Skoda Kodiaq Laurin & Klement - duży SUV w wydaniu premium

Już w Genewie zobaczymy Skodę Kodiaq Laurin & Klement. Będzie to najlepiej wyposażone i najbardziej luksusowe wcielenie popularnego dużego SUV-a.
Skoda Kodiaq Laurin & Klement Skoda Kodiaq Laurin & Klement fot. Skoda

Skoda Kodiaq Laurin & Klement - elegancka stylistyka

Tuż przed marcową premierą Skoda pokazała nam trzy pierwsze zdjęcia Skody Kodiaq Laurin & Klement.

Sygnowaną nazwiskami założycieli marki wersję SUV-a rozpoznamy po eleganckim, chromowanym grillu, 19-calowych felgach, oświetleniu Full LED w standardzie, zadziornym końcówkom wydechu oraz plakietkom "Laurin & Klement" rozmieszczonych w strategicznych miejscach na nadwoziu.

Skoda Kodiaq Laurin & Klement Skoda Kodiaq Laurin & Klement fot. Skoda

Skoda Kodiaq Laurin & Klement - bogato wyposażone wnętrze

Skoda Kodiaq Laurin & Klement ma dawać kierowcy i pasażerom poczucie luksusu bliskiego klasie premium. Stąd skórzana tapicerka z emblematami "Laurin&Klement" na oparciach foteli, wykończenie deski rozdzielczej Piano Black, oświetlenie nastrojowe oraz stalowe nakładki na pedały.

Na liście wyposażenia standardowego znajdziemy m.in. elektrycznie sterowany fotel kierowcy z funkcją pamięci, system nawigacji Columbus, dźwiękochłonne szyby boczne z przodu, AREA VIEW CAMERA - system kamer 360° i topowy system audio (Sound System Canton).

Na liście opcji pojawi się też kilka nowości. Przykładowo, na pierwszym zdjęciu widzimy wirtualny kokpit, zastępujący klasyczne analogowe zegary. Pierwszym modelem Skody, który dostał cyfrowe zegary był Karoq. Niedawno trafiły one jednak też na pokład Octavii, a teraz również Kodiaqa.

Skoda Kodiaq Laurin & Klement Skoda Kodiaq Laurin & Klement fot. Skoda

Skoda Kodiaq Laurin & Klement - silniki

Skoda Kodiaq Laurin & Klement przynosi zmiany pod maską popularnego SUV-a. Wraz z wersją L&K pojawią się nowe jednostki silnikowe: 1.5 TSI o mocy 150 KM oraz 2.0 TSI, którego moc wzrasta ze 180 KM do 190 KM. Dwie najsilniejsze jednostki (2.0 TSI, 2.0 TDI), współpracujące z automatyczną skrzynią DSG, dostępne są standardowo z inteligentnym napędem 4x4. W wersjach 4x4 model wyposażony jest także w DCC - czyli adaptacyjne zawieszenie.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.