Zwycięski silnik: Hybrydowy układ z BMW i8 (silnik elektryczny + trzycylindrowy turbo o pojemności 1,5 litra)
Samochody: BMW i8 (362 KM)
Zdecydowanym zwycięzcą okazał się hybrydowy układ z BMW i8. Konstrukcja producenta z Monachium nie tylko zgarnęła tytuł Silnika Roku, ale też zwyciężyła albo była w czołówce kilku innych kategorii.
fot. BMW
fot. BMW
2. miejsce - silnik Ford 1.0 EcoBoost
Samochody: Ford Fiesta, B-Max, Focus, C-Max (100 KM albo 125 KM); Fiesta Red/Black (140 KM); Mondeo, EcoSport (125 KM); Tourneo Connect/Courier (100 KM)
fot. Ford
fot. Ford
3. miejsce - silnik PSA 1.2 VTi
Samochody: Peugeot 208 (110 KM); 308 (110KM, 130KM), Citroen C3, DS3, C3 Picasso, C4 Cactus (110 KM); C4, DS4 (110 KM, 130 KM)
fot. PSA
fot. Citroen
![]() |
![]() |
![]() |
BRIDGESTONE Dueler H/P Spor... | Fulda SportControl 225/50/R... | Uniroyal RainMax 2 225/65/R... |
Porównaj ceny | Porównaj ceny | Porównaj ceny |
1. miejsce - trzycylindrowy silnik Ford 1.0 EcoBoost
Samochody: Ford Fiesta, B-Max, Focus, C-Max (100 KM albo 125 KM); Fiesta Red/Black (140 KM); Mondeo, EcoSport (125 KM); Tourneo Connect/Courier (100 KM)
fot. Ford
2. miejsce -silnik trzycylindrowy 1.0 ECOTEC General Motors
Samochody: Opel Adam, Corsa (90 KM, 115 KM)
fot. GM
Fot. Opel
3. miejsce - hybrydowy układ z BMW i3 (silnik elektryczny + dwucylindrowy silnik o pojemności 650 cm3)
Samochody: BMW i3 (170 KM)
Fot. BMW
Fot. BMW
![]() |
![]() |
![]() |
Garmin dezl 560LMT Europa | Prestigio 5055 Polska | VORDON 5'' Europa |
Porównaj ceny | Sprawdź ceny | Sprawdź ceny |
1. miejsce - silnik PSA 1.2 VTi
Samochody: Peugeot 208 (110 KM), 308 (110 KM, 130 KM); Citroen C3, DS3, C3 Picasso, C4 Cactus (110 KM); C4, DS4 (110 KM, 130 KM)
Fot. Citroen
2. miejsce - silnik: Volkswagena 1.4 l TSI
Samochody: Volkswagen Eos, CC, Tiguan (160 KM); Seat Ibiza, Alhambra (150 KM), Ibiza Cupra (180 KM)
Fot. Michał Dek
fot. Michał Dek
3. miejsce - układ hybrydowy Volkswagena (silnik elektryczny + 1.4 TSI)
Samochody: Volkswagen Golf GTE, Audi A3 e-tron (204 KM)
fot. Volkswagen | Volkswagen Golf GTE
fot. Volkswagen | Volkswagen Golf GTE
![]() |
![]() |
![]() |
AEZ Valencia 7x16 5x112 ET48 | Dezent L 7x16 5x112 ET45 | Dezent RB dark 6,5x15 5x112... |
Porównaj ceny | Porównaj ceny | Sprawdź ceny |
1. miejsce - hybrydowy układ z BMW i8 (silnik elektryczny + trzycylindrowy turbo o pojemności 1,5 litra)
Samochody: BMW i8 (362 KM)
fot. BMW
2. miejsce - silnik Audi 1.8 l TFSI
Samochody: Audi A1 (192 KM), A3 (180 KM), A4 (120 KM, 170 KM), A5 (170 KM), A6 (190 KM), Seat Leon FR (180 KM), Skoda Octavia, Superb (180 KM), Yeti (152 KM, 160 KM), Volkswagen Jetta (170 KM), Passat (180 KM)
fot. Marcin Lewandowski
Fot. VW
3. miejsce - wspólna konstrukcja BMW i PSA 1.6 l turbo, benzyna
Samochody: Mini Clubman Cooper S, Coupe / Roadster Cooper S (184 KM), Countryman Cooper S, Paceman Cooper S (190 KM), Clubman Cooper Works, Coupe / Roadster Cooper Works (211 KM), Countryman Cooper Works, Paceman Cooper Works (218 KM), Peugeot 208, 308, 3008, (156 KM), 508 (165 KM), 5008 (156 KM, 163 KM), 208 GTI (200 KM, 208 KM), 308 GT (205 KM), RCZ (156KM, 200 KM), RCZ R (270 KM), Citroen DS3 (156 KM, 165 KM), DS3 Racing (207 KM), C4 / DS4 (156 KM, 163 KM), DS4 Racing (200 KM), C4 Picasso / Grand Picasso (156 KM, 165 KM), C5 (156 KM), DS5 (156 KM, 200 KM)
fot. Mini
fot. Citroen
![]() |
![]() |
![]() |
CRE 8900 | PRESIDENT Thomas | President William ASC |
Sprawdź ceny | Porównaj ceny | Sprawdź ceny |
1. miejsce - silnik Mercedes-AMG R4, benzynowy, turbo, 1991 cm3
Samochody: Mercedes-Benz A45 AMG, CLA45 AMG, GLA45 AMG (360 KM)
fot. Michał Dek
fot. Michał Dek
2. miejsce - silnik Audi 2.0 TFSI
Samochody: Audi S1 (231 KM), TT (230 KM), TT S (310 KM), S3 (300 KM), A4 (180 KM, 225 KM), A5 (225 KM), A6, A7 (252 KM), Q3 (220 KM), Q5 (180 KM, 225 KM), Seat Leon Cupra (265 KM, 280 KM), Alhambra (200 KM), Skoda Octavia RS (220 KM, 230 KM), Superb (220 KM, 280 KM), Volkswagen Golf GTi (220 KM, 230 KM), Golf R (300 KM), Golf R Cabriolet (265 KM), Beetle, Passat (220 KM), Eos (210 KM), CC (211 KM), Scirocco (180 KM, 220 KM), Scirocco R (280 KM), Tiguan (180 KM, 211 KM)
fot. Audi
fot. Audi
3. miejsce - silnik BMW 2.0 l, twin-turbo, Diesel
Samochody: BMW X1 16d (116 KM), 118d (150 KM), 218d (143 KM, 150 KM), 316d (116 KM), 318d, 418d, 518d, X1 18d (143 KM), 120d, 220d, 520d (190 KM), X1 20d (163 KM, 184 KM), 125d (224 KM), 225d (218 KM), 420d (184 KM), 425d, 525d, X1 25d (218 KM), 320d (163 KM, 184 KM), X3 18d (150 KM), X3 20d, X4 20d (190 KM), X5 25d (218 KM), Mini Cooper SD (170 KM), Clubman Cooper SD, Countryman Cooper SD, Coupe / Roadster Cooper SD, Paceman Cooper SD (143 KM)
fot. BMW
![]() |
![]() |
![]() |
Bottari Wycieraczki samocho... | Wycieraczki Bosch Twin Peug... | Wycieraczki Dipp Fiat Multipla |
Sprawdź ceny | Sprawdź ceny | Sprawdź ceny |
1. miejsce - silnik Audi 2.5 TFSI turbo
Samochody: Audi RS3 (367 KM), RS Q3 (340 KM)
fot. Audi
2. miejsce - silnik Mazdy 2.2 l Diesel
Samochody: Mazda 3 / Axela (150 KM), 6 / Atenza, CX-5 (150 KM, 175 KM)
fot. Mazda
fot. Mazda
3. miejsce - silnik Forda 2.3 EcoBoost
Samochody: Ford Mustang (314 KM), Explorer (274 KM), Lincoln MKC (289 KM)
fot. Ford
fot. Ford
1. miejsce - silnik: BMW M 3.0 l, 6 cylindrów, twin-turbo
Samochody: BMW M3, M4 (431 KM)
BMW
2. miejsce - silnik BMW 3.0 l, 6 cylindrów, twin-turbo
Samochody: BMW M135i, 235i (326 KM), 640i (320 KM), 335i, 435i, Z4 35i, 535i, X3 35i, X4 35i, X5 35i, X6 35i (306 KM), Z4 35is (340 KM)
BMW Z4
3. miejsce - silnik Porsche 2.7 l boxer
Samochody: Porsche Boxster (265 KM), Cayman (275 KM)
fot. Porsche
Fot. Porsche | Porsche Boxster
1. miejsce - silnik McLarena 3.8 l V8, twin-turbo
Samochody: McLaren 675LT (675 KM), 650S (650 KM), 625C (625 KM), 12C (625 KM)
fot. Newspress
2. miejsce - silnik Mercedes-AMG 4.0 l V8 biturbo
Samochody: Mercedes-AMG GT (462 KM), GT S (510 KM), Mercedes-Benz C63 AMG (476 KM), C63 S AMG (510 KM)
fot. Mercedes
Mercedes AMG GT
3. miejsce - silnik: Porsche 3.8 l boxer
Samochody: Porsche 911 Carrera S (400 KM), 911 GTS (430 KM), 911 GT3 (475 KM), Cayman GT4 (385 KM)
fot. Michał Dek
1. miejsce - silnik: Ferrari 4.5 l V8
Samochody: Ferrari 458 Italia (570 KM), 458 Speciale (605 KM)
fot. Ferrari
2. miejsce - silnik Ferrari 6.3 l V12
Samochody: Ferrari F12 Berlinetta (740 KM)
Fot. Ferrari
Fot. Ferrari
3. miejsce - silnik Mercedes-AMG 5.5 l V8 turbo
Samochody: Mercedes-AMG E63 AMG, CLS63 AMG (557 KM), ML63 AMG (525 KM, 557 KM), GLE 63 AMG (557 KM, 585 KM), E63 AMG S, CLS65 AMG, S63 AMG (585 KM), SL63 AMG (537 KM, 564 KM), G63 AMG (544 KM), GL63 AMG (557 KM)
fot. Mercedes
fot. Mercedes
1. miejsce - elektryczny silnik Tesli
Samochody: Tesla Model S (380 KM, 385 KM, 700 KM)
fot. Tesla
fot. Tesla
2. miejsce - hybrydowy układ z BMW i8 (silnik elektryczny + trzycylindrowy turbo o pojemności 1,5 litra)
Samochody: BMW i8 (362 KM)
fot. BMW
3. miejsce - hybrydowy układ z BMW i3 (silnik elektryczny + dwucylindrowy silnik o pojemności 650 cm3)
Samochody: BMW i3 (170 KM)
fot. BMW
1. miejsce - hybrydowy układ z BMW i8 (silnik elektryczny + trzycylindrowy turbo o pojemności 1,5 litra)
Samochody: BMW i8 (362 KM)
fot. BMW
2. miejsce - silnik Mercedes-AMG 4.0 l V8 biturbo
Samochody: Mercedes-AMG GT (462 KM), GT S (510 KM), Mercedes-Benz C63 AMG (476 KM), C63 S AMG (510 KM)
Fot. Krzysztof Słomski
3. miejsce - silnik Ferrari 3.9 l V8 biturbo
Samochody: Ferrari California (560 KM)
fot. Fast Toys Club
fot. Fast Toys Club
1. miejsce - silnik Ferrari 4.5 l V8
Samochody: Ferrari 458 Italia (570 KM), 458 Speciale (605 KM)
fot. ferrari
2. miejsce - silnik Mercedes-AMG 4.0 l V8 biturbo
Samochody: Mercedes-AMG GT (462 KM), GT S (510 KM), Mercedes-Benz C63 AMG (476 KM), C63 S AMG (510 KM)
fot. Michał Dek
3. miejsce - silnik Porsche 3.8 l boxer
Samochody: Porsche 911 Carrera S (400 KM), 911 GTS (430 KM), 911 GT3 (475 KM), Cayman GT4 (385 KM)