Reklamy dla milionów | Wideo

Amerykański serwis Adweek sprawdził, które z reklamowych klipów na Youtube.com trafiły do największej rzeszy odbiorców. Okazuje się, że wśród dwudziestu najczęściej oglądanych spotów (od początku działania portalu), aż sześć to reklamy samochodów albo klipy związane z motoryzacją
Reklama Chryslera 200 Reklama Chryslera 200 Youtube.com

Chrysler: Born of Fire (15 mln odtworzeń)

Reklama dźwignia handlu, żadne odkrycie. Okazuje się jednak, że wcale nie trzeba wydawać grubych milionów emisję spotów w telewizji, żeby film promocyjny został dostrzeżony przez miliony widzów. W zestawieniu dwudziestu najpopularniejszych filmów serwisu Youtube.com, pięć to reklamy samochodów, a szósty związany jest z motoryzacją. Łącznie klipy te zostały odtworzone - uwaga - ponad 145 mln razy.

Na szóstym miejscu wśród moto-filmików uplasowała się reklama Chryslera 200. Nie bez znaczenia był zapewne fakt, że występuje w niej - kiedyś bardzo, a dziś umiarkowanie popularny - raper Eminem. Od dnia premiery film został odtworzony 15 mln razy.

ZOBACZ TAKŻE:

Nie stać Cię na nowy samochód? Sprawdź oferty używanych

Najlepsze moto-filmiki 2011 roku

Ekstremalny drift cysterną | Wideo

Reklama Hondy CR-V Reklama Hondy CR-V Youtube.com

Honda: Matthew's Day Off (16 mln odtworzeń)

Milion odtworzeń więcej zebrała reklama nowej Hondy CR-V, w której występuje Matthew Broderick - popularny amerykański aktor. Twórcy reklamy przekonują nas, że życie to coś więcej niż monotonna praca, codzienna rutyna i nudne obowiązki. Od czasu do czasu trzeba pozwolić sobie na odrobinę zabawy, relaksu, na zrobienie czegoś szalonego. A tym, jak rozumiemy, pomoże nam nowe wcielenie japońskiego SUV-a.

ZOBACZ TAKŻE:

Nie stać Cię na nowy samochód? Sprawdź oferty używanych

Najlepsze moto-filmiki 2011 roku

Ekstremalny drift cysterną | Wideo

Reklama Kii Soul Reklama Kii Soul Youtube.com

Kia: Dancing Hamsters (18 mln odtworzeń)

W kolejnej reklamie nie gra żaden znany aktor. Na filmie można za to podziwiać dwie, walczące ze sobą, armie robotów i trzy tańczące chomiki. Dancing Hamsters to kolejna odsłona charakterystycznych spotów Kii z wyluzowanymi gryzoniami. Pamiętacie poprzedni odcinek (patrz: Kia Soul z mocnym bitem), w którym chomiki udowadniały nam, że Soul jest jedynym autem w swojej klasie, które jako tako wygląda? Inne to jeżdżące nudziarstwo o seksapilu tostera czy pralki. W nowym spocie postawiono na bardziej pozytywny przekaz. Że Soul to taki fajny, przyjazny samochód, potrafiący zmusić do szalonego tańca nawet mordercze roboty.

ZOBACZ TAKŻE:

Nie stać Cię na nowy samochód? Sprawdź oferty używanych

Najlepsze moto-filmiki 2011 roku

Ekstremalny drift cysterną | Wideo

Reklama Acury NSX Reklama Acury NSX Youtube.com

Acura: Transactions (18 mln odtworzeń)

Kolejni celebryci. Tym razem oglądamy Jerry'ego Seinfelda, któremu bardzo zależy na tym, by być pierwszym właścicielem nowego sportowego modelu z Japonii - Acury NSX. Niestety, podczas wizyty w salonie dowiaduje się, że już ktoś zdążył zaklepać auto dla siebie. Rozpoczyna się długa i wyczerpująca próba przekupienia "numeru jeden". Jak kończą się te próby? Zobaczcie sami. Zdradzimy tylko, że w spocie pojawia się Jay Leno.

ZOBACZ TAKŻE:

Nie stać Cię na nowy samochód? Sprawdź oferty używanych

Najlepsze moto-filmiki 2011 roku

Ekstremalny drift cysterną | Wideo

Ken Block Gymkhana Five Ken Block Gymkhana Five Youtube.com

DC Shoes: Ken Block's Gymkhana Five (24 mln odtworzeń)

Tym razem nie chodzi o reklamę marki czy modelu samochodu, ale butów, a przy okazji kolejny widowiskowy pokaz umiejętności Kena Blocka - amerykańskiego kierowcy rajdowego i właściciela firmy DC Shoes. Wcześniejszymi filmami Block wyrobił sobie taką renomę, że miliony jego fanów czekają na kolejne odcinki obgryzając niecierpliwie paznokcie. Piąta część Gymkhany jakoś specjalnie nie zachwyca, ale zawsze miło popatrzeć na sztuki jakie wyprawia za kółkiem ekscentryczny Amerykanin.

ZOBACZ TAKŻE:

Nie stać Cię na nowy samochód? Sprawdź oferty używanych

Najlepsze moto-filmiki 2011 roku

Ekstremalny drift cysterną | Wideo

Reklama Volkswagena Reklama Volkswagena Youtube.com

Volkswagen: The Force (54 mln odtworzeń)

Zwycięzca spośród motoryzacyjnych filmików to spot reklamowy Volkswagena. O tym klipie pisały chyba wszystkie portale motoryzacyjne. Historyjkę z młodym Darthem Vaderem obejrzano na samym tylko portalu Youtube.com ponad 54 miliony razy.

ZOBACZ TAKŻE:

Nie stać Cię na nowy samochód? Sprawdź oferty używanych

Najlepsze moto-filmiki 2011 roku

Ekstremalny drift cysterną | Wideo

Więcej o:
Copyright © Agora SA