział, że koreańska marka nie będzie podążać tą samą drogą, co reszta. Nowe modele Hyundaia będą się wyróżniać, a każdy otrzyma własną "osobowość".
fot. Hyundai
Na razie jest zbyt wcześnie na szczegóły, ale proces zmian rozpocznie się już pod koniec tego roku. Pierwsze modele, które zadebiutują na początku przyszłego roku będą projektowane właśnie pod takim kątem. Donckerwolke, który jeszcze do niedawna pracował w Bentleyu, opowiedział, że luksusowa marka Genesis może mieć bardziej powściągliwy język designu. Koncepcyjny model Genesis Essentia zaprezentowany na salonie w Nowym Jorku wywołał spore zainteresowanie, Donckerwolke podsumował, że jest to manifest stylistyczny marki.
fot. Hyundai
Nie tylko marki Hyundai i Genesis pracują nad bardziej zróżnicowanym wyglądem w swoich modelach. W styczniu BMW zapowiedziało zmiany w designie swoich modeli. Szef stylistów, Adrian von Hooydonk w rozmowie z Automotive News zapowiedział "mocniejszy charakter" aut z Bawarii.