Obydwa modele przeszły niedawno modernizację (na zdjęciu sprzed faceliftingu). Oto Leon i Golf w swoich najmocniejszych i najdroższych wersjach.
Leon Cupra ST ma obecnie 300 KM i po raz pierwszy może być wyposażony w napęd na cztery koła. Do wyboru stoi skrzynia ręczna lub automatyczna (przy 4Drive wyłącznie DSG). Golf R Variant ma silnik o mocy 310 KM i jest dostępny wyłącznie z napędem 4Motion i 7-stopniową skrzynią DSG. Auta mają niemal identyczny rozstaw osi i wymiary zewnętrzne. Nieco inaczej jest przy pojemności bagażników. Więcej pomieści Volkswagen. Golf - 605 l (max. 1620 l), Seat 587 l (max. 1470 l).
Co ciekawe Seat szybciej osiąga pierwszą setkę. Cupra ST potrzebuje 4,9 sekundy, Golf R Variant 5,1 sekundy. Prędkość maksymalna jest identyczna - 250 km/h. Za Seata zapłacimy mniej. Cena podstawowa Leona Cupra ST wynosi 156 900 zł. Golf R Variant to wydatek co najmniej 171 390 zł.
Obydwa modele przeszły niedawno modernizację (na zdjęciu sprzed faceliftingu). Oto Leon i Golf w swoich najmocniejszych i najdroższych wersjach.
Leon Cupra ST ma obecnie 300 KM i po raz pierwszy może być wyposażony w napęd na cztery koła. Do wyboru stoi skrzynia ręczna lub automatyczna (przy 4Drive wyłącznie DSG). Golf R Variant ma silnik o mocy 310 KM i jest dostępny wyłącznie z napędem 4Motion i 7-stopniową skrzynią DSG. Auta mają niemal identyczny rozstaw osi i wymiary zewnętrzne. Nieco inaczej jest przy pojemności bagażników. Więcej pomieści Volkswagen. Golf - 605 l (max. 1620 l), Seat 587 l (max. 1470 l).
Co ciekawe Seat szybciej osiąga pierwszą setkę. Cupra ST potrzebuje 4,9 sekundy, Golf R Variant 5,1 sekundy. Prędkość maksymalna jest identyczna - 250 km/h. Za Seata zapłacimy mniej. Cena podstawowa Leona Cupra ST wynosi 156 900 zł. Golf R Variant to wydatek co najmniej 171 390 zł.
Obydwa modele przeszły niedawno modernizację (na zdjęciu sprzed faceliftingu). Oto Leon i Golf w swoich najmocniejszych i najdroższych wersjach.
Leon Cupra ST ma obecnie 300 KM i po raz pierwszy może być wyposażony w napęd na cztery koła. Do wyboru stoi skrzynia ręczna lub automatyczna (przy 4Drive wyłącznie DSG). Golf R Variant ma silnik o mocy 310 KM i jest dostępny wyłącznie z napędem 4Motion i 7-stopniową skrzynią DSG. Auta mają niemal identyczny rozstaw osi i wymiary zewnętrzne. Nieco inaczej jest przy pojemności bagażników. Więcej pomieści Volkswagen. Golf - 605 l (max. 1620 l), Seat 587 l (max. 1470 l).
Co ciekawe Seat szybciej osiąga pierwszą setkę. Cupra ST potrzebuje 4,9 sekundy, Golf R Variant 5,1 sekundy. Prędkość maksymalna jest identyczna - 250 km/h. Za Seata zapłacimy mniej. Cena podstawowa Leona Cupra ST wynosi 156 900 zł. Golf R Variant to wydatek co najmniej 171 390 zł.
Obydwa modele przeszły niedawno modernizację (na zdjęciu sprzed faceliftingu). Oto Leon i Golf w swoich najmocniejszych i najdroższych wersjach.
Leon Cupra ST ma obecnie 300 KM i po raz pierwszy może być wyposażony w napęd na cztery koła. Do wyboru stoi skrzynia ręczna lub automatyczna (przy 4Drive wyłącznie DSG). Golf R Variant ma silnik o mocy 310 KM i jest dostępny wyłącznie z napędem 4Motion i 7-stopniową skrzynią DSG. Auta mają niemal identyczny rozstaw osi i wymiary zewnętrzne. Nieco inaczej jest przy pojemności bagażników. Więcej pomieści Volkswagen. Golf - 605 l (max. 1620 l), Seat 587 l (max. 1470 l).
Co ciekawe Seat szybciej osiąga pierwszą setkę. Cupra ST potrzebuje 4,9 sekundy, Golf R Variant 5,1 sekundy. Prędkość maksymalna jest identyczna - 250 km/h. Za Seata zapłacimy mniej. Cena podstawowa Leona Cupra ST wynosi 156 900 zł. Golf R Variant to wydatek co najmniej 171 390 zł.
Obydwa modele przeszły niedawno modernizację (na zdjęciu sprzed faceliftingu). Oto Leon i Golf w swoich najmocniejszych i najdroższych wersjach.
Leon Cupra ST ma obecnie 300 KM i po raz pierwszy może być wyposażony w napęd na cztery koła. Do wyboru stoi skrzynia ręczna lub automatyczna (przy 4Drive wyłącznie DSG). Golf R Variant ma silnik o mocy 310 KM i jest dostępny wyłącznie z napędem 4Motion i 7-stopniową skrzynią DSG. Auta mają niemal identyczny rozstaw osi i wymiary zewnętrzne. Nieco inaczej jest przy pojemności bagażników. Więcej pomieści Volkswagen. Golf - 605 l (max. 1620 l), Seat 587 l (max. 1470 l).
Co ciekawe Seat szybciej osiąga pierwszą setkę. Cupra ST potrzebuje 4,9 sekundy, Golf R Variant 5,1 sekundy. Prędkość maksymalna jest identyczna - 250 km/h. Za Seata zapłacimy mniej. Cena podstawowa Leona Cupra ST wynosi 156 900 zł. Golf R Variant to wydatek co najmniej 171 390 zł.
Obydwa modele przeszły niedawno modernizację (na zdjęciu sprzed faceliftingu). Oto Leon i Golf w swoich najmocniejszych i najdroższych wersjach.
Leon Cupra ST ma obecnie 300 KM i po raz pierwszy może być wyposażony w napęd na cztery koła. Do wyboru stoi skrzynia ręczna lub automatyczna (przy 4Drive wyłącznie DSG). Golf R Variant ma silnik o mocy 310 KM i jest dostępny wyłącznie z napędem 4Motion i 7-stopniową skrzynią DSG. Auta mają niemal identyczny rozstaw osi i wymiary zewnętrzne. Nieco inaczej jest przy pojemności bagażników. Więcej pomieści Volkswagen. Golf - 605 l (max. 1620 l), Seat 587 l (max. 1470 l).
Co ciekawe Seat szybciej osiąga pierwszą setkę. Cupra ST potrzebuje 4,9 sekundy, Golf R Variant 5,1 sekundy. Prędkość maksymalna jest identyczna - 250 km/h. Za Seata zapłacimy mniej. Cena podstawowa Leona Cupra ST wynosi 156 900 zł. Golf R Variant to wydatek co najmniej 171 390 zł.
Obydwa modele przeszły niedawno modernizację (na zdjęciu sprzed faceliftingu). Oto Leon i Golf w swoich najmocniejszych i najdroższych wersjach.
Leon Cupra ST ma obecnie 300 KM i po raz pierwszy może być wyposażony w napęd na cztery koła. Do wyboru stoi skrzynia ręczna lub automatyczna (przy 4Drive wyłącznie DSG). Golf R Variant ma silnik o mocy 310 KM i jest dostępny wyłącznie z napędem 4Motion i 7-stopniową skrzynią DSG. Auta mają niemal identyczny rozstaw osi i wymiary zewnętrzne. Nieco inaczej jest przy pojemności bagażników. Więcej pomieści Volkswagen. Golf - 605 l (max. 1620 l), Seat 587 l (max. 1470 l).
