Komentarze (190)
Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: kali098

    Oceniono 6 razy 2

    Mam rav4 w dieslu, ma obecnie prawie 200tys. Fakt, były problemy z silnikiem, ale i tak warto było go zrobić bo służy bardzo dobrze i nic innego się nie sypie, a koszt nie był duży bo coś koło 4,5k mnie wyniosło. Lepszego auta bym nie kupił w tej cenie

  • Gość: Muniek

    Oceniono 2 razy 2

    Uwielbiam te świeże artykuły z komentarzami sprzed roku.

  • dawn-to-dusk

    Oceniono 2 razy 2

    niezwykle gó...any artykuł. czy wadliwe silniki są wadliwe tylko w tych modelach aut, czy też w innych, z jakiego okresu, bo wady zawsze są usuwane, bądź wadliwa konstrukcja zastępowana jest nową. na tle artykułów moto sprzed lat i tego co można znaleźć w necie, powyższe wypociny to bezwartościowa papka. na dodatek odgrzewana jak stęchły kotlet.

  • Gość: bmw e46-330i

    Oceniono 4 razy 2

    ogólnie nowe auta to smietnik... które po paru latach rujnuje portfel...(szczególnie niektóre diesle).już 90% aut ma turbodoładowane silniki............ ostatnie dobre niemieckie auta były do lat ~2005......np. bmw e34, e39, e46... merc w124, okular. ...potem to już nawet niemcy obniżyli jakośc aut........

  • Gość: ddt

    Oceniono 14 razy 2

    Laguna II 1.9 DCi i przebieg 496.000 km. Raz wymienienie sprzęgło, turbina i skrzynia i dalej śmiga !

  • Gość: ałć

    Oceniono 26 razy 2

    Omijać współczesne diesle szerokim łukiem. Szczególnie używane z przebiegiem 100 tys +. Studnie bez dna na naszą kasę.

  • Gość: gosc

    Oceniono 1 raz 1

    tak reklamujecie te auta ----chyba niepotrzebnie bo-----w naszym miasteczku nawet najgorsze bezrobotne menele jeżdzą swoimi autami .

  • Gość: bir

    Oceniono 1 raz 1

    Rav4 zawsze dobra, mam tzreciej generacji z silnikiem diesla 2.2 i mimo że pali ponad 9l to i tak będę nią nadal jeździł bo się prawie nie psuje

  • Gość: irek122

    Oceniono 1 raz 1

    Chcesz uniknąć problemów i wydatków wybierz japońca, a żeby być precyzyjnym toyotę. Mam avensis w dieslu po kilku przygodach z francuzami i niemcami. Pozbyłem się problemów a wydatki ograniczają się głównie do wymiany oleju i filtrów

  • Gość: PP

    Oceniono 3 razy 1

    Wolnossące silniki benzynowe o dużej pojemności. Robię tak od 25 lat i zero problemów. Parę setek więcej na OC i wyższe spalanie zrekompensuje kilka tysięcy zł zostawionych w warsztatach i na szrotach.Za nerwy nikt nie zapłaci, a pozorne oszczędności na paliwie znikają jak bańka mydlana po pierwszej poważniejszej awarii np turbiny. Wesołego nowego roku.

  • plastikpiokio

    Oceniono 3 razy 1

    chłopaki idzcie zacharatać w gałę bo samochody to nie wasza specjalnosc.

  • wiarus25

    Oceniono 3 razy 1

    Samochody nie są dla gó...jadów, a wydatek 4 tys. to nie majątek.

  • Gość: MEhanik

    Oceniono 1 raz 1

    silniki TSI - po 100kkm gotowe są palić 1L oleju na 1000km - naprawa 10kpln+ - życzę powodzenia

  • Gość: Rovert

    Oceniono 3 razy 1

    jeśli artykuł ma być dla odbiorców w PL, to powinien być dostosowany do naszego rynku i można w nim pominąć silniki, które u nas się praktycznie nie zdarzają np. vectra 3.0 czy C5 2.7. Poza tym czemu jest mowa tylko o rav4, skoro silniki 2.2 toyota wsadzała również w avensisie i verso.

  • Krzysztof Jaworski

    Oceniono 1 raz 1

    Autor artykułu odnośnie Mazdy 6 wykazał się totalną niewiedzą. Problemy z silnikiem 2.0 CD pojawiały się w modelu GG , a nie w modelu pokazanym na zdjęciu !!!

  • Krzysztof Jaworski

    Oceniono 1 raz 1

    Autor artykułu odnośnie Mazdy 6 wykazał się totalną niewiedzą. Problemy z silnikiem 2.0 CD pojawiały się w modelu GG , a nie w modelu GH pokazanym na zdjęciu !!!

