Wydanie weekendowe | Galeria tygodnia | Mercedes-AMG C 63 S

Ma 34 KM więcej mocy niż zwykłe C AMG i przyspiesza do setki w cztery sekundy. Dziś w galerii tygodnia pokazujemy Wam Mercedesa-AMG C 63 S
Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.