Tesla ma problemy z korozją. Duża akcja serwisowa

Amerykański producent wzywa do serwisów ponad 120 tys. egzemplarzy Tesli Model S. Powodem jest możliwość wystąpienia korozji w układzie kierowniczym.
Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S P85+ | Pierwsza jazda | Tesla byłby dumny?

Akcja serwisowa Tesli Model S

Producent elektrycznych samochodów rozpoczyna akcję serwisową, która obejmie samochody wyprodukowane przed kwietniem 2016 roku. W sumie jest są 123 tys. egzemplarze Modelu S. Część z nich na pewno trafiła do Europy, ale istnieje prawdopodobieństwo, że kilka egzemplarzy trafiło do Polski.

Tesla Model S Tesla Model S Fot. Michał Dek

Akcja serwisowa Tesli Model S

Problem dotyczy układu kierowniczego, a dokładniej śrub - mogą korodować. Konsekwencją tych problemów może być konieczność używania większej siły do prowadzenia samochodu. Kilka lat temu podobna usterka występowała w modelach Forda i Lincolna.

Tesla Model S Tesla Model S Fot. Michał Dek

Akcja serwisowa Tesli Model S

Przedstawiciele firmy poinformowali, że problem zaobserwowano wyłącznie w samochodach, które są eksploatowane w zimnym klimacie oraz w regionach, gdzie nawierzchnia jest intensywnie posypywana solą drogową.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.