Co ciekawe Seat szybciej osiąga pierwszą setkę. Cupra ST potrzebuje 4,9 sekundy, Golf R Variant 5,1 sekundy. Prędkość maksymalna jest identyczna - 250 km/h. Za Seata zapłacimy mniej. Cena podstawowa Leona Cupra ST wynosi 156 900 zł. Golf R Variant to wydatek co najmniej 171 390 zł.
Obydwa modele przeszły niedawno modernizację (na zdjęciu sprzed faceliftingu). Oto Leon i Golf w swoich najmocniejszych i najdroższych wersjach.
Leon Cupra ST ma obecnie 300 KM i po raz pierwszy może być wyposażony w napęd na cztery koła. Do wyboru stoi skrzynia ręczna lub automatyczna (przy 4Drive wyłącznie DSG). Golf R Variant ma silnik o mocy 310 KM i jest dostępny wyłącznie z napędem 4Motion i 7-stopniową skrzynią DSG. Auta mają niemal identyczny rozstaw osi i wymiary zewnętrzne. Nieco inaczej jest przy pojemności bagażników. Więcej pomieści Volkswagen. Golf - 605 l (max. 1620 l), Seat 587 l (max. 1470 l).
Co ciekawe Seat szybciej osiąga pierwszą setkę. Cupra ST potrzebuje 4,9 sekundy, Golf R Variant 5,1 sekundy. Prędkość maksymalna jest identyczna - 250 km/h. Za Seata zapłacimy mniej. Cena podstawowa Leona Cupra ST wynosi 156 900 zł. Golf R Variant to wydatek co najmniej 171 390 zł.
Obydwa modele przeszły niedawno modernizację (na zdjęciu sprzed faceliftingu). Oto Leon i Golf w swoich najmocniejszych i najdroższych wersjach.
Leon Cupra ST ma obecnie 300 KM i po raz pierwszy może być wyposażony w napęd na cztery koła. Do wyboru stoi skrzynia ręczna lub automatyczna (przy 4Drive wyłącznie DSG). Golf R Variant ma silnik o mocy 310 KM i jest dostępny wyłącznie z napędem 4Motion i 7-stopniową skrzynią DSG. Auta mają niemal identyczny rozstaw osi i wymiary zewnętrzne. Nieco inaczej jest przy pojemności bagażników. Więcej pomieści Volkswagen. Golf - 605 l (max. 1620 l), Seat 587 l (max. 1470 l).
Co ciekawe Seat szybciej osiąga pierwszą setkę. Cupra ST potrzebuje 4,9 sekundy, Golf R Variant 5,1 sekundy. Prędkość maksymalna jest identyczna - 250 km/h. Za Seata zapłacimy mniej. Cena podstawowa Leona Cupra ST wynosi 156 900 zł. Golf R Variant to wydatek co najmniej 171 390 zł.
Obydwa modele przeszły niedawno modernizację (na zdjęciu sprzed faceliftingu). Oto Leon i Golf w swoich najmocniejszych i najdroższych wersjach.
Leon Cupra ST ma obecnie 300 KM i po raz pierwszy może być wyposażony w napęd na cztery koła. Do wyboru stoi skrzynia ręczna lub automatyczna (przy 4Drive wyłącznie DSG). Golf R Variant ma silnik o mocy 310 KM i jest dostępny wyłącznie z napędem 4Motion i 7-stopniową skrzynią DSG. Auta mają niemal identyczny rozstaw osi i wymiary zewnętrzne. Nieco inaczej jest przy pojemności bagażników. Więcej pomieści Volkswagen. Golf - 605 l (max. 1620 l), Seat 587 l (max. 1470 l).