  • fpawel007.de

    Oceniono 3 razy 1

    Co za kretynski tekst. Jak juz ktos napisal , ile w Polsce jezdzi C5 z silnikiem 2,7 hdi? Autor o silniku 1.4 tsi twincharger napisal tylko o Tiguanie. No to napisze ja takze , tyle , ze o Scirocco. Moj ziec - Niemiec , fan Vw (juz byly) - po 40 tysiacach kilometrow wymienil silnik. Udalo sie, bo w ramach gwarancji. Przy przebiegu 98 tys juz niestety nie. Auto pojechalo do handlarza a fan-club Volkswagena stracil czlonka, bo firma umyla rece. A teraz wroce do C5, moj ma 7 lat i 98 tysiecy przebiegu. Jak dotad nie zepsulo sie nic... Przepraszam , spalila sie zarowka swiatla dziennego i oswietlenia tablicy rejestracyjnej.

  • Gość: Olo

    Oceniono 7 razy 1

    Chciałbym się dowiedzieć ile jest w Polsce C 5 z silnikiem 2.7 HDI.Sto,dwieście? Więc o czym tu mówić.

  • Iwona Iwonka

    Oceniono 5 razy 1

    Marka nie ma znaczenia, silnik to podstawa, kupiłam kiedyś C4 1,6 hdi 2005 w Belgii, przyjechałam nim do Polski ale nie mogłam sprzedać bo każdy dziwił się podejrzanie, że ma mały przebieg (140 tyś), i bardzo dobrze że nikt go nie kupił bo jeżdżę nim do dziś, jeżdżę do Skandynawii od czasu do czasu i codziennie do pracy, za żadne pieniądze już go nie sprzedam.

  • Gość: Lech

    Oceniono 5 razy 1

    C 5 (2005 r) z salon do dziś 222 ooo km bez problemowo ,czasami zasygnalizuje FAP-a ale dostaje co mu się należy - bez podróbek i w swoim czasie

  • jozek_pieta

    Oceniono 9 razy 1

    Udowodnijcie mi, kacze syny, zwiazek pomiedzy mala pojemnoscia a wysoka awaryjnoscia (tudziez niska zywotnoscia). Moze jakis ranking, gdzie jest napisane ze niska pojemnosc jest jednym z glownych powodow awarii.
    Nie to zebym lubil jezdzic kosiarkami, na codzien powoze 5.7, ale nie znosze klamstwa i glupoty.

  • Gość: totylkoja

    Oceniono 19 razy 1

    Lexus CT200H Premium, 25K mil na liczniku. piecioletnie, zapach salonu wewnatrz.
    Nie, to nie z polskiego warsztatu. W UK na wsi kupione. Sie musialam pochawalic, szczesliwa posiadaczka slicznego autka.

  • Gość: irexy

    0

    Warto wybierać auta, dobre i tanie, ale trochę nowsze. SSang ma całkiem ciekawe auta, biorąc pod uwagę ceny innych marek a jakość, to zdecydowanie lepiej wychodzi kupic auto u koreańskiego producenta. Silniki trwalsze

  • Gość: Tomek

    0

    Znowu starocia artykuł na główną dajecie ?

  • Gość: Witol876

    Oceniono 4 razy 0

    No i ktore z tych samochodów jest nowe - bo ja tu same używki widzę.

  • Gość: Don

    Oceniono 2 razy 0

    Tez tak padlem ofiara zakupem auta w zakłamanym Kętrzynie,sprzedano mi auto bez katalizatora ktore auto nie mialo mocy podczas jazdy przez 10km. Pozniej po naprawie usterki przez sprzedającego po 3 tygodniach bez auta,potem po odbiorze na drugi dzień domyslilem sie ze czesci mi po zamieniali sprzedajacy z mechanikiem,mi bardzo wiele usterek wyszlo przez rok ktorym autem nadal nie jezdze,oszacowalem straty prawie ktore auto jest warte,nie dosc ze silnik uszkodzony i skrzynia biegow byla tez.Pozniej remont zawieszenia wyszlo,ktore naprawialem w ASO ktore auto nie powinno byc dopuszczone przez diagnoste w Ketrzynie,przez to malo co mialbym wypadek na ekspresowce.Zaden mechanik w Ketrzynie nie potrafil zdiagnozowac powaznej usterki. Koszt
    wyszedl calego remontu zawieszenia na okolo 1800zl a po naprawie historie pojazdu sprawdzil mi pan i mowil ze przebieg mial cofniety o 150 tys km. Dlatego ostrzegam was panstwo zadnego zakupu auta w komisie i to w zakłamanym Ketrzynie ktorego mozna pasc ofiara oszustwa.

