Szef designu Hyundaia: "Koniec z nudnym designem"

W ostatnich latach coraz więcej producentów ma ten sam problem - wszystkie samochody w gamie są do siebie bardzo podobne. Dlatego szef designu Hyundaia postanowił definitywnie z tym skończyć.
Hyundai Le Fil Rouge concept Hyundai Le Fil Rouge concept fot. Hyundai

Nowa stylistyka Hyundaia

Luc Donckerwolke to człowiek, który kieruje Hyundai Design Center. W jednym z ostatnich wywiadów zapowiedział, że koreańska marka nie będzie podążać tą samą drogą, co reszta. Nowe modele Hyundaia będą się wyróżniać, a każdy otrzyma własną "osobowość".

Hyundai Le Fil Rouge concept
fot. Hyundai

Hyundai Le Fil Rouge concept Hyundai Le Fil Rouge concept fot. Hyundai

Nowa stylistyka Hyundaia

Na razie jest zbyt wcześnie na szczegóły, ale proces zmian rozpocznie się już pod koniec tego roku. Pierwsze modele, które zadebiutują na początku przyszłego roku będą projektowane właśnie pod takim kątem. Donckerwolke, który jeszcze do niedawna pracował w Bentleyu, opowiedział, że luksusowa marka Genesis może mieć bardziej powściągliwy język designu.  Koncepcyjny model Genesis Essentia zaprezentowany na salonie w Nowym Jorku wywołał spore zainteresowanie, Donckerwolke podsumował, że jest to manifest stylistyczny marki.

Hyundai Le Fil Rouge concept
fot. Hyundai

Hyundai Le Fil Rouge concept Hyundai Le Fil Rouge concept fot. Hyundai

Nowa stylistyka Hyundaia

Nie tylko marki Hyundai i Genesis pracują nad bardziej zróżnicowanym wyglądem w swoich modelach. W styczniu BMW zapowiedziało zmiany w designie swoich modeli. Szef stylistów, Adrian von Hooydonk w rozmowie z Automotive News zapowiedział "mocniejszy charakter" aut z Bawarii.

Więcej o: