W połowie lat 60., po przejęciu Auto Union GmbH przez Volkswagen AG, fabryka w Ingolstadt otrzymała wytyczne - inżynierowie mieli się zająć istniejącymi modelami i nie projektować żadnych nowych. Jednak ówczesny dyrektor techniczny w tajemnicy przed zarządem pracował nad zupełnie nową serią modelową. Nowoczesny jak na tamte czasy samochód klasy średniej w końcu otrzymał zielone światło.
W 1968 roku zadebiutowało Audi 100, które sprzedało się w nakładzie 800 tys. egzemplarzy i pozwoliło rozwinąć się niemieckiej marce. Na wystawie Techno Classica pojawią się trzy egzemplarze tego modelu: dwudrzwiowe Audi 100 LS Automatic z roku 1972, Audi 100 LS z 1974 i Audi 100 Coupe S z 1971.
To jednak nie wszystkie atrakcje, ponieważ na stoisku pojawi się samochód wyścigowy z 1938 roku. Osiemdziesiąt lat temu po raz pierwszy na torze pojawiło się Auto Union Grand Prix Typ D. 420-konny supersamochód wygrywał wyścigi Grand Prix we Włoszech i w Anglii, a rok później Grand Prix Francji i Jugosławii. Za kierownicą zasiadał nie kto inny, jak Tazio Nuvolari.
Trzeci jubileusz nawiązuje do roku 1988, kiedy Audi wycofało się z rajdów. To właśnie wtedy samochód spod znaku czterech pierścieni pojawił się w serii amerykańskich wyścigów torowych North American TransAm. Hurley Haywood za sterami Audi 200 quattro zdobył w roku 1988 mistrzostwo serii.
Oddział Audi Tradition przygotował propozycję dla kolekcjonerów miniaturowych modeli samochodów. Na imprezie pojawi się pomarańczowy modelik pierwszej generacji Audi TT Coupé w skali 1:43. To limitowana edycja - liczy jedynie 333 egzemplarze.