• Link został skopiowany

Auto do zadań specjalnych. Zaskakująco dzielne nie tylko w ciężkim terenie

To jeden z najbardziej wszechstronnych pick-upów na rynku i najlepiej sprzedających się w Polsce i w Europie. Auto, które sprawdzi się nie tylko w ciężkim terenie, lecz również w warunkach miejskich i na drogach szybkiego ruchu. Zwłaszcza, jeśli zdecydujemy się na odmianę Raptor przygotowaną wespół z inżynierami z dywizji Ford Performance. Jaki jest nowy Ranger? Postanowiliśmy przyjrzeć się ofercie uwzględniającej kampanię promocyjną.
Ford Ford Ranger

Trzy wersje do wyboru

Ranger oferuje trzy kabiny - pojedynczą, przedłużaną i podwójną. Największym zainteresowaniem cieszy się ta ostatnia. Nic dziwnego bowiem na pokładzie zmieści w komfortowych warunkach pięć dorosłych osób. Nadwozie takiej wersji ma 528 lub 536 centymetrów i  dostępne jest we wszystkich wersjach wyposażenia (XL, XLT, Limited, Wildtrak, Raptor). Niezależnie od wariantu rozstaw osi wynosi 322 cm. Do tego możemy pokryć przestrzeń ładunkową miękką lub aluminiową roletą lub pokrywą. Maksymalna ładowność wynosi 1252 kg. Ford może też holować przyczepę z hamulcem o masie 3,5 tony.

Ford Ford Ranger

Wnętrze jak w aucie osobowym

Toporność była typowa dla pick-upów sprzed dwóch dekad. Obecnie, to pełnowartościowe auta o bardzo komfortowym charakterze. Wielokonturowe fotele można wyposażyć w elektryczną regulację i podgrzewanie. W zależności od wersji wyposażenia możemy liczyć na tapicerkę materiałową, częściowo skórzaną, skórzaną lub Suede. Długa lista opcji gwarantuje szeroką możliwość personalizacji. Obejmuje ona nie tylko system automatycznego parkowania czy układ utrzymania auta w pasie ruchu, lecz również rozpieszcza multimediami z dotykowym, 8-calowym ekranem współpracującym z Apple CarPlay i Android Auto.

Ford Ford Ranger

Spore możliwości terenowe

Ranger już w bazowej odmianie z pojedynczą kabiną jest dzielnym autem. Gwarantuje wysoki komfort jazdy po nierównym asfalcie i nie boi się wysokich krawężników. Nie musimy się też obawiać trudniejszych warunków. 23 cm prześwitu w połączeniu z kątem natarcia 28 stopni, kątem zejścia 27 stopni i przechyłu bocznego 25 stopni, pozwalają dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się dawno podda. Jeszcze więcej oferuje Raptor. Ta niezwyciężona odmiana została wzmocniona i osadzona nieco wyżej, by zapuszczać się w niedostępne miejsca. Potrafi brodzić w wodzie o głębokości  850 mm. Ponadto możemy liczyć na 6 trybów jazdy, sportową kierownicę z manetkami, sportowe fotele, wyczynowe zawieszenie FOX czy wzmocnioną ramę i układ hamulcowy.

Ford Ford Ranger

Wydajne serce napędowe

W segmencie aut użytkowych najlepiej sprawdza się wysokoprężna jednostka napędowa. Taką też znajdziemy pod maską Rangera. 2-litrowy diesel EcoBlue występuje w wersji o mocy 130, 170 lub 213 KM. Najmocniejsza dysponuje momentem obrotowym o wartości 500 Nm. Potężne pokłady sił w połączeniu z zaawansowanym napędem na obie osie i automatyczną, 10-stopniową skrzynią, gwarantują świetną elastyczność nawet przy pełnym obciążeniu. W standardzie dostajemy manualną, 6-biegową przekładnię. Wszystkie warianty spełniają wyśrubowaną normę Euro 6.2.

Ford Ford Ranger

Ograniczona oferta

Ranger może pełnić funkcję nie tylko auta roboczego, lecz również samochodu rodzinnego. Warto się nad nim zastanowić, jeśli mieszkamy w miejscu, gdzie trudno spotkać pług śnieżny lub piaskarkę. Ford wjedzie niemal wszędzie, a na asfalcie docenimy jego niezłe właściwości jezdne. Przekonuje też przestronną i wygodną kabiną oraz szeregiem gadżetów z zakresu bezpieczeństwa. Ponadto w ramach bieżącej kampanii promocyjnej auto jest dostępne z rabatem do 40 tysięcy złotych. W ofercie także elastyczny leasing na preferencyjnych warunkach. Liczba samochodów jest ograniczona.

Więcej o: