Czy wiecie na bazie jakiego auta powstał Invader L60? To był Lexus LX570 czyli poczciwa Toyota Land Cruiser. To dzieło japońskiej firmy Invader Technologies.Pierwszy samochód powstał w 2009 roku. Pod maską V8 o pojemności 5,7 litra i mocy 600 KM. Seria aut jest limitowana w ilości 100 sztuk. Cena 250 000 euro.
Invader-L60, a właściwie Lexus-LX570
Mercedesowi świeci się gwiazda w Invaderze cały napis
przeróbki wnętrza dotrzymują kroku tuningowi zewnętrznemu
Invader L60 - V8, 600 KM
cena 250 000 euro
A.R.T. to dosyć specyficzna firma zajmująca się głównie i niemal wyłącznie tuningiem ekskluzywnych SUV. Wyspecjalizowała się w modelach Mercedesa i obok ML'a oferuje szeroki program dla modelu G. Dedykowane modelom G63 AMG / G65 AMG, zmiany obejmują skrzynię biegów, oprogramowanie i chłodzenie silnika. 5.5-litrowe V8 Twin-Turbo wytwarza moc 680 KM, a 6.0 V12 Bi-Turbo nawet 750 KM. Pakiet stylistyczny nie trafi w gusta każdego, jednak niemiecki A.R.T. upodobał sobie głównie rynki azjatyckie.
Klasyczne okrągłe reflektory Geländy zastąpiły dwie pary lamp Bi-xenonowych zintegrowane ze światłami do jazdy dziennej
A.R.T. G streetline S
Sprawa gustu - może ktoś z was lubi zielone wnętrze?
Zwrócicie uwagę na dwie szklanki na tunelu środkowych tylnych siedzeń. Należą do wyposażenia seryjnego
Edo Competition słynie z tuningu topowych marek i samochodów. Ferrari czy Maserati to dla niego codzienność. Tu zabrał się za przeróbkę SUV. Dodał pakiet ospojlerowania, 22-calowe koła. Silnik osiąga imponujące 620 KM oraz 785 Nm. Dzięki temu rozpędza się do setki w 4,6 sekundy, a jego V-max wynosi 285 km/h!
0-100 w 4,6 sekundy, V-max wynosi 285 km/h
Edo Competition Cayenne Turbo
555 KM w SUV to dużo. Jednak dla ludzi Lumma Design nieco za mało. Podwójnie turbodoładowany 4.4 litrowy silnik V8 po przeróbkach osiąga moc 670 KM i 850 Nm momentu obrotowego. Po takich zmianach X6 jest szybsze od Porsche 911 Turbo. Do tego karbonowo - kevlarowa maska, 20 calowe koła i pakiet stylistyczny o raczej wątpliwej urodzie.
prędkość maksymalna - 312 km/h
Lumma CLR X 650 M
Trochę pstrokate wnętrze po przeróbkach Lumma Design
4.4 litrowy silnik V8 po przeróbkach osiąga moc 670 KM i 850 Nm
Pod maską Brabusa GL63 Biturbo jak sama nazwa wskazuje pracuje 6,3-litrowy silnik V8 Biturbo. Jednostka napędowa osiąga moc aż 650 KM przy 6200 obr./min. i 850 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który jest dostępny pomiędzy 3000 a 5500 obr./min. Ten mastodont przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 4,7 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 300 km/h. Cena - skromne 368 000 Euro.
0-100 km/h - 4,7 sekundy, prędkość maksymalna 300 km/h
za cenę 368 000 Euro dostaje się naprawdę wszystko
Po Magnum widać, że jest inne. Przód zdominował ogromny wlot powietrza i okrągłe światła przeciwmgielne. Również na masce pojawiły się duże wloty. Do tego całe mnóstwo gadżetów - listwy progowe, nowy tylny zderzak, duże skrzydło na klapie bagażnika, brewki na lampach i wielkie podwójne końcówki wydechu. Do tego 22-calowe koła z oponami 295/30 R 22.
Większe turbosprężarki, nowy układ wydechowy i zmodyfikowany kolektor dolotowy podnosi moc z 450 KM do 601 KM. Maksymalny moment obrotowy wzrasta z 620 do 865 Nm. TechArt Magnum przyśpiesza od 0 do 100 km/h w 4,5 s i osiąga maksymalnie 292 km/h.
0 do 100 km/h w 4,5 s
prędkość maksymalna 292 km/h
To wnętrze może się podobać
Hamann Tycoon wygląda groźnie. Nowy przedni i tylny zderzak, szerokie progami, nakładki na nadkola, dwa tylne spojlery (jeden na dachu, drugi na bagażniku), dwie centralnie umieszczone końcówki układu wydechowego i 23-calowe alufelgi. jest na co popatrzeć. Sporo też wzrosła moc BMW X6. Z seryjnych 555 KM i 680 Nm zrobiło się 670 KM i 780 Nm. 0-100 w osiągamy w czasie 4,2 sekundy, a V-max wynosi 300 km/h.
Przyspieszenie do setki zajmuje 4,2 sekundy, a V-max wynosi 300 km/h
Hamann Tycoon Evo M
Rolls Royce też ma takie niebo. W Hamanie możemy dobierać sobie kolor oświetlenie
Kolejny olbrzym po kuracji dopingowej. Jeśli masz Mercedesa G55 AMG i czujesz, że nadal brakuje ci mocy to firma tuningowa Väth Automobiltechnik zadbała o ten problem. Model G V58k osiąga finalnie 680 KM i 840 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Kto się odważy ten może pomknąć nawet 265 km/h. Do zestawu nowy pakiet stylistyczny, 22 calowe felgi i sportowe hamulce.
Jego prędkość maksymalna to 265 km/h
Prawdziwy Gladiator. Moc silnika wynosi 700 KM,, a maksymalny moment obrotowy to 850 Nm. Ważący 2,3 tony SUV przyspiesz do setki w 4,5 sekundy. Jednak nie tylko o moc tu chodzi. We wnętrzu zamontowano cztery oddzielne fotele kubełkowe. Obito je skórą i Alcantarą, a oparcia wyłożono włóknem węglowym. Może nie jest to na co dzień najwygodniejszy sposób jeżdżenia w samochodzie, ale prezentuje się bojowo. Cena za całość - 250.000 Euro.
0-100 km/h w 4,5 sekundy. Jakieś pytania?
We wnętrzu cztery sportowe kubły Recaro
Niewygodnie, ale na pewno sportowo
Tuning po Rosyjsku. Firma Topcar ograniczyła liczbę Vantage GTR2 do 50 sztuk. Auto bazuje na drugiej generacji Cayenne. Prawie wszystkie detale, prócz dachu są zbudowane z kevlaru lub karbonu. Vantage GTR 2 otrzymał nowe zderzaki, dodatkowe światła LED, maskę z wlotami powietrza, spoiler dachowy oraz dyfuzor zintegrowany z czterema końcówkami układu wydechowego. Pod maską też postarano się o odpowiednią moc. Po modyfikacjach Vantage GTR 2Topcar uzyskuje 700 KM. Dzięki takiej mocy Cayenne przyspiesza do 100 km/h w 4,7 sekundy rozpędza się do 278 km/h.
Setka w 4,7 sekund, V-max 278 km/h.
Tuning po Rosyjsku - Topcar Vantage GTR 2
no cóż... trzeba lubić fioletowy kolor