ABT zaprezentuje m.in drugą wersję szosowego auta wyścigowego ABT R8 GTR o mocy 620 KM
Niepozorny ale...ABT S6 R ma moc o 180 KM większą niż seryjny model. W sumie 600 KM
kolejna premiera to siódma generacja Golfa zmodernizowana przez niemiecką firmę ABT
Moc wzrośnie w modelu 640d z 313 KM do 360 KM. W wersji benzynowej z 320 KM również do 360 KM
Poza nowymi listwami i felgami montowanymi z zewnątrz karoserii AC Schnitzer oferuje również wybór dodatków do wnętrza
Również piąta generacja serii 3 touring doczekała się programu tuningowego u AC Schnitzer
Oprócz nowych elementów doklejanych do karoserii firma tuningowa oferuje obniżone o 25 mm zawieszenie
Ac Schnitzer oferuje zastrzyk mocy dla niemal wszystkich wersji silnikowych. Od 316i poprzez 318d, 320d, 328i, 330d i 335i. Paleta mocy rozciąga się od 171 KM do 360 KM
Oprócz nowych elementów karoserii, większych felg najważniejszy jest tu oczywiście silnik
12 cylindrowa podwójnie doładowana jednostka napędowa osiąga moc 800 KM i maksymalny moment obrotowy... 1420 Nm! Żeby nie przeciążyć 7 biegowej, automatycznej skrzyni moment zredukowano do 1100 Nm.
Brabus w swojej ofercie posiada już dwie wersje wzmocnienia mocy dla modelu Mercedesa CLS 63 AMG. Na salonie genewskim zaprezentowana zostanie trzecia
5,5 litrowy V8 będzie można wzmocnić do 730 KM i maksymalnego momentu obrotowego 1065 Nm
Dzięki takiej mocy sprint do setki w czasie 3,8 sekundy wydaje się być jak najbardziej realny. Prędkość maksymalna zostanie elektronicznie powstrzymana przy 350 km/h. Jedynie wersja Shooting Brake będzie mogło się rozpędzać jedynie do 300 km/h
Brabus rozbudował również swój program dla Mercedesa G. W Genewie zaprezentowany zostanie model B800 Widestar
To istne szaleństwo na kołach: pod maską silnik V12 o mocy 800 KM i maksymalnym momencie obrotowym 1420 Nm ograniczonym elektronicznie, podobnie jak w modelu SL do 1100 Nm
Pęd Gelendy pohamowany zostaje przy 250 km/h, chociaż z tą mocą ten kolos mógłby się rozpędzić do 270 km.h. Przyspieszenie do setki zajmuje jedynie 4,2 sekundy
CK63 RSR osiąga moc 700 KM i maksymalny moment obrotowy 1000 Nm
Według danych fabrycznych wzmocniony CLS ma przyspiesza w 3,9 sekundy, a prędkość maksymalna wyniesie 340 km/h
Oprócz tego w Genewie pojawi się mocno przebudowany model ML o nazwie CML Royale REVOX
Poza poszerzeniami karoserii zmodyfikowano również silnik. Po zastrzyku mocy osiąga 625 KM i 840 Nm maksymalnego momentu obrotowego
Carlsson pokaże w Genewie również model SLK przygotowany do wyścigów górskich
Masa auta została maksymalnie obniżona. Użyto sporo lekkich materiałów takich jak np. karbon. Efekt - masa własna 780 kg
Dla zredukowania masy własnej część karoserii wykonano z karbonu
Nowy układ wydechowy ma zapewnić 3,8 litrowej, ośmiocylindrowej jednostce napędowej dodatkowe 15 KM
Szwajcarski tuner FAB Design przygotował również nowy body kit dla Porsche Cayenne
Pakiet nosi nazwę Emperor II i będzie miał swoją premierę na salonie genewskim. Karoseria jest szersza o 13 cm
Dzięki użyciu nowego układu wydechowego, sportowych filtrów powietrza i optymalizacji elektroniki dodatkowo można podnieść moc diesla V8 o 48 KM
Dla fanów Porsche Gemballa przygotował kit aerodynamiczny. Na zdjęciu model 991 Carrera S Cabrio
Nowość w Porsche - Gemballa proponuje układ wydechowy z trzema końcówkami po każdej stronie
Na stoisku Gemballi obaejrzeć będzie można również model Tornado bazujący na Porsche Cayenne z 22 calowymi kołami
Krótki wycinek danych technicznych: 721 KM mocy, 955 Nm maksymalnego momentu obrotowego, 0-100 w 4,1 sekundy
Olbrzymi tylne dyfuzor, rury wydechowe ze stali i tylne opony o rozmiarze 325/25 21 sprawiają, że tego copue nie da się przeoczyć
Kit karoserii pasuje do coupe i kabrioletu i wszystkich wersji silnikowych. Wnętrzu też poświęcono sporo uwagi
Do tego tuner oferuje specjalnie przygotowane reflektory, maskę z karbonu, nowy wzór zderzaków i spoiler an dachu
Wnętrze zostało wzbogacone karbonowymi wstawkami
Nowe zderzaki, nakładki na progi, poszerzone błotniki, mały tylny spoiler, i nowe wydechy wyróżniają zewnętrznie trójkę MS Design. Pod maską moc wzrosła o dodatkowe 60 KM na całkiem pokaźne 360 KM
SP81-CR bazuje na nowym Caymanie
Startech wmontował noww, 22 calowe felgi, sportowy układ wydechowy i poprawił powietrzne zawieszenie
Obydwa silniki - 3,0 TDV6 Diesel i 4,4 V8 diesel otrzymają więcej mocy. Wnętrze będzie można wykończyć według swojego indywidualnego gustu
Porsche otrzyma m.in układ wydechowy z możliwością sterowania głośnością jego dźwięku
Techart oferuje również dla 911 elektrycznie unoszony przód auta
Pokazany zostanie także model Cayenne Diesel S z pakietem aerodynamicznym
Karoserię wyróżnia m.in nowy układ wydechowy, 20 do 23 calowe felgi i spoiler dachowy