Koniec diesli w Hondzie CR-V. Zamiast tego hybryda

Lada moment zadebiutuje nowa Honda CR-V. Japoński SUV będzie po raz pierwszy dostępny na Starym Kontynencie z napędem hybrydowym zamiast silnika Diesla.
Honda CR-V 2018 Honda CR-V 2018 fot. Honda

Nowa Honda CR-V

Premiera najnowszej generacji Hondy CR-V odbędzie się już na początku marca podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie. Nowy model odznacza się odświeżoną sylwetką nadwozia z szerszymi nadkolami, wyraźnymi krawędziami i sportowymi akcentami. W przednim pasie dominuje szeroka, chromowana listwa, a pod nią ukryto osłonę chłodnicy z funkcją automatycznego zamykania i otwierania (Honda Active Shutter Grille).

Honda CR-V 2018
fot. Honda

Honda CR-V 2018 Honda CR-V 2018 fot. Honda

Nowa Honda CR-V

Wnętrze wygląda przestronnie, a w centralnej części kokpitu zainstalowano dwa, 7-calowe wyświetlacze. Rozkład elementów sterujących uproszczono, a panele sterowania klimatyzacją umieszczono pod centralnym ekranem dotykowym. Po raz pierwszy CR-V będzie oferowane w wersji 7-miejscowej.

Honda CR-V 2018 Honda CR-V 2018 fot. Honda

Nowa Honda CR-V

Pod maską będzie dostępny napęd hybrydowy, składający się z dwóch silników elektrycznych i 2-litrowej jednostki i-VTEC. Zespół napędowy połączono jednostopniową przekładnią umożliwiającą płynne przenoszenie momentu obrotowego. Poza tym Honda CR-V będzie dostępna z silnikiem benzynowym 1.5 VTEC Turbo. Motor współpracuje sześciobiegową skrzynią manualną lub z automatyczną przekładnią bezstopniową CVT.

Honda CR-V 2018 Honda CR-V 2018 fot. Honda

Nowa Honda CR-V

Pierwsze dostawy nowej Hondy CR-V rozpoczną się jesienią. Hybryda pojawi się w ofercie na początku przyszłego roku.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.