Wydanie weekendowe | Galeria tygodnia | Volvo S90

Volvo S90 z przytupem wkroczyło do klasy premium. To zdecydowanie jeden z najpiękniejszych samochodów w klasie. Jednak odważna stylistyka to nie wszystko, czym Szwedzi chcą przekonać do siebie klientów Audi, Mercedesa i BMW
Volvo S90 Volvo S90 fot. Michał Dek

Galeria tygodnia | Volvo S90

Volvo S90 zostało zbudowane na nowej platformie podłogowej SPA, którą po raz pierwszy wykorzystano w SUV-ie XC90. Limuzyna mierzy prawie pięć metrów, dokładnie 4 960 mm długości. Szerokość to 2 020 mm, a wysokość 1 440 mm.

S90 wygląda po prostu świetnie! Linie są odważne, nowoczesne, eleganckie i bardzo dynamiczne. Z przodu w oczy rzuca się nowy, charakterystyczny grill marki oraz LED-owe światła, przy projektowaniu, których projektanci poszukali inspiracji w... młocie Thora. Piękny wygląd podkreślają olbrzymie, bo aż 21-calowe felgi. Z tyłu zwracamy uwagę przede wszystkim na nietypowe, bardzo ciekawe światła (to wpływ Concept Coupe), mocne wcięcie na napis 'Volvo' i dwie duże końcówki wydechu.

Volvo S90 Volvo S90 fot. Michał Dek

Galeria tygodnia | Volvo S90

Volvo S90 zostało zbudowane na nowej platformie podłogowej SPA, którą po raz pierwszy wykorzystano w SUV-ie XC90. Limuzyna mierzy prawie pięć metrów, dokładnie 4 960 mm długości. Szerokość to 2 020 mm, a wysokość 1 440 mm.

S90 wygląda po prostu świetnie! Linie są odważne, nowoczesne, eleganckie i bardzo dynamiczne. Z przodu w oczy rzuca się nowy, charakterystyczny grill marki oraz LED-owe światła, przy projektowaniu, których projektanci poszukali inspiracji w... młocie Thora. Piękny wygląd podkreślają olbrzymie, bo aż 21-calowe felgi. Z tyłu zwracamy uwagę przede wszystkim na nietypowe, bardzo ciekawe światła (to wpływ Concept Coupe), mocne wcięcie na napis 'Volvo' i dwie duże końcówki wydechu.

Volvo S90 Volvo S90 fot. Michał Dek

Galeria tygodnia | Volvo S90

Volvo S90 zostało zbudowane na nowej platformie podłogowej SPA, którą po raz pierwszy wykorzystano w SUV-ie XC90. Limuzyna mierzy prawie pięć metrów, dokładnie 4 960 mm długości. Szerokość to 2 020 mm, a wysokość 1 440 mm.

S90 wygląda po prostu świetnie! Linie są odważne, nowoczesne, eleganckie i bardzo dynamiczne. Z przodu w oczy rzuca się nowy, charakterystyczny grill marki oraz LED-owe światła, przy projektowaniu, których projektanci poszukali inspiracji w... młocie Thora. Piękny wygląd podkreślają olbrzymie, bo aż 21-calowe felgi. Z tyłu zwracamy uwagę przede wszystkim na nietypowe, bardzo ciekawe światła (to wpływ Concept Coupe), mocne wcięcie na napis 'Volvo' i dwie duże końcówki wydechu.

Volvo S90 Volvo S90 fot. Michał Dek

Galeria tygodnia | Volvo S90

Volvo jest niezwykle dumne z wnętrza swojej limuzyny. I nic dziwnego - Volvo S90 jest minimalistyczne i eleganckie. Na pierwszych zdjęciach widzimy jasną, skórzaną tapicerkę, która świetnie komponuje się z drewnianymi i aluminiowymi wstawkami. Piękne wnętrze jest prawie kropka w kropkę przeniesione z XC90. Największą zmianą są inaczej zaprojektowane nawiewy. W SUV-ie kratki nawiewów były klasycznie poziome, a w limuzynie uraczono kierowcę ciekawszym projektem, z pionowymi szczelinami nawiewu.

Centralną rolę w kabinie odgrywa duży, 9-calowy ekran dotykowy, za pomocą którego możemy sterować najważniejszymi funkcjami systemu multimedialnego. Nie zabrakło nowoczesnej nawigacji, szerokiej integracji ze smartfonem, czy porządnego zestawu audio (Bowers&Wilkins).

Volvo S90 Volvo S90 fot. Michał Dek

Galeria tygodnia | Volvo S90

Volvo jest niezwykle dumne z wnętrza swojej limuzyny. I nic dziwnego - Volvo S90 jest minimalistyczne i eleganckie. Na pierwszych zdjęciach widzimy jasną, skórzaną tapicerkę, która świetnie komponuje się z drewnianymi i aluminiowymi wstawkami. Piękne wnętrze jest prawie kropka w kropkę przeniesione z XC90. Największą zmianą są inaczej zaprojektowane nawiewy. W SUV-ie kratki nawiewów były klasycznie poziome, a w limuzynie uraczono kierowcę ciekawszym projektem, z pionowymi szczelinami nawiewu.

Centralną rolę w kabinie odgrywa duży, 9-calowy ekran dotykowy, za pomocą którego możemy sterować najważniejszymi funkcjami systemu multimedialnego. Nie zabrakło nowoczesnej nawigacji, szerokiej integracji ze smartfonem, czy porządnego zestawu audio (Bowers&Wilkins).

Galeria tygodnia | Volvo S90 Galeria tygodnia | Volvo S90 fot. Michał Dek

Galeria tygodnia | Volvo S90

Pod maską mogą pracować nowoczesne dwulitrowe jednostki napędowe Drive-E. Dla zwolenników silników wysokoprężnych przewidziano trzy diesle: bazowy D3 o mocy 150 KM, D4 o mocy 190 KM i D5 AWD o mocy 233 KM. Najsłabszy silnik benzynowy to wersja T5, gdzie z dwóch litrów pojemności szwedzcy inżynierowie wycisnęli 254 KM. Mocniejsza odmiana benzynowa T6 AWD 320 KM osiąga 100 km/h w 5,8 sekundy.

Na szczycie znajduje się hybrydowe Volvo S90 T8 AWD Twin Engine. Tutaj silnik benzynowy dostał do pomocy silnik elektryczny o mocy ponad 62 kW, który zapewnia limuzynie jeszcze lepsze osiągi. Pierwsza setka to kwestia 5,2 sekundy.

Volvo S90 Volvo S90 fot. Michał Dek

Galeria tygodnia | Volvo S90

Pod maską mogą pracować nowoczesne dwulitrowe jednostki napędowe Drive-E. Dla zwolenników silników wysokoprężnych przewidziano trzy diesle: bazowy D3 o mocy 150 KM, D4 o mocy 190 KM i D5 AWD o mocy 233 KM. Najsłabszy silnik benzynowy to wersja T5, gdzie z dwóch litrów pojemności szwedzcy inżynierowie wycisnęli 254 KM. Mocniejsza odmiana benzynowa T6 AWD 320 KM osiąga 100 km/h w 5,8 sekundy.

Na szczycie znajduje się hybrydowe Volvo S90 T8 AWD Twin Engine. Tutaj silnik benzynowy dostał do pomocy silnik elektryczny o mocy ponad 62 kW, który zapewnia limuzynie jeszcze lepsze osiągi. Pierwsza setka to kwestia 5,2 sekundy.

Volvo S90 Volvo S90 fot. MichałDek

Galeria tygodnia | Volvo S90

Volvo S90 zostało zbudowane na nowej platformie podłogowej SPA, którą po raz pierwszy wykorzystano w SUV-ie XC90. Limuzyna mierzy prawie pięć metrów, dokładnie 4 960 mm długości. Szerokość to 2 020 mm, a wysokość 1 440 mm.

S90 wygląda po prostu świetnie! Linie są odważne, nowoczesne, eleganckie i bardzo dynamiczne. Z przodu w oczy rzuca się nowy, charakterystyczny grill marki oraz LED-owe światła, przy projektowaniu, których projektanci poszukali inspiracji w... młocie Thora. Piękny wygląd podkreślają olbrzymie, bo aż 21-calowe felgi. Z tyłu zwracamy uwagę przede wszystkim na nietypowe, bardzo ciekawe światła (to wpływ Concept Coupe), mocne wcięcie na napis 'Volvo' i dwie duże końcówki wydechu.

Volvo S90 Volvo S90 fot. Michał Dek

Galeria tygodnia | Volvo S90

Volvo S90 zostało zbudowane na nowej platformie podłogowej SPA, którą po raz pierwszy wykorzystano w SUV-ie XC90. Limuzyna mierzy prawie pięć metrów, dokładnie 4 960 mm długości. Szerokość to 2 020 mm, a wysokość 1 440 mm.

S90 wygląda po prostu świetnie! Linie są odważne, nowoczesne, eleganckie i bardzo dynamiczne. Z przodu w oczy rzuca się nowy, charakterystyczny grill marki oraz LED-owe światła, przy projektowaniu, których projektanci poszukali inspiracji w... młocie Thora. Piękny wygląd podkreślają olbrzymie, bo aż 21-calowe felgi. Z tyłu zwracamy uwagę przede wszystkim na nietypowe, bardzo ciekawe światła (to wpływ Concept Coupe), mocne wcięcie na napis 'Volvo' i dwie duże końcówki wydechu.

VOlvo S90 VOlvo S90 fot. Michał Dek

Galeria tygodnia | Volvo S90

Volvo jest niezwykle dumne z wnętrza swojej limuzyny. I nic dziwnego - Volvo S90 jest minimalistyczne i eleganckie. Na pierwszych zdjęciach widzimy jasną, skórzaną tapicerkę, która świetnie komponuje się z drewnianymi i aluminiowymi wstawkami. Piękne wnętrze jest prawie kropka w kropkę przeniesione z XC90. Największą zmianą są inaczej zaprojektowane nawiewy. W SUV-ie kratki nawiewów były klasycznie poziome, a w limuzynie uraczono kierowcę ciekawszym projektem, z pionowymi szczelinami nawiewu.

Centralną rolę w kabinie odgrywa duży, 9-calowy ekran dotykowy, za pomocą którego możemy sterować najważniejszymi funkcjami systemu multimedialnego. Nie zabrakło nowoczesnej nawigacji, szerokiej integracji ze smartfonem, czy porządnego zestawu audio (Bowers&Wilkins).

Galeria tygodnia | Volvo S90 Galeria tygodnia | Volvo S90 fot. Michał Dek

Galeria tygodnia | Volvo S90

Volvo jest niezwykle dumne z wnętrza swojej limuzyny. I nic dziwnego - Volvo S90 jest minimalistyczne i eleganckie. Na pierwszych zdjęciach widzimy jasną, skórzaną tapicerkę, która świetnie komponuje się z drewnianymi i aluminiowymi wstawkami. Piękne wnętrze jest prawie kropka w kropkę przeniesione z XC90. Największą zmianą są inaczej zaprojektowane nawiewy. W SUV-ie kratki nawiewów były klasycznie poziome, a w limuzynie uraczono kierowcę ciekawszym projektem, z pionowymi szczelinami nawiewu.

Centralną rolę w kabinie odgrywa duży, 9-calowy ekran dotykowy, za pomocą którego możemy sterować najważniejszymi funkcjami systemu multimedialnego. Nie zabrakło nowoczesnej nawigacji, szerokiej integracji ze smartfonem, czy porządnego zestawu audio (Bowers&Wilkins).

Volvo S90 Volvo S90 fot. Michał Dek

Galeria tygodnia | Volvo S90

Volvo jest niezwykle dumne z wnętrza swojej limuzyny. I nic dziwnego - Volvo S90 jest minimalistyczne i eleganckie. Na pierwszych zdjęciach widzimy jasną, skórzaną tapicerkę, która świetnie komponuje się z drewnianymi i aluminiowymi wstawkami. Piękne wnętrze jest prawie kropka w kropkę przeniesione z XC90. Największą zmianą są inaczej zaprojektowane nawiewy. W SUV-ie kratki nawiewów były klasycznie poziome, a w limuzynie uraczono kierowcę ciekawszym projektem, z pionowymi szczelinami nawiewu.

Centralną rolę w kabinie odgrywa duży, 9-calowy ekran dotykowy, za pomocą którego możemy sterować najważniejszymi funkcjami systemu multimedialnego. Nie zabrakło nowoczesnej nawigacji, szerokiej integracji ze smartfonem, czy porządnego zestawu audio (Bowers&Wilkins).

Volvo S90 Volvo S90 fot. Michał Dek

Galeria tygodnia | Volvo S90

Pod maską mogą pracować nowoczesne dwulitrowe jednostki napędowe Drive-E. Dla zwolenników silników wysokoprężnych przewidziano trzy diesle: bazowy D3 o mocy 150 KM, D4 o mocy 190 KM i D5 AWD o mocy 233 KM. Najsłabszy silnik benzynowy to wersja T5, gdzie z dwóch litrów pojemności szwedzcy inżynierowie wycisnęli 254 KM. Mocniejsza odmiana benzynowa T6 AWD 320 KM osiąga 100 km/h w 5,8 sekundy.

Na szczycie znajduje się hybrydowe Volvo S90 T8 AWD Twin Engine. Tutaj silnik benzynowy dostał do pomocy silnik elektryczny o mocy ponad 62 kW, który zapewnia limuzynie jeszcze lepsze osiągi. Pierwsza setka to kwestia 5,2 sekundy.

Volvo S90 Volvo S90 fot. Michał Dek

Galeria tygodnia | Volvo S90

Volvo S90 zostało zbudowane na nowej platformie podłogowej SPA, którą po raz pierwszy wykorzystano w SUV-ie XC90. Limuzyna mierzy prawie pięć metrów, dokładnie 4 960 mm długości. Szerokość to 2 020 mm, a wysokość 1 440 mm.

S90 wygląda po prostu świetnie! Linie są odważne, nowoczesne, eleganckie i bardzo dynamiczne. Z przodu w oczy rzuca się nowy, charakterystyczny grill marki oraz LED-owe światła, przy projektowaniu, których projektanci poszukali inspiracji w... młocie Thora. Piękny wygląd podkreślają olbrzymie, bo aż 21-calowe felgi. Z tyłu zwracamy uwagę przede wszystkim na nietypowe, bardzo ciekawe światła (to wpływ Concept Coupe), mocne wcięcie na napis 'Volvo' i dwie duże końcówki wydechu.

Volvo S90 Volvo S90 fot. Michał Dek

Galeria tygodnia | Volvo S90

Volvo S90 zostało zbudowane na nowej platformie podłogowej SPA, którą po raz pierwszy wykorzystano w SUV-ie XC90. Limuzyna mierzy prawie pięć metrów, dokładnie 4 960 mm długości. Szerokość to 2 020 mm, a wysokość 1 440 mm.

S90 wygląda po prostu świetnie! Linie są odważne, nowoczesne, eleganckie i bardzo dynamiczne. Z przodu w oczy rzuca się nowy, charakterystyczny grill marki oraz LED-owe światła, przy projektowaniu, których projektanci poszukali inspiracji w... młocie Thora. Piękny wygląd podkreślają olbrzymie, bo aż 21-calowe felgi. Z tyłu zwracamy uwagę przede wszystkim na nietypowe, bardzo ciekawe światła (to wpływ Concept Coupe), mocne wcięcie na napis 'Volvo' i dwie duże końcówki wydechu.

Volvo S90 Volvo S90 fot. Michał Dek

Galeria tygodnia | Volvo S90

Volvo jest niezwykle dumne z wnętrza swojej limuzyny. I nic dziwnego - Volvo S90 jest minimalistyczne i eleganckie. Na pierwszych zdjęciach widzimy jasną, skórzaną tapicerkę, która świetnie komponuje się z drewnianymi i aluminiowymi wstawkami. Piękne wnętrze jest prawie kropka w kropkę przeniesione z XC90. Największą zmianą są inaczej zaprojektowane nawiewy. W SUV-ie kratki nawiewów były klasycznie poziome, a w limuzynie uraczono kierowcę ciekawszym projektem, z pionowymi szczelinami nawiewu.

Centralną rolę w kabinie odgrywa duży, 9-calowy ekran dotykowy, za pomocą którego możemy sterować najważniejszymi funkcjami systemu multimedialnego. Nie zabrakło nowoczesnej nawigacji, szerokiej integracji ze smartfonem, czy porządnego zestawu audio (Bowers&Wilkins).

Volvo S90 Volvo S90 fot. Michał Dek

Galeria tygodnia | Volvo S90

Volvo jest niezwykle dumne z wnętrza swojej limuzyny. I nic dziwnego - Volvo S90 jest minimalistyczne i eleganckie. Na pierwszych zdjęciach widzimy jasną, skórzaną tapicerkę, która świetnie komponuje się z drewnianymi i aluminiowymi wstawkami. Piękne wnętrze jest prawie kropka w kropkę przeniesione z XC90. Największą zmianą są inaczej zaprojektowane nawiewy. W SUV-ie kratki nawiewów były klasycznie poziome, a w limuzynie uraczono kierowcę ciekawszym projektem, z pionowymi szczelinami nawiewu.

Centralną rolę w kabinie odgrywa duży, 9-calowy ekran dotykowy, za pomocą którego możemy sterować najważniejszymi funkcjami systemu multimedialnego. Nie zabrakło nowoczesnej nawigacji, szerokiej integracji ze smartfonem, czy porządnego zestawu audio (Bowers&Wilkins).

Volvo S90 Volvo S90 fot. Michał Dek

Galeria tygodnia | Volvo S90

Volvo jest niezwykle dumne z wnętrza swojej limuzyny. I nic dziwnego - Volvo S90 jest minimalistyczne i eleganckie. Na pierwszych zdjęciach widzimy jasną, skórzaną tapicerkę, która świetnie komponuje się z drewnianymi i aluminiowymi wstawkami. Piękne wnętrze jest prawie kropka w kropkę przeniesione z XC90. Największą zmianą są inaczej zaprojektowane nawiewy. W SUV-ie kratki nawiewów były klasycznie poziome, a w limuzynie uraczono kierowcę ciekawszym projektem, z pionowymi szczelinami nawiewu.

Centralną rolę w kabinie odgrywa duży, 9-calowy ekran dotykowy, za pomocą którego możemy sterować najważniejszymi funkcjami systemu multimedialnego. Nie zabrakło nowoczesnej nawigacji, szerokiej integracji ze smartfonem, czy porządnego zestawu audio (Bowers&Wilkins).

Więcej o:
Copyright © Agora SA