Co ciekawe Seat szybciej osiąga pierwszą setkę. Cupra ST potrzebuje 4,9 sekundy, Golf R Variant 5,1 sekundy. Prędkość maksymalna jest identyczna - 250 km/h. Za Seata zapłacimy mniej. Cena podstawowa Leona Cupra ST wynosi 156 900 zł. Golf R Variant to wydatek co najmniej 171 390 zł.
Obydwa modele przeszły niedawno modernizację (na zdjęciu sprzed faceliftingu). Oto Leon i Golf w swoich najmocniejszych i najdroższych wersjach.
Leon Cupra ST ma obecnie 300 KM i po raz pierwszy może być wyposażony w napęd na cztery koła. Do wyboru stoi skrzynia ręczna lub automatyczna (przy 4Drive wyłącznie DSG). Golf R Variant ma silnik o mocy 310 KM i jest dostępny wyłącznie z napędem 4Motion i 7-stopniową skrzynią DSG. Auta mają niemal identyczny rozstaw osi i wymiary zewnętrzne. Nieco inaczej jest przy pojemności bagażników. Więcej pomieści Volkswagen. Golf - 605 l (max. 1620 l), Seat 587 l (max. 1470 l).
Co ciekawe Seat szybciej osiąga pierwszą setkę. Cupra ST potrzebuje 4,9 sekundy, Golf R Variant 5,1 sekundy. Prędkość maksymalna jest identyczna - 250 km/h. Za Seata zapłacimy mniej. Cena podstawowa Leona Cupra ST wynosi 156 900 zł. Golf R Variant to wydatek co najmniej 171 390 zł.
Obydwa modele przeszły niedawno modernizację (na zdjęciu sprzed faceliftingu). Oto Leon i Golf w swoich najmocniejszych i najdroższych wersjach.
Leon Cupra ST ma obecnie 300 KM i po raz pierwszy może być wyposażony w napęd na cztery koła. Do wyboru stoi skrzynia ręczna lub automatyczna (przy 4Drive wyłącznie DSG). Golf R Variant ma silnik o mocy 310 KM i jest dostępny wyłącznie z napędem 4Motion i 7-stopniową skrzynią DSG. Auta mają niemal identyczny rozstaw osi i wymiary zewnętrzne. Nieco inaczej jest przy pojemności bagażników. Więcej pomieści Volkswagen. Golf - 605 l (max. 1620 l), Seat 587 l (max. 1470 l).
Co ciekawe Seat szybciej osiąga pierwszą setkę. Cupra ST potrzebuje 4,9 sekundy, Golf R Variant 5,1 sekundy. Prędkość maksymalna jest identyczna - 250 km/h. Za Seata zapłacimy mniej. Cena podstawowa Leona Cupra ST wynosi 156 900 zł. Golf R Variant to wydatek co najmniej 171 390 zł.
Obydwa modele przeszły niedawno modernizację (na zdjęciu sprzed faceliftingu). Oto Leon i Golf w swoich najmocniejszych i najdroższych wersjach.
Leon Cupra ST ma obecnie 300 KM i po raz pierwszy może być wyposażony w napęd na cztery koła. Do wyboru stoi skrzynia ręczna lub automatyczna (przy 4Drive wyłącznie DSG). Golf R Variant ma silnik o mocy 310 KM i jest dostępny wyłącznie z napędem 4Motion i 7-stopniową skrzynią DSG. Auta mają niemal identyczny rozstaw osi i wymiary zewnętrzne. Nieco inaczej jest przy pojemności bagażników. Więcej pomieści Volkswagen. Golf - 605 l (max. 1620 l), Seat 587 l (max. 1470 l).
Co ciekawe Seat szybciej osiąga pierwszą setkę. Cupra ST potrzebuje 4,9 sekundy, Golf R Variant 5,1 sekundy. Prędkość maksymalna jest identyczna - 250 km/h. Za Seata zapłacimy mniej. Cena podstawowa Leona Cupra ST wynosi 156 900 zł. Golf R Variant to wydatek co najmniej 171 390 zł.