Lexus IS 200t | Nasza galeria | Godny rywal Wielkiej Trójki

Sprawdziliśmy już, ile pali benzynowy IS. Teraz czas dokładniej przyjrzeć się temu, jak wygląda. Zmiany, które zafundowano mu podczas liftingu, nie są widoczne na pierwszy rzut oka
Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t Lexus IS 200t Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.