Toyota C-HR | Nasza galeria | Najmodniejsza w gamie

C-HR to jeden z najbardziej szalonych projektów Toyoty w ostatnich latach. Sprawdziliśmy już, ile pali. Teraz przyglądamy się karoserii i wnętrzu
Toyota C-HR Toyota C-HR Fot. Michał Dek

Toyota C-HR

C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.

Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.

Toyota C-HR Toyota C-HR Fot. Michał Dek

Toyota C-HR

C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.

Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.

Toyota C-HR Toyota C-HR Fot. Michał Dek

Toyota C-HR

C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.

Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.

Toyota C-HR Toyota C-HR Fot. Michał Dek

Toyota C-HR

C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.

Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.

Toyota C-HR Toyota C-HR Fot. Michał Dek

Toyota C-HR

C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.

Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.

Toyota C-HR Toyota C-HR Fot. Michał Dek

Toyota C-HR

C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.

Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.

Toyota C-HR Toyota C-HR Fot. Michał Dek

Toyota C-HR

C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.

Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.

Toyota C-HR Toyota C-HR Fot. Michał Dek

Toyota C-HR

C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.

Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.

Toyota C-HR Toyota C-HR Fot. Michał Dek

Toyota C-HR

C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.

Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.

Toyota C-HR Toyota C-HR Fot. Michał Dek

Toyota C-HR

C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.

Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.

Toyota C-HR Toyota C-HR Fot. Michał Dek

Toyota C-HR

C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.

Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.

Toyota C-HR Toyota C-HR Fot. Michał Dek

Toyota C-HR

C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.

Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.

Więcej o:
Komentarze (10)
Toyota C-HR | Nasza galeria | Najmodniejsza w gamie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Królik

    Oceniono 7 razy 7

    Ten samochód wbrew pozorom nie jest wcale taki mały i z tyłu jest nawet całkiem przestronnie. Oczywiście można by było jeszcze dopracować kilka szczegółów jednak nie zmienia to faktu, iż C-HR może stać się bardzo popularnym samochodem. Toyota faktycznie musiała się napracować, żeby stworzyć coś innego i to im się udało. Dla mnie to najbardziej młodzieżowy model a napęd hybrydowy jest dodatkowym atutem.

  • Gość: Młody

    Oceniono 5 razy 5

    Toyota w końcu puszcza oko w stronę młodych ludzi. C-HR to bardzo fajna propozycja i myślę, że na długo zagości na rynku.

  • Gość: karet

    Oceniono 2 razy 2

    mega mi się podoba ten samochód :) o nowym to mogę sobie pomarzyć, ale jak tylko pojawi się jakiś w aaa auto to będe mocno się interesował :)

  • 4slash

    Oceniono 4 razy 2

    Byłem w salonie Toyoty pooglądałem, posiedziałem i:
    - wygląd zewnętrzny to rzecz gustu i nie dyskutuję dla mnie ok ale bez rewelacji
    - kabina z przodu bardzo dobrze się prezentuje, naprawdę dobre materiały, funkcjonalność, design, ilość miejsca (mam 190 cm), przyzwoite fotele
    - kabina z tyłu to porażka, materiały o dwa poziomy gorsze niż z przodu, morze plastiku na drzwiach i małe szybki, pasażer się czuje jak w więźniarce aby wyjrzeć musi się wychylić zza plastiku, ciemno, miejsca z tyłu jak dla mnie do zaakceptowania czyli pod tym względem jest dobrze
    - bagażnik wystarczający, typowy jak na klasę compact HB

  • Gość: Rules

    Oceniono 1 raz 1

    Design całkowicie inny niż te proponowane do tej pory, ale zdecydowanie na plus. Toyota mnie zaskoczyła i to w pozytywny sposób.

  • Gość: hryciu

    Oceniono 1 raz 1

    Bardzo dobry samochód z nowatorskim designem. Wymarzone połączenie. Brawo dla Toyoty

  • Gość: chyży

    0

    Według mnie to nowoczesny crossover w sam raz dla singla. Widziałem go na żywo i spodobał mi się. Wyposażenie też ma ciekawe. Jak na wyprzedaży rocznika będzie w dobrej cenie to nawet się nie zastanawiam tylko biorę od ręki.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX