Galeria tygodnia | Nissan GT-R

GT-R to wyjątkowe auto Nissana. To wyraz ciągłego dążenia do perfekcji - jak mówią Japończycy. Jego najnowsze wcielenie zabraliśmy na sesję zdjęciową
Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.