Komentarze (75)
Poradnik | Silnik 1.9 TDI - pancerny, ale nie w każdej wersji
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: Wojciech

    0

    Moim zdaniem 1.9tdi na pompowtryskach to jest jakieś nieporozumienie... Niby wydajniejszy lepszy itd. a tak naprawdę to wielka bzdura. Sam użytkuje takie auto z tym silnikiem 265tys. przebieg oryginalny i pompki po regeneracji, dwumas też, turbina też, rozrusznik i alternator również. Poza tym silnik pobiera dużo oleju... jest głośny i pali prawie 10l w mieście przy normalnej jeździe:) super cud techniki. Wystarczy poczytać fora i problemy jakie mają ludzie z tymi silnikami. Dodam że to mój 5-ty diesel i z pewnością najgorszy. Auto serwisowane na bieżąco od nowości .

  • Gość: Cortez

    0

    O jakiej trwałości mówimy 700tys ??? toż tyle to Sunny robił i to na benzynie a zdarzały się sztuki co miały i po 1.2 mln a koło 500tys to moje poprzednie auto miało na budziku -> Almera 1.6 z 95r. i połowa to na gazie pokonało aż łezka się kręci jak się nad morze jechało ... ale niestety skończyło z nowiutkim fiatem 500 od back endu , gdyby nie rdza to bym reanimował to świetne auto z promieniem zawracania 9m ... a tak spoczęło obok 500 na złomowisku ale fiaty i jego braty to inna bajka a to hasło mnie rozbiło -> Spalą wszystko co mu wlejesz - paliwo, olej, płyn chłodniczny, adblue... HAHA to już wiem czemu za Oplami i TDIkami jadę na zamkniętym nawiewie ...

  • Gość: 105km

    0

    Witam mam passata b6 na budziku 305tys.kod bxe olej co 15tys. Chodzi bez zarzutu przy 270tys. dwumas wymieniona kupiony z książką service przy 180tys. Prywatnie w Niemczech z pierwszej reki,23.11.2006 rok auta

  • Gość: silvestr16

    Oceniono 2 razy 0

    200 tyś na blacie, Panewki ori z fabryki. Silnik pancerny , spalanie 5,3 Litra na 100km. Recepta - wymiany oleju co 10-12 tys km.

  • Gość: kazek

    0

    pany opowiesci o zlych bxe bls i dobrych cayc ach to szczyt bredni

  • Gość: Jaro

    0

    Posiadam VW passat z silnikiem AVB 101 KM. Niestety nie mogę polecić. Wymieniłem już turbinę, dwumas ,wałek rozrządu + szklanki, a ostatnio pompo wtryskiwacz który wypalił mi tłok i cylinder. Tak więc została tylko głowica stara a reszta do wymiany. :-(

  • commenty

    0

    DPF był nawet w BXJ. Wszystkie młodsze miały DPF. Auto nie do końca się orientuje.

  • Gość: przegość

    Oceniono 10 razy 0

    Cóż tego, że stare TDI jest pancerne jak klekoce gorzej od c-330... poprostu, VW podobnie jak Ford czy Opel, nie potrafi zrobić porządnego silnika...(jest jeden wyjątek ,potwierdzający regułę)

  • Gość: skl

    Oceniono 1 raz -1

    Bzdury. Mam 1.9 TDI 90km i ma turbo o zmiannej geometri plus dwumas...oznaczenie ALH

  • Gość: jan

    Oceniono 7 razy -1

    do wieśniaków w tdi-kach francuskie 1.9td robi przebiegi do bańki bo jechałem w niemczech
    na taxi.

  • Oceniono 5 razy -1

    Jestem właścicielem Golfa 5 Variant 1.9 TDI BXE. Oryginalnie ten motor ma 105 KM. Mój jest po remap. W tej chwili ma około 137KM. Dziala to na zasadzie wirusa. W normalnym cyklu miejskim ta moc jest uśpiona. W momencie gdy obroty silnika przekroczą 2000 obrotów dopiero się zaczyna coś dziać. I się dzieje. Naprawdę bardzo fajnie mam to zrobione. Czytam dużo informacji o tym silniku i czasami też się martwię czy u mnie korba wyjdzie czy nie. Czasami naprawdę bardzo mocno go katuje. Na każdym biegu prawie pod czerwoną kreskę. Mam go od roku. Wszystkie przeglądy robię na czas. Prawdopodobnie ma w tej chwili około 300 000 km przejechane i nic się nie dzieje. Rozmawiałem z wieloma ludźmi. Fachowcami od AUDI i VW. Chciałem przy najbliższej obsłudze zajrzeć do tych panewek i się dowiedziałem żeby tego lepiej nie dotykać bo to jest tam ułożone doszlifowane. Mechanik stwierdził że to nie problem ale lepiej nie zaglądać. Podstawą jest dobry olej i obsługa na czas. Ja leję 5W40 lub 5W30 CASTROL MAGNATEC z tą złotą etykietą dedykowane do silników z DPF. Teraz polecany został mi ostatnio VALVOLINE i tak też zrobię. Nigdy nie czekam długo. Max 10 000 km i oliwa do wymiany i porządny filtr. Mam kuzynkę osiedlili się w Danii mają taki sam samochód tylko z kodem BLS i robią tak samo jak ja tylko nie mają remap. Robią bardzo dużo km. Czasami tylko na weekend wpadają do PL. Bagaż też waży. Jeszcze nie słyszałem żeby zawiódł. Ale kolega też ma taki tez z BLS. Żona jechała po mieście z dzieckiem do przedszkola i korba wyszła. Używany motor 3500 zł + montaż. Nie znał historii auta. MOI MILI UŻYTKOWNICY NOWOCZESNEGO 1.9 TDI 105 KM BLS BXE BSE. NA ZACHODZIE NIE DBAJA O AUTA. TAKIE SA EFEKTY TEGO NIE DBALSTWA. POZDRAWIAM.

  • Gość: adam

    Oceniono 9 razy -1

    Bzdury totalne! Skąd ten pseudomechanik czerpał informacje? Eksploatuję 1,9 TDI BLS i nie mam żadnych problemów od ponad 300 000 km.
    P.S. Filtr DPF ciągle na miejscu i pracuje bez problemu!

  • grzechumann

    Oceniono 16 razy -2

    A później człowiek jedzie za takim "pancernym" w tumanach dymu. Jak tych debili na remont albo nową furę nie stać, to niech się na rowery przesiądą.

  • Gość: BMW 330I

    Oceniono 20 razy -4

    KAŻDY BURAK Z POLSKIEJ WSI JEZDZI AUTEM W TDI...................... ROPA DLA BIADAKÓW...ROPA JEST DO TRAKTORA.......

  • Gość: turbiak

    Oceniono 7 razy -5

    Ziemia potrzebowała milionów lat by wytworzyć atmosferę- głównie tlen, my to niszczymy w kilka pokoleń... tego powinno uczyć się w szkołach. Silniki diesla z bezpośrednim wtryskiem i doładowaniem, pracujące wydajnie TYLKO dzięki nadmiarowi powietrza- większość komentujących nie zna podstaw pracy żadnego silnika! Jesteście zwykłymi gamoniami- użytkownikami-mechanikami najlepszymi na świecie- znawcami tematu itd. Kto z was powie ile popularny TDI pochłania m3 powietrza na godzinę pracy??? Nie mniej niż 400m3/h oczywiście to nie dociera do waszych mózgów, bo nie macie zielonego pojęcia jak pracuje silnik wiozący wasze d..y.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX