Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.
Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.
Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU
Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.
Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.
Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU
Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.
Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.
Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU
v
Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.
Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.
Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU
Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.
Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.
Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU
Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.
Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.
Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU
v
Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.
Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.
Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU
Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.
Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.
Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU
Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.
Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.
Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU
Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.
Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.
Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU
Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.
Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.
Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU
Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.
Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.
Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU
Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.
Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.
Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU