Pod maską Peugeota 508 pojawią się nowe jednostki wysokoprężne i benzynowe. Silniki Diesla o pojemności 1.5 (130 KM) i 2.0 (160 lub 180 KM), a także jednostki benzynowe o pojemności 1.6 (180 KM), zasilą gamę francuskiego producenta.
fot. Peugeot
Dla bardziej wymagających producent przygotował pakiet GT z 225-konnym silnikiem pod maską. Większość silników (oprócz bazowych wersji) ma być dostępna z 8-biegową przekładnią automatyczną.
Niewykluczone, że Francuzi włożą pod maskę 508 silnik 1.6 z modelu 308 GTi. To oznacza, że pod maską będzie pracować 280 KM maksymalnej mocy. Taka wersja mogłaby konkurować z najmocniejszym Volkswagenem Arteonem. Nie wiemy, czy w takim wydaniu 508 będzie dostępne ze skrzynia manualną. Możemy się jednak spodziewać odważnych elementów stylizacyjnych i dwukolorowego nadwozia. Auto trafi na rynek już jesienią, ale zanim to nastąpi czeka nas premiera na salonie w Paryżu.