Ferrari 340 Mexico. Auto budowane w latach 1952 - 1953. W 1952 roku Ferrari zbudowało model do wyścigu Carrera Panamericana. Zbudowano cztery sztuki z dłuższym rozstawem osi (2600 mm). Trzy w wersji coupe jeden jako spider. Silnik V12, o pojemności 4,1 litra, o mocy 280 KM.
Sprzedane za 4,29 mln dolarów.
Talbot-Lago T150C SS - budowany w latach 1938 - 1943. Silnik 6 cylindrów, 3,9 litra pojemności, 140 KM.
Sprzedany za 4,47 mln dolarów.
De Dion Bouton Dos-a-Dos pochodzi z 1884 roku i jest najstarszym działającym automobilem na świecie. Oczywiście nie jest napędzany benzyną tylko parą. Zbudowany został na zlecenie hrabiego Dion. Wehikuł ma 2,47 metra długości i mieści cztery osoby. Miał zasięg około 35 kilometrów.
Sprzedany za 4,62 mln dolarów.
Mercedes-Benz 540K Spezial Cabriolet był budowany w latach 1936 - 1940. Silnik ośmiocylindrowy, 5,4 litra pojemności.
Sprzedany za 4,62 mln dolarów.
Ferrari 375 MM było przeznaczone do wyścigu Mille Miglia. Wyprodukowano 48 egzemplarzy w tym tylko jeden egzemplarz 375 MM z homologacją na drogi publiczne. Auto zbudowano na życzenie Roberto Rosselini, który podarował go żonie Ingrid Bergman.
Sprzedane za 4,79 mln dolarów.
Mercedes-Benz Typ S 26/180 był w swoim czasie samochodem wyścigowym. Wyposażony był w sześciocylindrowy silnik w zależności od wersji również z kompresorem. Najbardziej poszukiwanego modelu SSK wyprodukowano tylko 33 egzemplarze.
Sprzedany za 5,04 mln dolarów.
Ferrari 250 SWB Competizione produkowane było w latach 1953 - 1964. Modelu SWB Competizione powstały szosowe i wyścigowe wersje. Skrót SWB oznacza ?short wheel base".
Sprzedane za 5,28 mln euro.
Mercedes-Benz 540K Spezial Roadster był dostępny z trzema różnymi typami nadwozia. Do napędu służył ośmiocylindrowy silnik o 5,4 litrach pojemności i mocy 180 KM. Prędkość maksymalna wynosiła 170 km/h.
Sprzedany za 9,68 mln dolarów.
Duesenberg Model J Roadster budowany był w latach 1929 - 1937. Powstały 472 egzemplarze. Wyposażony był w silnik o mocy 320 KM. Samochody Duesenberg były zawsze technicznie rozwinięte, posiadały np. hydrauliczne hamulce.
Sprzedany za 10,34 mln dolarów.
Ferrari 250 TR to konstrukcja, która odniosła sukces w wyścigach. Przednia stylistyka 250 TR stała się inspiracją do modelu Ferrari F430. Prace rozpoczęły się w roku 1957 a ich efektem był samochód o numerze ramy 0666 TR, dokładnie ten, który został sprzedany.
Sprzedany za 16,39 mln euro.