  • Gość: Kryssis

    0

    ceny paliwa rosna przez trumpa, ale orlen zaraz wprowadzi wszedzie ladowarki dla aut elektrycznych i bedzie mozna to olac

  • Gość: Khorsj

    0

    Inwestycje inwestycjami, ale zdrowie człowieka musi być stawiane zawsze na pierwszym miejscu !

  • marekmagada35

    0

    Artykuł sponsorowany przez dilera "Dacia Duster" (Dacia) -

  • 162tony

    Oceniono 2 razy 0

    No i co?
    Natychmiast widać że Alfa Romeo jest najlepsza...

  • Gość: losiek

    Oceniono 2 razy 0

    Nie wiem co wy chcecie od rav4, u mnie sie dobrze sprawuje. Owszem sie trafi z czasu jakaś awaria ale chyba wiadomo że używka sie prędzej czy później będzie psuła. W każdym razie do niej jest spory wybór części oe delphi chociażby więc sie zawsze coś wytrzymałego ze średniej półki cenowejdobierze.

  • Gość: karli

    0

    auto jak ma jeździć to będzie jeździć... regularne przeglądy, nie gasić na parkingu od razu po szybkiej jeździe po autostradzie i będzie dobrze...

  • Gość: Gosć

    0

    Zabrakło francuza 1,6 THP 156KM

  • Gość: Jacek

    Oceniono 4 razy 0

    Niedawno razem z dziewczyną szukaliśmy właśnie Opla Vectry oczywiście używanego i po zleceniu kilku do sprawdzenia przez testera automotogo, wyszło, że nie za bardzo nadają się do zakupu. Finalnie kupiliśmy Dacie, ale gdyby nie konsultant to pewnie nieźle byśmy się wpakowali

  • kater-11

    Oceniono 4 razy 0

    Takie rankingi tylko według TUV i Dekra ( można u nich kupić wszystko , szczególnie jeśli jest z Niemiec ) . Brytyjczycy robią rankingi u siebie i wyglądają zupełnie inaczej . W rankingach niezawodności aut trudno znaleźć w pierwszej 30 Niemieckie auto. Taka sama sytuacja jest na rynku Amerykańskim , tam TUV i Dekra nie mają racji bytu .

  • avensis77

    Oceniono 10 razy 0

    Mam avansisa 1.8 od prawie 7 lat. Wymieniam olej i filtry a teraz opony. I to wszystko.

  • Gość: Rzeznik

    Oceniono 12 razy 0

    mazda to kupa rdzy ,jako uzywany omijac z daleka

  • Gość: ph

    Oceniono 8 razy 0

    jak widac dizel na czarna oleista maziuge jest bezawaryjny tylko w traktorze koparce i walcu

  • Gość: Iwi

    Oceniono 4 razy 0

    Dobrze że nie mam żadnego z nich :-)

  • Gość: Kaska

    Oceniono 1 raz -1

    to ze podniosly sie ceny paliw to nie znaczy ze nie spadna. moim zdaniem to chwilowy kryzys. byleby nie pojawily sie znowu jakies czynniki podnoszace ryzyko.

  • bra-va1

    Oceniono 1 raz -1

    Nissan murano 3.5 l benzyna i wszystko wiadomo !

  • Gość: janko

    Oceniono 1 raz -1

    Honda Accord z silnikem 2,0 swietnie sie prowadzi i bezawarijna, ale dynamika poniżęj przecętnej.
    Byłem wdzieczny za to auto, ale wolę silnik diesla.
    przczytaj świetny artykuł; "Ale Auto" na : ZycieTowiecej

  • Gość: Obcy

    Oceniono 7 razy -1

    Kto pisze te chore artykuły, DSG po 150 tyś. czeka regeneracja. Jak widać autor jeździ autobusem bo nie ma za grosz pojęcia o tych skrzynkach ktore wytrzymują większe przebiegi niż manualne. No cóż kolejny wybitny specjalista w dziedzinie motoryzacji...

  • Gość: Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem

    Oceniono 9 razy -1

    A ja powiem tylko tyle, diesel i już powinno się ominąć ogłoszenie :))

  • clo

    Oceniono 2 razy -2

    Nie ma nic gorszego od Kii. Jako właściciel dużo wiem. Rdza w każdym elemencie. Unikajcie.

  • mario403

    Oceniono 6 razy -2

    Brakuje mi tu F-350 z powerstroke silnikiem

  • Gość: Kaczy

    Oceniono 4 razy -2

    Co do Vectry c z silnikiem 3.0 184km czyli po liftingu. Artykuł się totalnie myli. Sam mam taką już 3 lata i śmiga bezawaryjnie. Jedynie standardowe serwisy oleje itp. Jedynie problem jest z palącymi się żarówkami. Dosyć często padają.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX