Jak kupić samochód klasy premium przez internet? Sprawdzamy na przykładzie Lexusa

Oferta producentów błyskawicznie dopasowuje się do nowych trendów rynkowych. Sprzedaż aut przenosi się do wirtualnych salonów, w których można porozmawiać z ekspertem, poznać bieżącą ofertę i przyjrzeć się źródłom finansowania. Podpowiadamy, jak to zrobić z pozycji urządzenia mobilnego.
Lexus UX Lexus UX Lexus

Wybór auta nigdy nie był prostszy

Zakupy w internecie zyskują na popularności w ekspresowym tempie. Wystarczy dostęp do sieci i urządzenie mobilne, by w dowolnym miejscu na świecie przejrzeć ofertę producenta. Komfortowo zrobimy to poprzez tablet, telefon komórkowy lub notebook. Wystarczy wejść np. na stronę Lexusa i postępować zgodnie z instrukcją.

Platforma Lexusa jest bardzo przejrzysta. Na stronie musimy wybrać miasto z konkretnym salonem japońskiego koncernu, po czym otrzymamy możliwość połączenia się w formie wideokonferencji z ekspertem. Istotną informacją jest fakt, że nie musimy udostępniać własnego wizerunku ani danych personalnych. W czasie rozmowy handlowiec znajduje się w salonie, co oznacza, że może podejść do każdego modelu i przedstawić wszystkie jego cechy. Wytłumaczyć, jak działają poszczególne funkcje i przedstawić szczegóły dotyczące oferty silnikowej. Kolejny etap rozmowy dotyczy omówienia szczegółów transakcji i dobrania możliwie najlepszych parametrów leasingowych.

Co ważne, termin połączenia internetowego ze sprzedawcą możemy dopasować do własnego grafiku. W tym przypadku zostawiamy w formularzu podstawowe dane, a przedstawiciel koncernu do nas oddzwoni. A czym teraz Lexus kusi potencjalnych nabywców? Postanowiliśmy sprawdzić ofertę na Lexusa NX i UX. Oba samochody zyskały teraz atrakcyjne rabaty i wpisują się w modny trend SUV-ów.

Lexus NX 300H Lexus NX 300H MARCIN KIN

Lexus NX

To jedno z najważniejszych aut w gamie Lexusa. Obecna generacja zadebiutowała w 2014 r. i w ostatnich latach doczekała się liftingu. Atrakcyjnie zaprojektowane nadwozie mierzy 463 cm długości, 213 szerokości (z lusterkami) i 164,5 cm wysokości. Dynamiczne przetłoczenia wraz z chromowanymi akcentami i LED-owym oświetleniem świetnie się prezentują. Auto wygląda świeżo, a w palecie znajdziemy 12 lakierów karoserii.

Lexus NX z felgami o przekątnej 18 cali ma 19 cm prześwitu, co w połączeniu z opcjonalnym napędem na obie osie czyni z niego ciekawego off-roadera. Dobrze radzi sobie z koleinami wypełnionymi błotem i piaszczystym podłożem. Może mieć również napęd konwencjonalny lub hybrydowy. 2-litrowy motor benzynowy posiada doładowanie, 238 koni mechanicznych i maksymalny moment obrotowy 350 Nm. Auto w standardzie jest wyposażone w automatyczną skrzynią biegów i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,1 sekundy.

Prawdziwym hitem jest jednak odmiana hybrydowa. Nic dziwnego, bowiem generuje aż 197 KM mocy systemowej, a jednostka elektryczna ma 270 Nm momentu obrotowego, które osiąga już od najniższej prędkości obrotowej. Taki tandem pozwala przyspieszyć do setki w 9,2 sekundy i zużywa w cyklu mieszanym od 6,9 do 8 litrów na 100 kilometrów. Układ przekonuje też elastycznością. Lexus potrzebuje zaledwie 7 sekund, by przyspieszyć od 80 do 120 km/h.

W obecnej kampanii promocyjnej, średniej klasy SUV-a z metką premium można kupić z rabatem sięgającym 61 250 zł, a także skorzystać z promocyjnego finansowania "Leasing 100,1%".

Lexus UX Lexus UX Lexus

Lexus UX

Najmniejszy w palecie modelowej SUV wcale nie jest mały. Nadwozie mierzy 449,5 centymetra długości, 184,5 cm szerokości i 154 cm wysokości. Rozstaw osi wynosi 264 cm. Zgrabna karoseria wyróżnia się osłoną chłodnicy sporych rozmiarów, atrakcyjnie wystylizowanymi lusterkami bocznymi i LED-owym pasem łączącym tylne klosze. Trzeba przyznać, że całość wygląda interesująco i wprowadza sporo świeżości w dość konserwatywnym segmencie kompaktów z metką premium.

Podstawowym źródłem siły napędowej UX-a jest benzynowy, wolnossący motor o pojemności dwóch litrów, który już w standardzie występuje z automatyczną skrzynią biegów. Generuje 171 koni mechanicznych i 205 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na niezłe parametry. Auto przyspiesza do setki w 9,2 sekundy i zużywa w średnim rozrachunku 6,6-6,9 litra na 100 kilometrów.

Dobrze pod względem konsumpcji paliwa wypada najnowszy układ hybrydowy opracowany przez Lexusa. W jego skład wchodzą jednostki benzynowa i elektryczna. Łączna moc tandemu wynosi 184 KM. Lexusem UX w wersji z napędem na cztery koła możemy bez obaw zjechać z utwardzonych szlaków. Wszystko za sprawą silnika elektrycznego umieszczonego przy tylnej osi. Cieszy też niskie zużycie paliwa. Producent podaje, że w cyklu mieszanym UX potrzebuje zaledwie 5,3-5,7 litra benzyny na 100 km (wersja z napędem na przednie koła).

W obecnie trwającej kampanii wyprzedażowej aut z rocznika 2019, przeceniono wszystkie wersje silnikowe i wyposażeniowe. Maksymalny rabat sięga 36 100 zł. Dostępny jest również elastyczny program "Leasing 100,1 %". Wszystkie szczegóły znajdziecie w linku poniżej.

Więcej o:
Copyright © Agora SA