C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.
Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.
C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.
Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.
C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.
Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.
C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.
Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.
C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.
Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.
C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.
Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.
C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.
Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.
C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.
Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.
C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.
Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.
C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.
Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.
C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.
Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.
C-HR celuje w zupełnie inną grupę docelową niż dotychczasowe produkcje Toyoty. Nowy crossover wygląda bardzo odważnie, młodzieżowo, modnie. Wnętrze jest równie finezyjne co karoseria. C-HR przypadł do gustu polskim klientom, którzy jeszcze przed pojawieniem się aut w naszym kraju złożyli na niego setki zamówień.
Toyotę C-HR w odmianie hybrydowej napędza ten sam układ hybrydowy, który zagościł w najnowszym Priusie. To połączenie 1.8-litrowego silnika benzynowego z motorem elektrycznym, które wspólnie generują maksymalnie 122 KM. Za przenoszenie momentu obrotowego (maksymalnie 142 Nm) na koła odpowiada skrzynia CVT. Toyota deklaruje, że hybrydowy C-HR zużywa średnio 3,6 l benzyny na 100 km. My zrobiliśmy własny pomiar spalania w warunkach rzeczywistych. Jaki jest jego rezultat? Zobaczycie tutaj: Toyota C-HR | Test spalania.